תוספות שיער במרכז: הכירי את סלון "היפה בנשים". צילום באדיבות "היפה בנשים"
תוספות שיער במרכז: הכירי את סלון "היפה בנשים". צילום באדיבות "היפה בנשים"

סלון פאות לנשים בפתח תקוה: "היפה בנשים"

כשמדובר ביופי שלנו, אנחנו רוצות את הטוב ביותר ובצדק. קל וחומר כאשר מדובר בשיער שלנו. בין אם את מעוניינת בפאה מטעמי דת, ובין אם מטעמים רפואיים או אסתטיים, סלון "היפה בנשים" הוא המקום הנכון בשבילך

פורסם בתאריך: 19.11.19 16:19

סלון "היפה בנשים" בפתח תקוה מציע מגוון רחב של פאות המיוצרות במעבדה במקום. הפאות נבחרות בקפידה ועשויות משיער אירופאי טבעי, לא מעובד ולא צבוע ובאיכות הגבוהה ביותר. כמו כן, במקום תעודת כשרות המעידה על מקור השיער. סלון "היפה בנשים" מעניק ייעוץ והכוונה ללא התחייבות, תוכלי למדוד פאות מכל הסוגים, האורכים והצבעים, כדי שיהיו לך הכלים הנכונים לבחירת הפאה המושלמת בשבילך.

סלון "היפה בנשים" ממוקם במרכז העיר פתח תקוה, קל להגיע גם בתחבורה ציבורית ונגיש לבעלי מוגבלויות, הסלון שם לו למטרה להנגיש את תחום הפאות ותוספות השיער לתושבות פתח תקוה והסביבה, ומרכז את כל טיפולי הפאות במקום אחד. כל לקוחה שמגיעה לסלון מקבלת יחס חם ומקצועי. צוות הסלון כולל עובדות מסורות ומקצועיות שמבינות את חשיבות נושא הפאות אצל נשים ומעניקות יעוץ רגיש ואישי.

הסלון מציע מגוון רחב של פאות בניהן מלאות, דלילות, חלקות, גליות, מתולתלות, פאות לכובע, פאות סרט, פאות פטנט, שלמות עם סקין, שלמות עם לייס טופ, לייס פרונט או טי לייס. מלבד מבחר הסוגים, תוכלי גם לבחור בין מגוון צבעים ואורכים. בסלון תקבלי מענה לכל צרכי הפאה, החל מהתאמת הפאה או התוספות, תיקון, שדרוג, קניה ועד החלפת קליפסים ותיקונים קטנים.

פאה ארוכה שיער גלי: סלון "היפה בנשים" פתח תקוה, מרכז את כל טיפולי הפאות במקום אחד. צילום עצמי

פאה ארוכה שיער גלי: סלון "היפה בנשים" פתח תקוה, מרכז את כל טיפולי הפאות במקום אחד. צילום עצמי

בסלון "היפה בנשים" מחלקה דיסקרטית לפאות רפואיות, המלווה את הלקוחה בכל התהליך, מהסבר חבישת פאה בצורה הנכונה, חפיפת הפאה ועד ייעוץ לעזרים המקלים על החבישה. צוות הסלון דואג להתאים את הפאה לראש גם מבחינה אסתטית וגם מבחינת נוחות מקסימלית.

בנוסף לייצור הפאות המבוצע במעבדה המקצועית של הסלון, מתבצעים בה גם תיקונים וחידושים לפאות ישנות ודהויות. המעבדה מטפלת בכל סוגי התיקונים כגוון החלפת סקין, החלפת רשת, מילוי סקין ריק, הוספת כל סוגי הבייביהר, החלפת גומיות, קליפסים, תפירת טרסים, מילוי ועיבוי והארכת פאות, צבע וגוונים לפאות ועוד.

אם את מעוניינת בטיפול וחפיפה מקצועית לפאה, תוכלי למסור אותה לצוות הסלון לקבלת טיפול שוטף לו היא זקוקה, ולקבל אותה בחזרה ריחנית, נעימה ומסורקת לשביעות רצונך. מעבר להשקעה בפאות ובתוספות השיער, תוכלי למצוא בסלון מספרה מקצועית, בה תוכלי להתפנק בתספורת, לצבוע את שיערך כך שיתאים לפאה ולהרגיש היפה בנשים.

סלון היפה בנשים
טלפון: 03-5163333
כתובת: ההסתדרות 18,פתח תקוה
שעות פעילות: א' – ה' בין השעות 10:00-19:00
קישור לדף הפייסבוק
קישור לאינסטגרם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר