חומוס בפתח תקוה - לאפלס. צילום: יונה דני
חומוס בפתח תקוה - לאפלס. צילום: יונה דני

חומוס בפתח תקוה: הכירו את לאפלס

אם אתם מכורים לחומוס (איך אפשר שלא?) כדאי שתכירו את החומוסיה החדשה בפתח תקוה - "הלאפלס". יצאנו לנגב בחומסיה המפתיעה, שמייצרת את המנות במקום, מחומרי גלם טריים וללא חומרים משמרים וצבעי מאכל כלל

פורסם בתאריך: 21.11.19 12:23

מי לא אוהב חומוס? המטבח הישראלי מציע ורסיות שונות של מנת החומוס האגדתית אבל החשיבות העליונה והמנצחת היא בטריות של חומרי הגלם. לאפלס, אשר נפתחה לפני כמה חודשים, מציגה אוכל-מהיר איכותי, טרי ובריא ומציעה מנות חומוס מגוונות כך שכל אחד ואחת יכולים לבחור את הסגנון האהוב עליהם; חומוס עם גרגרים או חומוס עם פטריות, חומוס פול או חומוס מסאבחה.

כל המנות מיוצרות במקום ומחומרי גלם טריים ואיכותיים והכי חשוב ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. בתקופה בה המודעות לאכילת גלוטן נמצאת בשיאה, בין אם מטעמי בריאות או תזונה, לאפלס מציעה תפריט שלם ללא גלוטן – מהחומוס הטרי הנעשה בכל בוקר דרך הפיתות והסלטים. בלאפלס שומרים על סביבה ללא גלוטן כדי שכולם יוכלו להגיע ולהתענג על המנות המצוינות של המקום.

את מנת החומוס אשר בחרתם תוכלו לקבל עם תוספת סלט, אם אתם שומרים או עם צ'יפס בצד למתפנקים. הצ'יפס נעשה במקום מתפוחי אדמה טריים, נחתך ומטוגן בשמן נקי והוא תוספת נפלאה למנת החומוס אשר בחרתם. הצ'יפס מוגש חם ולוהט בתוך קונוס, ממש כמו באמסטרדם.

צילום: יונה דני

צילום: יונה דני

 

מנה מומלצת: חומוס משולש – מנה המוגשת בצלחת ומורכבת מהחומוס הטרי והטעים, טחינה ופול, אם בא לכם לשדרג תוסיפו ביצה ותתחילו במלאכת הניגוב. כל מרכיבי המנה נעשים במקום מידי יום.

בין אם כמנה בפני עצמה או כחלק ממנת הפלאפל או הסביח החומוס של לאפלס נעשה באהבה ובקפדנות וכאמור ללא גלוטן. הנגישות של התפריט ותשומת הלב אשר מעניקים בעלי המקום מעידה על ערכיו, על שירות מצוין, על רוחב לב ועל אהבה למקצוע והמנה תמיד יותר טעימה כאשר היא מוגשת באהבה וחיוך.
במקום מוכרים גם חומוס במשקל כדי שתוכלו להנות ולהתענג עליו גם בבית.

אם אתם במרכז פתח תקווה והרעב החל מדגדג, גשו ללאפלס, תתפנקו במנה של פלאפל מפנקת במיוחד ותצאו שבעים, מרוצים ומחוייכים.

לאפלס – המקום כשר למהדרין.
כתובת: חיים עוזר 10, מכרז העיר פתח תקווה
שעות פעילות: ימים א'-ה' 9:00-22:00
ו' – 9:00 עד שעה לפני כניסת השבת
מכבדים תן-ביס
משלוחים: דרך אתר תן-ביס
קישור לאתר

צילום: יונה דני

צילום: יונה דני

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר