בית ספר לנהיגה בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום:wellphoto
בית ספר לנהיגה בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום:wellphoto

בית ספר לנהיגה מומלץ בפתח תקוה: הדרך הבטוחה לעלות על הכביש

אם אתם בדיוק מעוניינים להוציא רשיון על רכב, משאית או אופנוע - כדאי שתכירו את בית הספר לנהיגה "טל" בפתח תקוה. עם שנים של ניסיון ומיטב המורים, תוכלו להפוך להיות מלכי הכביש במינימום מאמץ ומקסימום ביטחון

פורסם בתאריך: 21.11.19 12:46

מי מאיתנו לא חיכה לגיל שבו כבר יוכל להוציא רישיון נהיגה ולעבור לשלב הבא בעצמאות שלו? בעת בחירת מורה לנהיגה חשוב לנו לקחת בחשבון אמינות, מקצועיות ויחס אישי. בית הספר לנהיגה "טל", מציע בדיוק את זה ונותן מענה לאלו המחפשים לעשות רישיון על רכב, בין אם אוטומט או ידני, וכן רישיונות נהיגה על אופנועים בכל הדרגות ולמשאית 1C.

בית הספר הוקם בשנת 1972 והוא אחד מבתי הספר הגדולים לנהיגה בגוש דן והשני בגודלו בפתח תקווה. בבית הספר קיים צוות מורים גדול ורחב אשר עוברים מידי תקופה השתלמויות מקצועיות עם מרצים מקצועיים ממשרד התחבורה או בעלי סמכה בתחום הנהיגה. צי הרכבים והאופנועים של בית הספר מורכב מרכבים חדשים שהשימוש בהם אינו עולה על שלוש שנים.

בבית הספר לומדים נהיגה מעשית על רכבים, תוכלו לבחור בין רכבים עם גיר ידני או גיר אוטומטי, ומספר השיעורים תלוי בהתקדמותכם ובביטחון שתצברו בתהליך הלמידה ביחד עם המורים. אם חלומכם הוא רישיון על אופנוע גם את זה מלמדים בבית הספר לנהיגה טל, כל דרגות האופנוע מקל ועד כבד.

בבית הספר משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות ובהדרכה צמודה של המורים, יחס אישי הוא אחד מהערכים המובילים בבית הספר – דוגלים בהקשבה ובהיכרות עם התלמידים, מבינים מה נדרש לכל אחד ואחת ויודעים לבנות תהליך מותאם אישית וכמובן מקצועי מאוד.

בית הספר מלווה את תלמידיו גם אחרי שסיימו ללמוד והוציאו רישיון, הם תמיד שמחים לעזור בבחירת רכב וכן לאלו מכם שירצו לרכוש אופנוע תוכלו תמיד לפנות ולקבל עצות והדרכה גם על סוג האופנוע וגם על הביטוחים השונים. לבית הספר יש שיתוף פעולה עם יבואן האופנועים מטרו מוטורס במסגרתו מוצעים לתלמידי בית הספר מחירים מיוחדים גם על אופנועים וגם על אביזרים וכן מגוון הטבות מיוחדות.

עברתם את תהליך הלמידה בבית הספר? הוצאתם רישיון על רכב, אופנוע או משאית? זה עדיין לא אומר שנפרדים מכם. המשתייכים למועדון בית הספר לנהיגה "טל" נהנים מאירועים מגוונים, הדרכות רכיבה, פעילויות וטיולי מועדון המופקים במיוחד עבור תלמידי בית הספר, גם אלו שכבר צברו ותק על הכביש.

בית הספר לנהיגה "טל" משתף פעולה עם משרדי הרווחה בעיריית פתח ותקווה ובני ברק ויחד הם עובדים עם בני נוער; מלווים ומלמדים נהיגה וכל זה בהתנדבות, מתוך רצון לתרום לקהילה ולהפוך את העולם הזה לטוב יותר. זאת בלבד מעידים על הערכים המובילים את בית הספר.

אם אתם רוצים להוציא רישיון נהיגה ומתלבטים היכן ללמוד, גשו להתרשם בבית הספר לנהיגה טל, המלצות ייתנו בשמחה רבה.

כתובת: יהושע שטמפפר 34, פתח תקווה
טלפון: 052-510-5057
קישור לפייסבוק

באדיבות "בית ספר לנהיגה טל"

באדיבות "בית ספר לנהיגה טל"


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר