טיפולי מזותרפיה רפואית בפתח תקוה בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: Sofia Zhuravetc
טיפולי מזותרפיה רפואית בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Sofia Zhuravetc

טיפולי מזותרפיה רפואית בפתח תקוה – כי לעור שלך מגיע הטוב ביותר

הכירו את הטיפול היעיל והבטוח ביותר שיחזיר לעור שלכם את החיוניות והברק. חטטים, צלקות או סימני הגיל? טיפול מזותרפיה רפואית, פטנט חדש למיצוק העור, במכון הפרא-רפואי קרן ליאן יזין את עורכם בוויטמינים, מינרלים וחומצות אמינות. התוצאות נראות לעין כבר מהטיפול הראשון

פורסם בתאריך: 25.11.19 14:33

החורף כבר כאן, וזה בדיוק הזמן לפרגן לעור הפנים שלכם בטיפול ריענון וזוהר. ימי הקיץ והחשיפה הממושכת לשמש מזיקים לעור. תוסיפו לזה שינויי אקלים ,זיהום אוויר, תזונה לא מאוזנת ואת השנים שחולפות ותקבלו מתכון בטוח להזדקנות העור ובעיות פיגמנטציה.

מזותרפיה, שיטת טיפול טבעית, שנמצאה יעילה ואפקטיבית מאפשרת מענה איכותי באמצעות הליך פשוט ובטוח. ד"ר ילנה קריינוביץ, מומחית לרפואה אסתטית במכון הפרא-רפואי קרן ליאן מסבירה: "זהו אחד הטיפולים המבוקשים ביותר, הודות לאפקטיביות שלו. פיתחנו פטנט ייחודי ובלעדי למיצוק העור באמצעות מחט עדינה אנו מחדירים לשכבת הדרמיס כמויות מדויקות של ויטמינים, מינרלים, חומצות היאלורוניות ושאר ותרכובות אנטי אייגיינג איכותיות המעודדות יצירת קולגן, חידוש תאים ורענון העור. הליך פשוט, נטול סיכונים ואפקטיבי מאד".

מיצוק העור באמצעות פטנט ייחודי. באדיבות קרן ליאן

מיצוק העור באמצעות פטנט ייחודי. באדיבות קרן ליאן

למי זה מתאים?

"מזותרפיה יעילה לא רק להצערת העור אלא גם לשיפור וטיפול במרקם העור. לכן, כפי שאני ממליצה בטיפולי אסתטיקה נוספים – הקדימו תרופה למכה. אל תחכו לקמטים עמוקים, לעור רפוי או לצלקות. כבר בגילאי ה-20 נכון וצריך להתחיל לטפל בעור הפנים ולהעניק לו את חומרי ההזנה להם הוא זקוק. טיפול מוקדם ותחזוקה שוטפת יאטו משמעותית את תהליך הזדקנות העור וישמור עליו חיוני, בריא, מוצק וזוהר. הטיפול אידיאלי לאזור הפנים, המחשוף, כפות הידיים והצוואר".

מהו משך ההליך?

"במכון קרן ליאן אנו מקפידים על התאמת תכנית טיפול אישית לכל מטופלת. לאחר אבחון מדויק של העור ומצבו נתאים את משך הטיפולים הרצוי. לרוב סדרות טיפולים נעות בין 3-5 טיפולים. על מנת להגיע לתוצאות מצוינות נבנה את סדרת הטיפולים במרווחי זמן מדויקים שישקמו את מראה העור באופן הדרגתי אך יסודי. הטיפול אורך כחצי שעה, ותוצאותיו נראות לעין – עור בריא וקורן. טיפול תחזוקה יעשה אחת לכמה חודשים, על מנת לשמור על התוצאות לאורך זמן".

המכון הפרא-רפואי קרן ליאן מציע מגוון טיפולי מזותרפיה רפואית בפטנט חדש ובלעדי למיצוק העור תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר אשר יעשירו את עורכם בחומרים מזינים וטבעיים. הטיפול נעשה באמצעות המילה האחרונה בתחום הטכנולוגיה האסתטית ובידיים של הטובות ביותר.

קרן ליאן, קוסמטיקאית מומחית לקוסמטיקה פרא-רפואית מתקדמת: "באמצעות טיפול פשוט ויעיל ניתן לקבל עור פנים בריא וצעיר. התוצאות מדברות בעד עצמן. כשנותנים לעור שלנו חומרי הזנה ולחות חיוניים שלא ניתנים למריחה, מתקבלת תוצאה של עור עשיר בקולגן, בריא ויפה. אנו בקרן ליאן, מסתכלים על התמונה הכוללת ולכן כל לקוחה תזכה לטיפול אישי שייתן פתרון ומענה מדויק עבורה. אנו מתאימים את תכנית הטיפול למאפייני העור של כל אחת ואחת. כמו כן, נסיון העבר מלמד כי שילוב טיפולי מזותרפיה עם טיפולי פיסול פנים או פילינג לייזר ייתן תוצאות מעולות".

קרן ליאן - צילום עצמי

קרן ליאן – צילום עצמי

רוצות להיראות מדהים? החזירי לעור הפנים שלך אהבה. במכון הפרא-רפואי קרן ליאן, את בידיים הטובות ביותר.

לפרטים נוספים:

טלפון: 03-9191457 או 050-576-3097

כתובת: מתחם הולמס פלייס בחניון מוטה גור קומה 7 או דרך הכניסה למלון פרימה 

בקרו באתר שלנו והתרשמו ממגוון הטיפולים 

הישארו מעודכנים גם בפייסבוק

/"פשוט לתת לעור את מה שמגיע לו" באדיבות קרן ליאן

"פשוט לתת לעור את מה שמגיע לו" באדיבות קרן ליאן


כתבה שיווקית


 

אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר