בשורה מרגשת לתושבות פתח תקוה (צילום: פינגווין-צלמים)
בשורה מרגשת לתושבות פתח תקוה (צילום: פינגווין-צלמים)

בשורה מרגשת לתושבות פתח תקוה: סניף חדש של 'שר פיטנס'

שר פיטנס חתמה על עסקת השכרה להקמת הסניף העשירי של הרשת שימוקם בפתח תקוה על שטח של 1500 מ"ר. את עסקת ההשכרה הוביל משרד התיווך Diana real estate בבעלותה של דיאנה מזרחי

פורסם בתאריך: 2.12.19 21:18

ב- 4 בנובמבר 2019, נחתמה עסקת השכירות לסניף העשירי של שר פיטנס בפתח תקוה. הסניף החדש ימוקם בשכונת אם המושבות בפתח תקוה, בחלל עצום של שלושה מפלסים הנפרשים על פני שטח של 1500 מ"ר, ברחוב גיסין 11.

את העסקה ניהלה והובילה דיאנה מזרחי, בעלת משרד התיווך Diana real estate בפתח תקוה, המוכר כאחד ממשרדי תיווך הנדל"ן המסחרי הטובים והמתקדמים בעיר. המשכיר מקבוצת רמי ושמעון בובליל.

חברת 'שר פיטנס' היא אימפריית מתחמי כושר ובריאות פורצת דרך, בבעלותה של שר סנדה, מנטורית ומאמנת כושר בינלאומית, ובעלת מוניטין רב בתחום ההרזיה והכושר הגופני. מייסדת החברה, שר סנדה, נבחרה בשנת 2017 על ידי המגזין העולמי Forbes לאחת מ-30 הצעירים המשפיעים בישראל מתחת לגיל 30, והיא מייצגת גישה רעננה המאמינה בנשים, ביכולות ובעוצמות שלהן. סנדה מעבירה הדרכות כושר ותזונה מזה למעלה מעשור, וידועה כאחת המדריכות המובילות והמוכרות בתחום. היא מובילה אלפי נשים ברחבי הארץ לשינוי אמיתי ואותנטי, בדגש על תזונה נכונה, מערך אימונים ייחודי וליווי אישי צמוד.

הסניף החדש של שר פיטנס. הדמיה: cw

הסניף החדש של שר פיטנס. קרדיט: cw

עד היום, מנתה חברת 'שר פיטנס' תשעה סניפים הפזורים בכל רחבי הארץ, בחיפה, קריות, נתניה, שני סניפים בראשון לציון, עכו, תל אביב, ירושלים ואשדוד, לנוחות הלקוחות. הסניף החדש של החברה, העשירי במספר, יפתח בפתח תקוה במיקום מרכזי ונוח, עם גישה נוחה לתחבורה ציבורית. הסניף יתפרש על פני שלוש קומות בחלל רב היקף ויכלול בתוכו אולמות כושר חדשניים, מתחם ספא מפנק ומיטב החידושים בעולם הכושר, המיועדים לאימונים ייחודיים הכוללים שירותי תזונה מלאים וליווי אישי צמוד.

את הסניף בפתח תקוה, כמו את יתר סניפי הרשת, עיצב האדריכל רמי ימין, אשר לדברי שר סנדה, "מגדיר בכל פעם מחדש את חזון החברה ליצירת מתחמי כושר מרהיבים ועוצרי נשימה".

הפתיחה הרשמית של סניף 'שר פיטנס' פתח תקוה מיועדת לינואר 2020. מנכל החברה, מר עידן מטי, אומר: "לאחר ציפייה רבה ואין ספור פניות מתושבות העיר פתח תקוה, אני גאה לבשר כי החלה הקמת הסניף בלב שכונת אם המושבות ברחוב גיסין המבוקש.

"אני רוצה להודות ליועצת הנדל"ן דיאנה מזרחי שאיתרה עבורנו את המיקום הנוח והנגיש ביותר בפתח תקוה ועמלה רבות להבאת המותג לעיר. דיאנה פעלה לאיתור המיקום הנכון והאולטימטיבי להקמת הסניף בעיר. חשוב לי לציין, שדיאנה ליוותה את התהליך במסירות ודאגה להבין את הצרכים וגם לענות עליהם, אני מאוד מרוצה מהבחירה בדיאנה והתוצאה בבחירת המיקום".

משרד Diana real estate מספק שירותי תיווך למכירה, קניה והשכרה למשרדים, חנויות, מחסנים, מגרשים וכן שירות למשקיעים בתחום הנדל"ן המניב.

על החשיבות בבחירת משרד מוביל ומומחה בעסקאות נדל"ן מסחרי, אומרת דיאנה מזרחי: "נדל"ן מסחרי או מניב, הוא עסקת השקעה מעמיקה ומורכבת. משרדי מוקדש לתחום הנדל"ן המסחרי מתוך הבנת צרכיו המקיפים והנרחבים של הלקוח. אנו מומחים באיתור במיקום והנכסים האיכותיים והרלוונטיים ביותר להשקעה ומנגד, מבטיחים את האינטרסים והצרכים של הלקוחות המשכירים את הנכסים".

 

משרד Diana real estate

כתובת המשרד: נבטים 10 פתח תקוה

טלפון: 050-5554456

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

דיאנה מזרחי. צילום: קרדיט צילום: mommy&me - שירן מנחם

דיאנה מזרחי. צילום: קרדיט צילום: mommy&me – שירן מנחם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר