מסעדה טבעונית בגבעת שמואל (Shutterstock) M)
מסעדה טבעונית בגבעת שמואל (Shutterstock) M)

חומוס בגבעת שמואל: בחומוס המזנון טריות היא שם המשחק

חומוס המזנון בגבעת שמואל, משלב אהבה לחומוס, אנשים ולכל החוויה מסביב. נהנו מכל ביס וחזרנו עם הרשמים

פורסם בתאריך: 6.12.19 09:45

כבר אמרו חכמים 'חומוס עושים באהבה או לא עושים בכלל', ובחומוס 'המזנון' שבגבעת שמואל לקחו את האימרה צעד אחד קדימה. העסק נפתח לפני כארבע שנים על ידי בני הזוג רונית וניסים דוד שמנהלים אותו באותה אהבה, תשומת לב והשקעה שמעניקים לבייבי אמתי. מאז, המסעדה הפכה למקום הקבוע לארוחת צהרים של עובדי המשרדים באזור.

כששואלים אותו מה סוד החומוס, ניסים, שמנהל את המטבח, עונה בתמציתיות: "טריות. על זה אנחנו לא מתפשרים. אוכל טרי-טרי תמיד, ולעולם יהיה טעים יותר". בהתאם לכך, כל הסלטים שמוגשים במזנון, מנות המרקים, הכריכים וכמובן החומוס – נעשים כל יום במקום.

ספר קצת על תהליך הכנת החומוס אצלכם

"אנחנו מקבלים גרגירי חומוס, משרים, מבשלים, וטוחנים אותם פה אצלנו בכל יום. מוסיפים גם טחינה כמובן, ועוד מגוון מרכיבים סודיים שלא אגלה כאן. צריך להגיע, לטעום, ולהתאהב".

על מנת שכל אחד ימצא מנה כלבבו נכנסו לתפריט גם כריכים, טוסטים, מנות דגים מצוינות ומרקי בריאות, לצד מנת הדגל – חומוס, שמוגשת במגוון צורות: "אנחנו מגישים את כל מנות החומוס הקלאסיות והאהובות- חומוס צנובר, מסבחה, פול. יש לנו גם מנות מפתיעות יותר כמו חומוס שקשוקה – מנת חומוס עם שקשוקה אישית במרכז", אומר ניסים.

מאחר ורבים מהלקוחות הקבועים של המזנון הם עובדי משרדים בסביבה שמתעכבים בעבודה ולא תמיד מצליחים לרדת לאכול צהריים, פתחו רונית וניסים שירות איסוף עצמי משלוחים שמאפשר להזמין את המנות הרצויות ולבוא לאסוף אותן מבלי להתעכב. מצד שני, הם מזמינים את כולם לבוא, לשבת במקום, ולספוג מהאווירה המשפחתית שלו: "אנחנו זוג נשוי שמנהל את המקום כמו בית. באווירה חמה, אינטימית ומשפחתית", מסכמת רונית.

אז בפעם הבאה שאתם בסביבה תקפצו לניגוב, בדוך או בסיבוב, ותבינו גם אתם את סוד הקסם.

המזנון חומוס ובר אוכל

טלפון: 03-5666806

כתובת: גוש עציון 7, גבעת שמואל

קישור לדף הפייסבוק

קישור לאתר

המזנון חומוס ובר אוכל. צילום באדיבות הלקוח

המזנון חומוס ובר אוכל. צילום באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר