מסעדה טבעונית בגבעת שמואל (Shutterstock) M)
מסעדה טבעונית בגבעת שמואל (Shutterstock) M)

מסעדה צמחונית בגבעת שמואל: הכירו את המקום שהוא גן עדן לטבעונים

מחפשים אחר אוכל טבעוני בגבעת שמואל והסביבה? יש לנו מקום שלא כדאי לכם לפספס - מסעדת המזנון

פורסם בתאריך: 6.12.19 09:52

יציאה למסעדה יכולה להיות מאתגרת לצמחוניים, ומאתגרת עוד יותר למחפשים מנות ללא גלוטן או מנות טבעוניות: אתם לא רוצים לגרור את כולם למקום שמתאים רק לכם, אבל מתבאסים לשבת על צ'יפס לארוחת צהריים באחת מהמסעדות הרגילות. שניה לפני שאתם מוצאים את עצמכם מתפשרים על עוד מנה, תנו לנו להמליץ לכם על חומוס ובר אוכל 'המזנון' בגבעת שמואל. מקום מקסים, משפחתי, ואינטימי שמנוהל על ידי בני הזוג רונית וניסים דוד שמשקיעים במזנון תשומת לב, אהבה ואיכפתיות של בייבי ממש. במזנון תוכלו למצוא ים של מנות מעולות לצמחונים ולטבעונים, אבל גם החברים שמעוניינים בדגים, שקשוקה או מנת חומוס פשוט מצויינת – לא יצאו מאוכזבים.

אז נתחיל בחומוס – גרגיר הזהב שהופך במטבח של 'המזנון' למנת דגל טעימה, מזינה וסופר בריאה. את החומוס טוחנים ומכינים בכל יום במקום, טרי, ומלא בסיבים ובערכים תזונתיים. המזנון מציע מנות חומוס קלאסיות כמו חומוס פול או צנוברים לצד מנות מפתיעות יותר כמו חומוס שקשוקה – מנת חומוס עם שקשוקה אישית במרכזה, מנה מעולה לצמחונים.

לטבעונים מציע המזנון מגוון תבשילים טעימים ומזינים: תבשיל קינואה או מג'דרה, סלט בורגול חמוציות או סלט ישראלי. אוכלי הגבינה יכולים להתפנק בסלט סופר בריא של בטטה, עדשים שחורות וגבינת פטה. בנוסף, בכל יום תמצאו במזנון מרק משתנה: מרק כתום, מרק עגבניות או מרק ירקות וגריסים כולם מתאימים לארוחה טבעונית בריאה ומאוזנת.

אוהבי הדגים יכולים למצוא בתפריט קבב דגים שמוגש עם אורז, קינואה או מנת חומוס אישית, או מנת סלמון חריימה פיקנטית וטעימה ביותר.

המזנון מציע גם מגוון מנות צמחוניות בפיתה או בגט, כולל מנת פיתה טבעונית מעולה ומקורית של טחינה, קוביות בטטה צלויות, פלפלים קלויים, עגבנייה, מלפפון, חסה וזיתי קלמטה.

בלוטות הריר כבר התחילו לפעול? מצויין. למה אתם מחכים? אספו את החברים ולכו לחומוס בר אוכל 'המזנון', מבטיחים שאף אחד מיכם לא יצא מאוכזב.

המזנון חומוס ובר אוכל

טלפון: 03-5666806

כתובת: גוש עציון 7, גבעת שמואל

קישור לדף הפייסבוק

קישור לאתר

חומוס שקשוקה. צילום באדיבות חומוס המזנון

חומוס שקשוקה. צילום באדיבות חומוס המזנון


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר