חנות פרקטים בפתח תקוה: מולטי סטייל. צילום: שגיא בן ארוש
חנות פרקטים בפתח תקוה: מולטי סטייל. צילום: שגיא בן ארוש

חנות פרקטים בפתח תקוה: הכירו את מולטי סטייל

שלב בחירת הפרקט לבית, מהווה את אחד הדילמות הארוכות ביותר בבניית העיצוב המושלם. אם אתם מחפשים את החוויה המושלמת ואת העצות מהאנשים שחיים את עולם הפרקטים כבר שנים רבות, כדאי שתבקרו בחנות מולטי סטייל בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 6.12.19 10:10

את המראה המרשים הזה, כשנכנסים לבית וכולו מרוצף פרקט עץ איכותי וחמים, לא ניתן לשחזר בשום דרך אחרת, וכבר למעלה מעשור ששגיא בן ארוש, הבעלים של "מולטי סטייל", בוטיק לעיצוב הבית, מקדיש את חייו כדי ליצור את המראה הזה אצל לקוחותיו.

את דרכו בעולם הפרקטים התחיל כשהיה בן 19 בלבד, ובחר לעבוד עם גיסו בעסק. במהרה הוא הבין את התשוקה והכישרון הטבועים בו בתחום, וביחד עם אחיו הצעיר, פתחו עסק משלהם להתקנת פרקטים. "אני אוהב להגשים פנטזיות" אומר שגיא. "כבר מההתחלה, עבדתי רק עם חברות מיוחדות, לא הסכמתי לעבוד עם כל חברת התקנות. עבדתי רק עם החברות הכי מובילות בארץ של פרקטים, ולקחתי על עצמי פרויקטים מורכבים במיוחד. בשנים האחרונות ביצעתי את כל עבודות הפרקט במשרדי פייסבוק ישראל, עשיתי פרקט בשרונה מרקט ופרויקטים מסחריים ופרטיים מורכבים אחרים. אני גם עובד עם חברת פרקטים איטלקית שבוחרת אחד אחד את המתקינים שלהם, כלומר, אם המתקין לא עומד בסטנדרט מסוים, החברה לא תעבוד איתו ואני בין הבודדים בארץ שעובדים איתה".

רמת ביצוע ללא תחרות

לאחר עשור בתחום, החליט שגיא לקחת את העסק צעד אחד קדימה ופתח את "מולטי סטייל" חברה למכירה והתקנה של פרקטים. הוא ואליחי אחיו הצעיר, שותפים כבר שנים רבות, פועלים יחדיו, כאשר אליחי אחראי על עבודת השטח ושגיא עובד בחנות. "אני מאמין כי ברמת הביצוע, אין לנו מתחרים. אנחנו מבצעים עבודות מיוחדות, מוקפדות, לקחתי על עצמי פרויקטים שמתקיני פרקטים אחרים פשוט לא רצו לקחת, הרכבות של משולשים קטנים שיוצרים ביחד טקסטורה ועוד. המוצרים שלנו הם המוצרים המיוחדים ביותר בשוק, והלקוחות שלנו יודעים שאם הם מחפשים מראה מיוחד, שונה מהסטנדרט, יוקרתי, הם באים רק אלינו".

חנות פרקטים בפתח תקוה: מולטי סטייל. צילום: שגיא בן ארוש

חנות פרקטים בפתח תקוה: מולטי סטייל. צילום: שגיא בן ארוש

מגוון המוצרים הייחודי

שגיא ממשיך לחדש ולהוסיף למגוון המוצרים פתרונות ריצוף מרהיבים שיתאימו לכל חלל. "יש לי בחנות חיפוי קירות פנים, מוצר שניתן למצוא אצלנו בבוטיק באופן בלעדי" אומר שגיא. "אלה חיפויים שאני מייבא מאוסטריה, ומתאימים לקירות פנים, למקלחות, חלק מהם מתאימים גם לחיפוי חוץ. לדעתי, בדיוק כשם שעולם הפרקטים החליף את עולם השטיחים שהיה פופולרי בעבר, כך חיפוי הפנים האלה הולכים להחליף את עולם הטפטים. זה מוצר שכל מי שראה אותו, פשוט התאהב בו מיד. יש לי כאן גם ריצוף אפוקסי מיוחד, שיכול לייצר מראה של שיש ברצפה, ללא שיש. אני יכול לייצר משטח שלם של ריצוף, שכל הבית יהיה פלטה אחת של ריצוף בדוגמת שיש. מדובר בריצוף בעל רמת שחיקה מאד גבוהה, משתמשים בו בשדות תעופה ובחניונים, אז ניתן לנקות אותו עם כל חומר כימי. אני לקחתי את החומר למקום של עיצוב, של סטייל, זה מראה מאד מיוחד, ניתן להגשים עם זה כל חלום ריצוף שיש ללקוח". לצד הפרקטים והריצופים, מציע שגיא גם פריטים נוספים לעיצוב הבית כגון וילונות.

שירות אישי ומותאם

שגיא מקפיד להתאים לכל לקוח את הריצוף הנכון ביותר עבורו לצרכים שלו, על ידי תשאול ראשוני והבנת הציפיות והרצונות של הלקוח ומדגיש כי "יש פרקטים שמחזיקים 20 שנה ואפילו 30 שנה, הכל תלוי בהתנהלות בבית, אם יש או אין ילדים, אם יש בעלי חיים. לפי המידע, אני מתאים ללקוח את הפרקט שנכון לו, הכל תלוי בצרכים. בנוסף, אני מציע ללקוחות שתי אפשרויות לבחירה – או שהוא פועל מול המתקין שלנו, משלם לו וסוגר איתו הכל, או שהכל, כולל התשלום והתיאום מתבצע דרכי. רוב הלקוחות בוחרים בדיל בו הכל מתבצע דרכי, אבל אני נותן להם את החופש לבחור מה שנוח להם. בסך הכל, אני מאמין שפרקט זה הדבר הכי מושלם שאפשר לבחור לבית, זה מבודד חום וקור, זה נעים בכל עונה, והמראה הכי מרשים שיש".

מולטי סטייל

כתובת: ז'בוטינסקי 112 פתח תקוה

טלפון: 03-5235351

כרטיס ביקור דיגיטלי

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

שגיא בן ארוש

שגיא בן ארוש


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר