שכפול מפתח לרכב בפתח תקוה. Shutterstock By fatir29
שכפול מפתח לרכב בפתח תקוה. Shutterstock By fatir29

שכפול מפתח לרכב בפתח תקוה: הכירו את "אלוני מנעולים"

החיים מכינים עבורנו אינספור הפתעות ומן הסתם שלא נוכל להיות ערוכים לכולן, אך המעט שנוכל לעשות הוא לנסות להיערך אליהן. ״אלוני מנעולים״ עומדת לצידכם בכל עת, בכל אשר תצטרכו ובכל שאלה שתהיה לכם.

פורסם בתאריך: 6.12.19 10:39

המפתחות לרכב תמיד נאבדים ברגעים הכי קריטיים, את זה כבר כולם יודעים. נראה שחוק מרפי לא פוסח על אף אחד ודווקא כשאנחנו ממהרים לאירוע חשוב או מאחרים לעבודה אנחנו מגלים שאיבדנו את המפתחות לרכב.

״אלוני מנעולים״ היא חנות העוסקת בכל הקשור למיגון הבית ובפורטרוט בכל הקשור למנעולים. מי שיגיע לחנות ישמח לגלות בה מחרטה מקצועית שאיתה אפשר לשכפל את כל סוגי המפתחות הקיימים, הן מפתחות לרכב והן מפתחות לבית, למחסן, למנעולי האופניים או לכל צורך אחר.

נוסף על שכפול המפתחות לרכב תוכלו להעזר בשירות נוסף של החנות שמציע לכם את האפשרות לשכפל גם את השלט לרכב. כך תוכלו להיות בטוחים שלעולם לא תתפסו לא מוכנים, כשתמיד מלווה אתכם צרור ספייר שעליו תלויים מפתח ושלט נוספים לרכב.

החנות אשר הפכה ברבות השנים למוסד וותיק ומוכר בפתח תקווה, דואגת להחזיק מגוון גדול של צילינדרים המגיעים מהמשמות הגדולים והמוכרים ביותר (רב בריח, multi lock, אינטרקטיב פלוס, MT5, juwel).

אם החלטתם שאתם רוצים להחליף את הצילינדרים שבביתכם, ואתם מתלבטים מה המוצר הכי נכון והכי שימושי עבור ביתכם, תוכלו להגיע לחנות ולקבל עזרה, ייעוץ והכוונה מלאה.

נוסף על שכפול המפתחות והצילנדרים, ניתן למצוא במקום גם כספות חזקות ואמידות. אם אתם גרים באזור שבו ישנו כדרך קבע מכות של פורצים, תוכלו להתקין כספת בביתכם ולהיות סמוכים ובטוחים שכל הפריטים יקרי הערך שלכם נמצאים במקום בטוח שאליו אף אחד לא יכול להגיע.

כמו כן, אם ננעלתם מחוץ לכספת שלכם, או אפילו אם ננעלתם מחוץ לביתכם או רכבכם ואתם לא יודעים מה לעשות, תשמחו בוודאי לשמוע על שירות המנעולנים שמציעה החנות.

״אלוני מנעולים״ מחזיקה מערך מנעולנים מקצועי העובד 24/7 לאורך כל ימות השבוע. אם נתקעתם בלי מפתח ואתם חייבים להכנס לביתכם בהקדם תוכלו להתקשר לחנות ולהזמין מנעולן שיגיע במהירות ויפתח עבורכם את הדלת בשמחה.

כתובת: ההסתדרות 15, פתח תקוה

טלפונים:

050-5951131
054-7138444

שעות פעילות:

א-ה: 18:00-10:00

שכפול מפתח לרכב בפתח תקוה: הכירו את "אלוני מנעולים". צילום באדיבות הלקוח

שכפול מפתח לרכב בפתח תקוה: הכירו את "אלוני מנעולים". צילום באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר