שכפול מפתחות בפתח תקוה. shutterstock By Billion Photos
שכפול מפתחות בפתח תקוה. shutterstock By Billion Photos

שכפול מפתחות לבית בפתח תקוה: הכירו את "אלוני מנעולים"

״תמיד תהיו ערוכים לכל דבר״, כך לימדו אותנו כשהיינו קטנים ולא בכדי. אם אנחנו יכולים לקחת מקדמי ביטחון ולהיות ערוכים לכל מקרה שלא יקרה, עדיף לעשות כך בטרם יהיה מאוחר מדי. יצאנו להכיר את "אלוני מנעולים"

פורסם בתאריך: 6.12.19 10:45

אחד הדברים המעצבנים והמתסכלים בחיים הוא להיתקע מחוץ לדלת ביתנו אחרי יום עבודה ארוך ולגלות שאיבדנו את המפתח היחיד לבית. על כן, שכפול מפתח הוא הפתרון הכי פשוט והכי קל להמנע ממצב שבו אנחנו ננעלים מחוץ לבית.

״אלוני מנעולים״ היא חנות שהפכה ברבות השנים למוסד מוכר בפתח תקווה, אליו מגיע כל מי שצריך לשכפל מפתח, להחליף מנעול, למצוא צילינדר חדש לדלת ביתו או כדי למצוא כל פתרון הקשור לאבטחת הבית.

החנות הוותיקה הוקמה ב1985 ומאז התפתחה והביאה ציוד חדיש ומתוחכם שכל מהותו הוא להבטיח שמי שלא צריך להכנס לביתכם, ישאר בחוץ.

בין המוצרים שתוכלו למצוא במקום, יעמדו לרשתוכם מגוון צילינדרים מהחברות הגדולות והמוכרות ביותר בתחום (רב בריח, multi lock, אינטרקטיב פלוס, MT5, juwel).

כמו כן, תוכלו נוסף על שכפול מפתחות לבית או לרכב תוכלו לבקש גם שישכפלו לכם את השלט לרכב כך שגם אם קרה שאיבדתם את המפתחות ספייר, תמיד יהיה לכם שלט ספייר.

על מגוון המוצרים והשירותים שמספק המקום תוכלו להוסיף גם כספות ושירותי פריצה והחלפת מנעולים. אם לא הספקתם לשכפל מפתח וגיליתם כי איבדתם אותו, תוכלו להתקשר לחנות ולבקש שתשלח אל כתובתכם פורץ שיפתח עבורכם את הדלת במינימום זמן.

החנות מחזיקה בצוות של מנעולנים מיומנים שעובדים מסביב לשעון וזמינים בכל שעה עבור קהל הלקוחות של החנות.

אם אתם יודעים שאתם עלולים להיות מפוזרים מעת לעת ועלולים למצוא את עצמכם בלי מפתחות לבית או לרכב, כדאי שתקפצו עוד היום ל״אלוני מנעולים״. החנות תשכפל עבורכם כל מפתח שתצטרכו ותחזיר אתכם הביתה רגועים ושלווים.

כתובת: ההסתדרות 15, פתח תקוה

טלפונים:

050-5951131
054-7138444

שעות פעילות:

א-ה: 18:00-10:00

"אלוני מנעולים". צילום באדיבות הלקוח

"אלוני מנעולים". צילום באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר