Credit: Halfpoint Shutterstock/
Credit: Halfpoint Shutterstock/

"אלוני מנעולים": שכפול שלט לרכב בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 6.12.19 10:53

בשנים האחרונות האנושות עשתה קפיצות משמעותיות במגוון תחומים וביניהם גם בטכנולוגיה. אחת ההמצאות המרשימות שהקידמה הטכנולוגית הביאה עימה הוא השלט לרכב.

אכן, השלט לרכב חסך לנו חצי דקה שבה אנחנו מסתובבים סביב הרכב ומוודאים שכל הדלתות באמת נעולות.

הפתרון הושג והשלום שב על כנו. עד שהגיע האדם הראשון שאיבד את השלט לרכב ובעיה חדשה צצה – מה לעשות כאשר מאבדים את השלט לרכב?

אם כבר איבדתם את השלט לרכב, תוכלו להזמין מנעולן שיבוא לפתוח לכם את הרכב לפני שהבננה שהשארתם לידכם במושב הקידמי תתחיל להעלות ניחוחות לא נעימים.

לעומת זאת, אם עדיין ישנו שלט בידיכם כדאי שתעשו ביטוח למקרים עתידיים. נכון שדבר כזה לעולם לא יקרה לכם כי אתם בוגרים ואחראים, אבל אחריות אמיתית מתחילה במחשבה על העתיד – הרגע הנורא בו תאבדו את השלט לרכב ותעמדו מחוצה לו בזמן שאתם מגרדים את הראש וחושבים מה לעשות.

אלוני מנעולים שבפתח תקווה הוא מוסד וותיק ומוכר באזור שתחומי עבודתו חולשים על מגוון תחומים, אחד מהם נוגע לכל מה שקשור למנעולים.

במקום תוכלו למצוא מבחר רב של מנעולים לצד צילינדרים מכל סוג (multi lock, interactive, MT5, juwel) וגם כספות חזקות ומאובטחות שישמרו על דברי הערך שלכם הרחק מפורצים וגנבים.

מכונת החריטה שבמקום עובדת לאורך כל שעות העבודה, עם עשרות לקוחות המגיעים בכל יום בשביל לשכפל מפתח לבית, לרכב, לעסק או לכל מקום שתצטרכו. שכפול מפתח יכול במקרים רבות לחסוך לכם עשרות ואף מאות שקלים.

יחד עם מכונת החריטה ניתן גם לשכפל שלט לרכב. לעיתים יקרה שאכן תאבדו את השלט לרכב אך בחלק מהמקרים כנראה שפשוט לא תמצאו את המפתח ברגעים הכי לחוצים, כמו לדוגמא כשאתם מאחרים לחתונה או לעבודה. לכן, תמיד טוב שישנו שלט ספייר לרכב שאפשר לשלוף מיד באותו הרגע.

את השלט המקורי שתמתחבא כנראה מתחת לספה תוכלו כבר לחפש כשתחזרו הביתה רגועים ונינוחים.

במקום להזמין מנעולן שיפרק וישבור את הצילינדר ולאחר מכן יתקין אחד חדש תוכלו פשוט לשכפל מפתח או שלט לרכב שיהיה זמין עבורכם בעת צרה ויחסוך לכם כסף רב שעמלתם קשות עבורו.

כתובת: ההסתדרות 15, פתח תקווה

טלפונים:

050-5951131
054-7138444

שעות פעילות:

א-ה: 18:00-10:00

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר