מזרנים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: New Africa
מזרנים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: New Africa

מזרנים בפתח תקוה: מה חשוב לדעת לפני רכישת מזרן?

להתעורר בבוקר אחרי לילה בלי שינה - יכול להיות סיוט בלתי רגיל. שינה טובה ובריאה מתחילה קודם כל באיכות המזרן עליו אנחנו ישנים וכדי לבחור אחד כזה, צריך לבחון מספר פרמטרים. צוות חנות המזרנים הוותיקה "מרכז השינה" בפתח תקווה נתנו לנו כמה טיפים לבחירת מזרן מושלם

פורסם בתאריך: 9.12.19 15:00

מרכז השינה – לישון כמו תינוק

החלק האהוב על כולנו ביום הוא הכניסה למיטה המפנקת שלנו לקראת השינה. כבר סופר ודובר רבות על חשיבות המזרן, שכן כמות שעות לא מבוטלת ביום אנחנו מבלים עליו. אז איפה אפשר לרכוש מזרן איכותי במחיר אטרקטיבי ומה חשוב לדעת לפני שרוכשים אחד ואיפה הכי כדאי לקנות?

"מרכז השינה", מה שהתחיל בחנות אחת אשר נפתחה לפני שלושים שנה, הפך לרשת של ארבעה סניפים גדולים המספקת פתרונות רבים ומגוונים לשינה באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים. הרשת היא פרטית הפועלת ללא אינטרס או מחויבות כלפי מותג כזה או אחר דבר המאפשר להעניק ללקוח את המקסימום ההתאמה לצרכיו.

ברשת משווקים את כל מותגי השינה כגון- סימונס, "king koil", "swiss relax" ועמינח, כולל ליין מוצרי הפריום והפלטיניום אשר משווק באופן בלעדי על ידי הרשת.

קניית מזרן היא לא קניה ארעית וכלאחר יד, יש לתת עליה את הדעת כי המזרן ילווה אותנו בין שמונה לשתיים עשר שנים, בהנחה כי רכשנו מזרן איכותי.

אם כך, מה חשוב שנדע לפני שאנו רוכשים מזרן?

אחד שאנחנו לא לבד, ברשת "מרכז השינה", צוות המכירות הוא צוות מקצועי ורובו ככולו הם יועצי שינה מוסמכים אשר עוברים הכשרות בארץ ובחו"ל על מנת לתת את המענה המקצועי והמדויק בהתאם לצורכי הלקוחות.

כאשר אנו ניגשים לרכוש מזרן חשוב לא לוותר על האיכות הנקבעת לפי חומרי הגלם, שכבות עליונות ותחתונות, גובה, ליבת המזרן וסוג הבד. הפרמטר השני הוא נוחות. חלקנו אוהבים מזרנים קשים וחלקנו רכים יותר, וזה עניין של טעם אישי.

ברשת "מרכז השינה" מוכוונים לקוח בעוד שאיתור הצרכים נעשה על ידי מומחים וישנם פתרונות רבים מהם תוכלו לבחור וליהנות. כל זאת תקבלו במחירים אטרקטיביים ונוחים. הרשת מומלצת על ידי האגודה לכירופרקטיקה והצוות אף עובר הסמכות על ידי כירופרקטים.

"מרכז השינה" משווקת גם לבתי מלונות וכן מספקת מזרנים בהתאמה אישית (למשל לאנשים עם מוגבלויות הזקוקים לפיתרון אישי וייחודי המותאם להם באופן ספיציפי).

אז למה כדאי לכם להיכנס ל- "מרכז השינה"?

·30 ימי ניסיון על כל מזרן שתבחרו, ללא התחייבות.
·אספקה מיידית במחירי "שלם וקח", ללא ימי המתנה מיותרים
·כל מותגי השינה תחת קורת גג אחת וללא כל אינטרס/העדפה של יצרן כזה או אחר
·מעל 20 מותגים חזקים תחת קורת גג אחת
·תעודת ביטוח למחיר הטוב יותר בארץ
ייעוץ אמין ואובייקטיבי על ידי מומחי שינה מוסמכים

כתובות:

סניף פתח תקוה: בן ציון גליס 18
סניף רמת גן: ששת הימים 18
סניף בני ברק:  הלח”י 10
סניף קרית ביאליק: יוסף לוי 36 קרית ביאליק
קישור לאתר
טלפון: 03-7742200
 מייל: [email protected]


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר