Shutterstock) צילום:Africa Studio
(Shutterstock) צילום:Africa Studio

האישה שמאחורי מותג הקוסמטיקה המצליח: קרן ליאן

טיפול פנים, מילוי קמטים, הזרקת בוטוקס? כשתכירו את קרן ליאן כבר תמצאו סיבה טובה לחזור למכון הקוסמטיקה הפרא-רפואית שבבעלותה. אשת עסקים, השראה לנשים ומעל הכל מקצוענית ללא פשרות

פורסם בתאריך: 9.12.19 15:23

הפנים הם ללא ספק כרטיס הביקור שלנו, אך במקרה הזה האישיות הקורנת, היופי והנשיות המתפרצת של קרן ליאן הם באמת הערובה הטובה ביותר לכך שהגעתם למקום הנכון. אם חיפשתם מכון קוסמטיקה פארא – רפואי בוודאי שמעתם על המכון הממוקם בהומלס פלייס פתח תקוה שהפך לשם דבר, בבעלותה של קרן ליאן.

"להגיע לטיפול זה תירוץ לפגוש את קרן", תאמר לי בחיוך לקוחה קבועה. "כבר שנים שעור הפנים שלי זוהר, כולם שואלים מה הסוד ואני אומרת – קרן. אני מכירה עשרות נשים שעושות את אותן הטיפולים כמו שלי ולא מגיעות לתוצאות הללו. זה מה שאהבתי במקום, ולכן אני מקפידה לחזור, גם בלו"ז מטורף אני לא מוותרת על שום טיפול" מסבירה לי לקוחה שמוסיפה בכנות מפתיעה "הגעתי לכאן עם צלקות של פוסט אקנה, הייתי בתקופה שלא רציתי לצאת מהבית וכבר חשבתי שהמצב אבוד. קרן ליאן, בשונה משאר אנשי המקצוע שפגשתי שמה דגש על מענה כולל ומקיף – תזונה, ספורט, שגרת חיים וממש בנינו תכנית אישית. התוצאות לא איחרו להגיע, השינוי הורגש. עכשיו? אני מחפשת סיבות לצאת. אני מרגישה נהדר".
ואכן, הלקוחות של קרן ליאן הם השיווק האיכותי ביותר, המלצות חמות מפה לאוזן מובילות ליומן מלא. יצאנו לבדוק על מה כולם מדברים וחזרנו עם תשובות.

צוות שנבחר בקפידה. כל טיפול מותאם אישית לצורכי הלקוחה. באדיבות קרן ליאן

צוות שנבחר בקפידה. כל טיפול מותאם אישית לצורכי הלקוחה. באדיבות קרן ליאן

מקצועיות, אמינות וצוות שנבחר בקפידה

אי אפשר לדבר על ההצלחה של אחד ממכוני הקוסמטיקה המובילים בפתח תקווה מבלי להזכיר את העומדת בראשו. קרן ליאן כבר חגגה את העשור הרביעי לחייה אך עור הפנים שלה בריא, צעיר ורענן מתמיד. "את עולם היופי הכרתי לפני 18 שנה עת עבדתי ב'אסותא'. כחלק מעבודתי פגשתי בטובי הפלסטיקאים, רופאי העור והקוסמטיקאיות. מהר מאד הבנתי שזה הייעוד שלי, רכשתי השכלה במכללה העוסקת בתחום ופתחתי את העסק שלי" מספרת ליאן. לאחר שרכשה השכלה בתחום ודאגה להשתלם בכל קורס חדשני על מנת להיות לתת ללקוחותיה את הטוב ביותר, פתחה ליאן את העסק שלה שהתחיל מחדר קטן.

בנחישות, התמדה ובמקצועיות רבה הפכה הקליניקה הקטנה למכון מבוקש, הצוות גדל והתרחב לשישה אנשי צוות נוספים. כבר 15 שנים שהמכון נותן מענה רחב לקהל רב ומגוון שמגיע גם מהערים הסמוכות וכולל גם ידענים וסלבס שמגיעים להנות מהטכנולוגיות המתקדמות בעולם בטיפולים פרא-רפואיים.

מודל השראה

"לפני שאני רוכשת מוצר חשוב לי להבין מי נמצאת מאחוריו, מי צוות הפיתוח. לאחר סדרת טיפולי פנים ומיצוק העור במכון התחלתי לשלב את הקרמים הייעודיים. עור הפנים שלי בריא, קורן, מתוח ויפה. אני כמעט לא משתמשת במייק-אפ" מספרת לקוחה במכון. "היה לי ברור שבדיוק כמו בטיפולים, בהם קיבלתי יחס אישי, כך גם בסדרת המוצרים אקבל את מה שמתאים עבורי בצורה הטובה ביותר". ליין המוצרים החדש שיצא תחת ידה של קרן ליאן בשיתוף עם חברת תרופות מתקדמת בישראל נוחל הצלחה מרשימה. מדובר בתכשיר מוגן בפטנט אשר מקטין את עוצמות החומצה ההילארונית ומוחדר בצורה יעילה וטובה יותר לעור.

"התכשיר מיועד לכל סוגי העור ופועל כאנטי אייג'יניג בצורה של קרמים, סרומים וחומצות ללילה, הוא כולל ויטמינים חיוניים לגוף ולעור מנגזרת B – קומפלקס שלם של חומצות אמינו וויטמינים בשילוב חומצה הילארונית" מסבירה ליאן.
קרן ליאן היא לא רק אשת עסקים מצליחה שבקרוב תשיק את הסניף החדש שלה במתחם ההומלס פלייס בהרצליה, היא אם חד הורית לראם ונדב, תאומים בני 6 שמגדלת את ילדיה להגשמה עצמית. ליאן, הופכת כל לימון – ללימונדה ומשמשת מודל אנושי להצלחה שנבנתה צעד אחר צעד, בהתמדה ובנחישות.

בקרוב – סניף חדש בהרצליה

בשורה מעולה לקהל הלקוחות. בקרוב יושק סניף נוסף בהרצליה בו תוכלו להנות ממגוון טיפולי פנים – פילינג לייזר, הרמת עפעפיים ללא ניתוח, מילוי קמטים מתחת לעיניים, טיפול באקנה וטיפולי פנים בקרמים עם תו האיכות של קרן ליאן.
רוצים להוסיף לעצמכם איכות חיים? מגוון טיפולי הצרת הקיפים, טיפולי לייזר, טיפולי חוטים, הסרת שיער בלייזר, הזרקות, וכן התמחות באנטי אייג'ינג ופיסול פנים המבוצע ע"י רופאה מוסמכת במתחם ההולמס פלייס יחכו לכם.

במכון הפרא-רפואי קרן ליאן, את בידיים הטובות ביותר.

כתובת: מתחם הולמס פלייס בחניון מוטה גור קומה 7 או דרך הכניסה למלון פרימה
טלפונים:03-9191457 או 050-576-3097
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

האישה וההשראה. באדיבות קרן ליאן

האישה וההשראה. באדיבות קרן ליאן

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר