שיווק נדל"ן בפתח תקוה: הכירו את משרד Qwin נדל"ן. צילום: Alexander Raths, Shutterstock
שיווק נדל"ן בפתח תקוה: הכירו את משרד Qwin נדל"ן. צילום: Alexander Raths, Shutterstock

שיווק נדל"ן בפתח תקוה: הכירו את משרד Qwin נדל"ן

משרד הבוטיק Qwin נדל"ן בהובלת אורלי דביר ‌הוא כל מה שמוכר או קונה נכס צריך: יחס אישי אמתי, שיווק מצוין, מקצועיות בלתי מתפשרת ומכירה פשוטה ומהירה. הכירו את המשרד הכי תוסס בשטח

פורסם בתאריך: 11.12.19 14:28

תהליך מכירת נכס הוא תהליך לא פשוט. כשמנסים לעשות אותו לבד יש לקחת בחשבון שורה של החלטות ופעולות כמו למשל מחיר הנכס, הצגת הדירה, שיווק בצורה נכונה, תיאום עם קונים פוטנציאליים, משא ומתן וכמובן החתימה על ההסכם. התהליך כולו מלווה בהרבה פינות שצריך לסגור, החלטות שצריך לקחת, טעויות קריטיות שעלולים לעשות ובקיצור, נסכים שהרבה כדורים לכאב ראש יהיו מעורבים בתהליך.

קבוצת Qwin נדל"ן שפועלת בפתח תקווה מפחיתה משמעותית את הצורך באותם כדורים, והופכת את התהליך לפשוט ואפילו מהנה. הקבוצה בהובלתה של אורלי דביר מתמחה במכירה והשכרת נכסים, במכירת דירות יד שנייה, בשיווק פרויקטים ביד ראשונה ובהובלת פרויקטים של תמ"א 38, בעיקר באזור פתח תקווה והסביבה. אורלי היא חברת הנהלה ואחת ממייסדי לשכת המתווכים בפתח תקווה, ואת משרדה הקימה לפני כעשור. היום Qwin נדל"ן נחשב לאחד ממשרדי הבוטיק הבולטים והמצליחים בעיר. בנוסף לאורלי ניתן למצוא במשרד חמש סוכנות נדל"ן נוספות שמעניקות שירות אישי, מדויק ובלתי מתפשר.

אורלי דביר. צילום: ליאור שניידר

אורלי דביר. צילום: ליאור שניידר

שוחחנו עם אורלי על עולם התיווך ושיווק נדל"ן, על הגישה הייחודית שלה ועל הצמיחה של העיר פתח-תקווה בשנים האחרונות:

הרבה אנשים יגידו שאפשר למכור דירה לבד. מדוע צריך להיעזר במשרד מקצועי?
"אני רואה המון טעויות שמוכרים עושים כשהם מנסים למכור לבד. הטעות שכמעט כולם עושים היא הצגת הדירה בצורה לא שיווקית ולא ייצוגית. כשמגישים דירה צריך להראות אותה בצורה אידיאלית, לעטוף אותה בצלופן ולהגיש אותה, וזה משהו שלרוב אי אפשר לעשות לבד. אני עושה את המיטב כדי להגיש דירה שמוכנה מא' ועד ת'. בנוסף, בהכשרתי אני מגשרת, ואת כישורי הגישור לקחתי לעולם התיווך. אני מלמדת דורות של מתווכים איך לגשר בין אנשים במו"מ כדי להגיע לעסקאות מוצלחות ויעילות לשני הצדדים."

אז אצלך אפשר למצוא רק דירות שהן במצב מעולה?
"נכון. אני תמיד מסבירה למוכר שאני לא מוכרת דירה אם המצב לא תקין – או שהוא יסדר את הבעיות או שאני משקפת את הבעיות לקונה. אני לא מחפשת למכור בצורה לא אמינה. מעבר לזה, אני מוכרת כבר 12 שנים באם המושבות ואני מכירה כל בניין מהתהוותו על הקרקע; לדעתי זה קריטי שהמתווך יתמחה באזור שהוא מוכר בו דירות ויכיר את המקום לעומק. אני תמיד מוציאה נסח טאבו ובודקת את ההיסטוריה של הדירה והקבלן. אצלי כל קונה מקבל דירה מתוקנת ובמצב טוב, וכל מוכר זוכה ליהנות מעסקה טובה, משתלמת ומהירה. או במילים אחרות, כל הצדדים מנצחים!"

מהם היתרונות בקניית דירה דווקא בפתח תקוה?
"פתח תקוה התפתחה להפליא בעשור האחרון. היא נוגעת בהמון אנשים היום, היא מרכזית, יש לה שכונות חדשות. היא התפתחה מבחינה נדל"נית, מבחינה תרבותית, בחינוך, בהייטק, הכל. פתח תקווה גם זולה יותר מעיר כמו תל-אביב, ולכן הרבה זוגות צעירים מגיעים לקנות פה. יש לנו הרבה מה להציע לאנשים שמגיעים מבחוץ, ואנחנו מעורים בכל ההתרחשויות בעיר, עובדים לפי הצמיחה שלה ופועלים לפי מצב השוק."

משרד Qwin נדל"ן משווק ומוכר מגוון גדול של דירות: דיור בר השגה, דיור למשקיעים, דירות קטנות וגדולות וצמודי קרקע.

Qwin נדל"ן

כתובת: אימבר 14, פתח תקווה

טלפון: 050-2577071

קישור למייל

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

עיצוב לוגו: שלי ערוסי

עיצוב לוגו: שלי ערוסי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר