By foodlove Shutterstock. עראיס בפלורנטין
By foodlove Shutterstock. עראיס בפלורנטין

עראיס בתל אביב: הפיתה הכי אותנטית בעיר

מחפשים אחר מנת העראיס הטובה בעיר? בפלורנטין מסתתרת לה פנינה אמיתית

פורסם בתאריך: 15.12.19 15:00

עראיס פלורנטין

מנת העראיס, אותה פיתה ממולאת בשר ומונחת על האש, נמצאת תחת אור הזרקורים הקולינרי. טוויסטים על המנה המקורית נעשים בכל מטבח. אפשר למצוא עראייס דגים, עראיס מתובל כך או אחרת. אבל את העראיס האמיתי, זה שהוא בדיוק מה שיגישו לנו בטורקיה, סוריה ובצפון הארץ, אפשר למצוא רק ב "עראיס פלורנטין" ששומרים על האותנטיות של המנה המפורסמת.

עראיס בפלורנטין נפתחה לפני כשנה והיא מתמחה בעיקר במנה המצוינת בשמה. עראיס אסלי, כמו שהם קוראים לו, מורכב מפיתה מיוחדת ומיועדת לעראיס שהיא לכאורה רגילה אך דקה יותר, שכבת בשר עדינה (ולא בצורת קציצה או המבורגר) ואז שנייה לפני ששמים על הגריל מושחים את הכל בשמן זין ובוזקים פלפל שחור. כמה דקות מכל צד ויש פיתה קריספית וקראנצ'ית שמתמלאת אחר כך בסלטים וכל ביס הוא עולם ומלואו של טעמים שלא תרצו להפסיק לאכול.

בעראיס פלורנטין מגוון בשרים איכותיים, טריים (וכשרים) המוגשים כולם בצורת העראייס. אם אתם חובבי הבשר האדום, כאלה שאוהבים טעמים חזקים ובולטים תוכלו למצוא במבחר: בשר אנטריקוט, בשר טחון ובשר עגל ואם אתם מהמעיזים והמתענגים תדאגו לבקש שומן כבש.  אם אתם לא בעניין של בשר תוכלו לבחור במיקס עוף (נתחי עוף ופרגית קצוצים) , כבד עוף ואם אתם בעניין של חריף  תוכלו ליהנות מנקניקיות מרגז' פיקנטיות.

עראיס בתל אביב: הגרסה של פלורנטין. צילום עצמי

עראיס בתל אביב: הגרסה של פלורנטין. צילום עצמי

כל הבשרים מוגשים בצורה של העראיס, הבשר נכנס לפיתה כאשר הוא נא ועל הגריל מקבל את מידת העשייה המדויקת. את הסלטים השונים משלבים לאחר הצלייה ביניהם תוכלו למצוא: סלט ירקות, סלט כרוב ואיך אפשר בלי טחינה וחריף, בצד תוכלו לנשנש צ'יפס. כדי שכולם יוכלו ליהנות מהמנה המושלמת מציעים בתפריט גם עראיס טבעוני פטריות שמפיניון, תפוח אדמה, עגבניות שרי, בצל סגול וכרוב לבן.

כל ביס ממנת העראיס מלא בטעמים עזים וטובים. לבעלי המקום חשוב מאוד לשמור על רמת איכות גבוהה של חומרי גלם ולכן כל המוגש במסעדה החל מהבשרים השונים , דרך הסלטים והתוספות השונות, הכל טרי, איכותי ומוקפד.

כשתגיעו תקבלו חוויה שלמה של אוכל טוב ושירות טוב לא פחות, בעראיס פלורנטין דוגלים בשירות ויחס אישי והכל מוגש עם חיוך. הפיתות הענוגות יחכו לכם שם, תאכלו מנה ועוד אחת בוודאות. העראיס האורגינאלי מהגליל עם הטעמים האותנטיים מחכה לכם למעשה בתל אביב.

אם בא לכם משהו טוב בפיתה, זה בדיוק המקום.

דרך סלמה 44, תל אביב

כל יום 10:00-3:00

מעבר לאתר

טלפון: 03-9346542

עראיס פלורנטין. צילום באדיבות הלקוח

עראיס פלורנטין. צילום באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר