"Yossi Mor Salon & Barber Shop": כישרון עובר בגנים. צילום David Uglava
"Yossi Mor Salon & Barber Shop": כישרון עובר בגנים. צילום David Uglava

Yossi Mor Salon & Barber Shop: כישרון עובר בגנים

רבים מבלים את רוב שנות ה-20 בחיפוש אחר התשוקה שלהם. אך יוסי מור הבין מהו יעודו בחיים כבר כשהיה ילד קטן. ככה זה כשאתה גדל בבית שחי סביב עולם היופי והטיפוח

פורסם בתאריך: 17.12.19 10:18

הכול עובר בגנים, זוהי כלל לא סיסמה. החינוך שקיבלתם והערכים שעליהם גדלתם הם אלה שבונים את אישיותכם. במבט קטן אחורה, אל הילדות, תוכלו להיזכר במראות ובחוויות משמעותיות, שאולי יבהירו לכם איך הפכתם להיות האנשים הבוגרים שאתם כיום. מספיק צליל, טעם או טיול קטנטן בשביל לשנות את חייו של אדם מן הקצה אל הקצה.

כמובן שכישרון מולד איננו מספיק בשביל להצליח בתחום בו אנו רוצים לעסוק. לשם כך, אנו זקוקים לתמהיל מושלם של ביקורת עצמית, קבלת ביקורת מהסביבה החיצונית, השקעה בעסק, הרחבת מתמדת של אופקי למידה, מוטיבציה, שיתוף פעולה ועוד המון. כמובן שבסופו של יום הכישרון הוא המרכז שעליו קמה ונופלת ההצלחה, אך חשוב גם לבחון מרכיבים נוספים רבים על מנת להגיע למטרה הסופית.

זה לא מפתיע שיוסי מור הפך למעצב שיער מקצועי. אביו, אמו ואחיותיו עוסקים בתחום היופי כבר מזה שנים ועל כן, ניתן להסיק שמסלול חייו של יוסי נחשף בפניו עוד בתחילת הדרך. הוא בעל היסטוריה עשירה בתחום עיצוב השיער שהחלה עוד מילדות ונמשכת עד לעצם היום הזה.

כבר כשהיה בן 14, חפף יוסי לקוחות במספרה של אביו. כעבור מספר שנים, התגייס יוסי לצה"ל וזכה להמשיך ולעסוק במקצוע עיצוב השיער גם בעת הזו, כספר צבאי. לאחר שהשתחרר מצה"ל, עבד בכמה מספרות ובהמשך פתח את מספרתו. מאז, הפך יוסי למעצב שיער נחשב שמונע מהתשוקה להפוך אנשים ליפים ומאושרים. זוהי תוצאה של כישרון רב, לצד השקעה מתמשכת בפיתוח העסק ובהתפתחות אישית, במטרה להגיע לפסגות מקצועיות חדשות.

תחילה, כששאלתי את יוסי מור מהו הניסיון שלו בתחום, הוא לא ידע כיצד להגיב. עשרים שנות ניסיונו בתחום מלאות באינספור חוויות מעולם היופי ולכן, היה לו קשה לגמד במשפט או שנים את הוותק שלו במקצוע עיצוב השיער. יוסי מור חי סביב עולם הטיפוח עוד מהילדות, ומבחינתו זהו איננו מקצוע אלא דרך חיים. לכן, הוא חש חיבור עז ועמוק לתחום עיצוב השיער לא רק ברמה המקצועית, אלא גם ברמה הרגשית.

Yossi Mor Salon & Barber Shop: לקוחות מתיישבים על הכיסא מבלי לתת לו הנחיה אחת. צילום: David Uglava

Yossi Mor Salon & Barber Shop: לקוחות מתיישבים על הכיסא מבלי לתת לו הנחיה אחת. צילום: David Uglava

ברזומה של יוסי ניתן למצוא מספרות מובילות רבות שבהם השאיר את חותמו. זאת בנוסף לידע הרב שהוא רוכש בהשתלמויות ושהנחילה לו משפחתו, כאשר עזר להם בעבודתם ובזמן שבילו וחיו יחד. לאור העובדה שהמקצוע של יוסי והמשפחה שלו מתקשרים זה לזה באופן ישיר, כל חייו מלאים בזיכרונות מתחום עיצוב השיער שרק הולכים ומצטברים עם הזמן, לכן לא קשה גם להבין מהיכן מגיעה התשוקה העזה שלו לתחום.

כל אחד מאיתנו עיצב את אישיותו בעיקר בהתאם לחינוך שקיבל מהבית. לכן, לא הופתענו לשמוע שיוסי לא רק שאב ממשפחתו השראה מקצועית, אלא גם ערכים ועקרונות שליוו וילוו אותו בכל חייו. הגינות ויושר הן הטבע של משפחתו, והן חלחלו אל אישיותו של יוסי מזמן. כל מי שיבקר במספרתו של יוסי יוכל להעיד על אמינותו הרבה וכישרונו העצום.

לעתים רבות, מגיעים לקוחותיו הקבועים של יוסי אל סלון היופי והברברייה המגניבים שלו ומתיישבים על כיסא התספורת מבלי לתת לו אפילו הנחיה אחת. הם כבר סומכים על יוסי שיידע מה טוב בשבילם ויודעים שהוא יקפיד רק על הטוב ביותר עבורם. במספרתו, תוכלו ליהנות מתספורות גברים, תספורות נשים, גוונים, החלקות ועוד, המבוצעים לא רק על ידי יוסי אלא גם על ידי צוות מעצבי השיער המקצועי והמסור של המקום.

אפילו כשלקוחותיו של יוסי מבקשים ממנו תספורת "משוגעת" או יצירתית, רבים מהם לא מגבילים אותו משום מבחינה. אך גם כשיוסי מקבל חופש יצירתי מוחלט, הוא מקפיד להתאים את הבחירות שלו לאופי הלקוח, בשביל שייצא מרוצה לחלוטין מן התוצאה. אין ספק שאמינות, יושר והגינות מהווים עבור יוסי הרבה יותר מאמונה מקצועית.

Yossi Mor Salon & Barber Shop
כתובת: שמשון 3, פתח תקווה
שעות פעילות: ימים א', ג', ה' 9:00-20:00, יום ב' 14:30-20:00, יום ד' 10:30-20:00, יום ו' 8:30-15:30
טלפון: 054-6357043
קישור לאינסטגרם

הממלכה של יוסי מור. צילום:david uglava

הממלכה של יוסי מור. צילום:david uglava


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר