בית חדש למשפחה: נפתח אולם התצוגה המפואר של סוזוקי בפתח תקוה. צילום: רונן טופלברג
בית חדש למשפחה: נפתח אולם התצוגה המפואר של סוזוקי בפתח תקוה. צילום: רונן טופלברג

בית חדש למשפחה: אולם התצוגה המפואר של סוזוקי בפתח תקוה

טרייד אין, מוסך מרכזי, ליסינג פרטי, ביטוח - כל השירותים במקום אחד. ענקית הרכב היפאנית משיקה אולם תצוגה חדש בגודל שישה דונמים, שמציע וואן סטופ שופ לכל שירותי הרכב

פורסם בתאריך: 17.12.19 11:00

סוכנות סוזוקי פתח תקוה בסגולה הפכה מזמן למקום המוכר בזכות רכבים מצוינים ושירות מעולה. כשמקום מסוים הופך למשפחה אז אין פלא שדואגים להגדיל את הבית כמה שיותר כדי שיהיה הרבה יותר נוח לאורחים שמגיעים יום אחר יום. וזה בדיוק מה שהחליטו לעשות בחברת מכשירי תנועה, היבואנית של רכבי סוזוקי בישראל. תפסנו את אבי אסיג, מנהל הסוכנות פתח תקווה, לראיון קצר לרגל המעבר לאולם התצוגה החדש והמפואר ברחוב ז'בוטינסקי 101 בפתח תקווה.

האולם החדש, שהיה עד לאחרונה הבית של מותג פורשה במשך 15 שנה, עבר שיפוץ וחידוש והוא חלק ממתחם ענק בגודל שישה דונמים שכולל כעת: סוזוקי אולם תצוגה לרכב חדש, טרייד אין לכל סוגי הרכבים, סוזוקי טרייד – מכירת רכבים יד שנייה מיבואן, מוסך מרכזי לרכבי סוזוקי, מרכז מסירת רכב חדש, ליסינג פרטי לרכבי סוזוקי, מחלקת מימון לרכבי סוזוקי וביטוח רכב מבית היבואן.

הרעיון שעמד מאחורי הקמתו הוא לאחד את כל נותני השירות של סוזוקי בפתח תקוה תחת קורת גג אחת, כדי לתת ללקוחות את כל מה שהם צריכים.

"לאחר 20 שנות הצלחה חברת מכשירי תנועה העבירה את אולם התצוגה מרחוב בן ציון גליס למקום החדש", מסביר לנו אבי אסיג. "אולם התצוגה החדש גדול, יש חניה בשפע, אזור מסירה בגודל 150 מטרים ברמה הגבוהה ביותר. לפני כן מסרנו את הרכבים בחוץ, בשמש. עכשיו יש לנו מקום גדול אך ורק למסירה של מכוניות בצורה מרשימה".

אולם התצוגה החדש של סוזוקי: כל שירותי הרכב במקום אחד. צילום: רונן טופלברג

אולם התצוגה החדש של סוזוקי: כל שירותי הרכב במקום אחד. צילום: רונן טופלברג

מה השירותים שלקוח יכול לקבל כשהוא מגיע אליכם?

"אנחנו נותנים את כל השירותים האפשריים לרכישת רכב חדש. אצלנו הלקוח יכול לקבל את עסקת הטרייד אין הטובה וההגונה ביותר שימצא, עם המחירים הטובים ביותר. הוא יכול לקבל מימון שיעזור לו להתקדם למכונית חדשה. לרגל המעבר התחלנו גם במבצעים לחנוכה ואנחנו מציעים מכירות של רכבים משנת רישוי 2020 במחירי 2019".

אבי אסיג מנהל את סוכנות סוזוקי בפתח תקוה כבר 22 שנה ואי אפשר להתווכח עם הצלחה: הסוכנות הוותיקה מצליחה מאוד בכל הקשור למכירות ולשירות, ובסקרי שביעות רצון של הלקוחות היא מקבלת ציונים גבוהים ביותר.

מה מייחד את רכבי סוזוקי מהאחרים?

"בסוזוקי המרכיב המרכזי הוא האמינות. יש לרכבים גם צריכת דלק מאוד חסכונית ותחזוקה זולה יחסית בהשוואה למתחרים. השם סוזוקי הוכיח את עצמו עם מגוון של רכבים: רכבים קטנים, גדולים, ג'יפונים. יש לה רכבים שנחשבים למובילים בתחומם בזכות הייחודיות שלהם והיכולות אל מול מחיר זול בהרבה מהמתחרים".

אז מדובר בעצם במכונית שמתאימה לכל סוגי האוכלוסייה?

"אני פונה כמעט לכולם. לחבר'ה הצעירים שמתחילים את דרכם ויכולים לרכוש את האיגניס. ישנה גם הסוויפט הידועה כסופר מיני הטובה בעולם. גם משפחה קטנה, צעירה, יכולה לרכוש אצלנו את הבלנו שהוכיחה את עצמה כאמינה וזולה לתחזוקה, לצד שמירת ערך טובה. הויטרה, רכב הכביש שטח המעוצב, מגיע עם מנועי טורבו. ולהיט המכירות סוזוקי קרוסאובר עם מנוע 1,400 סמ"ק בהספק של 140 כ"ס וחסכוני במיוחד. כל אחד יכול למצוא אצלנו את המכונית שמתאימה לו".

המבחר של המכוניות החדשות לרכישה הוא רחב, אבל אין הרבה מקומות שמציעים לך את כל השירותים באותה החבילה. בפתח תקוה לא תמצאו גם מקום עם מקצועיות ושירות טובים יותר מסוזוקי אז אל תהססו. הניעו את המכונית הישנה שלכם ובואו במהירות להתחדש באחת אחרת והרשו לאבי אסיג וצוות עובדיו המסור להציע לכם את הרכב החדש שלכם והעסקה המשתלמת ביותר עבור כל אחד ואחת מכם.

אולם תצוגה סוזוקי
כתבות: ז'בוטינסקי 101 פתח תקוה
טלפון: 03-9042042
פקס:03-9130266

שעות פתיחה:
ימי ראשון עד חמישי, מ-08:30 עד 18:30
ימי שישי מ-08:30 עד 13:00

כתובת מייל:[email protected]

אולם התצוגה החדש של סוזוקי בפתח תקוה. בסוזוקי המרכיב המרכזי הוא האמינות. צילום: רונן טופלברג

אולם התצוגה החדש של סוזוקי בפתח תקוה. בסוזוקי המרכיב המרכזי הוא האמינות. צילום: רונן טופלברג


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר