המרכזי: להגיע מוכנים לבדיקת רכב לפני רכישה (צילום עצמי)
המרכזי: להגיע מוכנים לבדיקת רכב לפני רכישה (צילום עצמי)

המרכזי: בדיקת רכב בפתח תקוה

תומר שירי, הבעלים של המרכזי בדיקות רכב לפני קנייה, יודע דבר או שניים על מכוניות. הבעלים של אחד ממכוני הבדיקה המצליחים בפתח תקווה חולק מניסיונו ומבהיר מה עליכם לבדוק רגע לפני שתכניסו את היד עמוק לכיס

פורסם בתאריך: 17.12.19 16:15

בדקתם את חשבון הבנק שלכם, עשיתם את החישובים הכלכליים בראש והגעתם למסקנה שזה הזמן לגשת לאחת הסוכנויות ולהתחדש ברכב מהניילון. או אולי כדאי לכם לבדוק דווקא לבצע רכישה של רכב יד שנייה מאדם אחר? ואם כבר קונים רכב איך תדעו שלא עובדים עליכם ואתם מקבלים בדיוק את מה ששילמתם עליו?

תומר שירי, הבעלים של המרכזי בדיקות רכב לפני קנייה בפתח תקוה, נולד לענף הרכב. אבא שלו ניהל מכון רישוי שנים ארוכות. ב-2015, אחרי מות אביו ואחרי שמילא תפקידי ניהול במכון שלו, פתח שירי מכון בדיקה משל עצמו בראשון לציון. ב-2018 מכר אותו ולפני כשמונה חודשים פתח ברחוב היצירה בעיר מקום החדש, הנחשב לאחד המפוארים בישראל ומזכיר בצורתו מרכזי בדיקה גדולים מהעולם.

כיום, עם כל הניסיון הרב שצבר, הוא מסביר במדויק מה עליכם לעשות כקונים בבואכם לרכוש רכב חדש.

"קודם כל צריך לשים לב לשיח בין ביניכם לבין המוכר. נסו לזהות אם האדם שמולכם מסתיר מכם דברים. לחילופין אם אתם שואלים שאלה ומנסים לגלות פרט על האוטו, ובתשובה שאתם מקבלים אתם מבינים שהמוכר שיקר לכם או ניסה לסלף הייתי עוזב במקום״, אומר שירי.

"כל עסקה צריכה להתבסס על אמון בין הקונה לבין המוכר. יש אנשים שאומרים, למשל, שלא היו תיקונים לאוטו ואז באים ורואים שהיה תיקון כי המכונית עברה תאונה. אנשים אומרים בטלפון שיש ברשותם ספר טיפולים מלא ואז בזמן אמת מגלים שאין וצריך להביא. גם אלה מקרים שהיו מדליקים אצלי נורות אדומות.

"היום יש דרך פשוטה יותר לדעת אם רכבים עברו תאונה. יש אתר ברשת שנקרא סליקה לביטוח, שם מקלידים את פרטי הרכב ומשלמים סכום. בתמורה רואים אם היה דוח שמאי על המכונית או לא. זה לא המדד המדויק ביותר כי אנשים עושים תאונות ומתקנים בעצמם אבל זה סוג של בסיס".

תבדקו טוב טוב לפני שאתם רוכשים רכב (צילום עצמי)

תבדקו טוב טוב לפני שאתם רוכשים רכב (צילום עצמי)

עוד דברים ששירי ממליץ לשים אליהם לב הם לקחת את הזמן בבדיקת רכב ולא למהר. "צריך להבין מה הצרכים של הקונה. אם זה כדי להביא אותו מנקודה לנקודה, או שהוא צריך רכב משפחתי גדול שדורש סקר שוק. הייתי נזהר גם אם מוכר היה אומר שהאוטו יד ראשונה ובפועל הייתי מגלה שזו יד שנייה.

"חשוב להבין גם את התקציב ולדעת שבכל רכב יד שנייה שאתה קונה תצטרך לתקן דברים. רוב הרכבים היום בשוק לא שורדים מעל 130 אלף ק"מ. כשמגיעים לקנייה, או למכירה, חשוב גם לא לגלות את כל הקלפים בהתחלה. אם למשל אתה צריך מימון, שמור את המידע הזה לסוף. גם שימו לב שקנייה במזומן וטרייד אין מזכים במחירים שונים. בטרייד אין נשלם יותר, במזומן נוכל לקבל הנחה של 10 עד 20 אחוזים. חשוב גם לבדוק את האוטו ביום ולא בלילה כדי שנראה אותו כמו שצריך".

אז אם החלטתם שאתם מוכנים לרכב חדש ורוצים לחסוך לכם את כאבי הראש ופשוט לתת לאנשי מקצוע מובילים בתחום לבדוק אותו, בואו להמרכזי בדיקות רכב לפני קנייה בפתח תקוה. גם אם תצאו בסוף בלי המכונית שרציתם תדעו שקיבלתם את ההחלטה הנכונה עבורכם.

כתובת: היצירה 12 פתח תקוה
טלפון: 073-7640770

למעבר לאתר החברה
למעבר לאינסטגרם
למעבר לפייסבוק

המרכזי: לקבל החלטה נכונה (צילום עצמי)

המרכזי: לקבל החלטה נכונה (צילום עצמי)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר