המרכזי: לתת לרכב היוקרה שלכם את הטוב ביותר
המרכזי: לתת לרכב היוקרה שלכם את הטוב ביותר

בדיקת רכבי יוקרה בפתח תקוה: לתת לרכב שלכם את הטוב ביותר

אתם כבר רוצים להשקיע כסף רב ברכישה של רכב יוקרה, אז לא כדאי שתיקחו אותו למקום שידע להגיד לכם בדיוק מה יש לו כדי שלא תתקלו בהפתעות בלתי צפויות? בהמרכזי בדיקות רכב לפני קנייה כבר צברו מספיק ניסיון וידע כדי להבטיח שתקבלו בדיוק את מה שאתם משלמים עליו

פורסם בתאריך: 17.12.19 16:23

יש אנשים שבוחרים להשקיע את הכסף שלהם בדירה, יש כאלה שמעדיפים להשקיע אותו בחופשות בחו"ל או באביזרים לבית ויש גם את אלה שמפנקים את עצמם במכוניות יוקרה. אם החלטתם לרכוש לעצמכם רכב כזה, כדאי שתיקחו אותו קודם לבדיקה אצל אנשים שמבינים דבר או שניים בנושא כמו ב-המרכזי בדיקות רכב לפני קנייה בפתח תקווה.

תומר שירי, הבעלים של המרכזי, נולד לענף הרכב. אבא שלו ניהל מכון רישוי שנים ארוכות. ב-2015, אחרי מות אביו ואחרי שמילא תפקידי ניהול במכון שלו, פתח שירי מכון בדיקה משל עצמו בראשון לציון. ב-2018 מכר אותו ולפני כשמונה חודשים פתח את המרכזי בפתח תקווה. מדובר במקום הנחשב לאחד המפוארים בישראל ומזכיר בצורתו מרכזי בדיקה גדולים מהעולם.

"כדי להיכנס לנישה הזו של רכבי יוקרה צריך לדעת המון", מדגיש שירי. "צריך להכיר את הרעשים המופקים, צריך לדעת שמערכות המחשוב עובדות טוב. בעלי מקצוע שלא היו ברשותם רכבי יוקרה לא יכולים לגעת ברכב כזה של לקוח ולהבין מה הוא רוצה מבחינת בדיקת הקנייה. אנשים שקונים רכבים משפחתיים, למשל, רוצים לדעת שהמכונית מתפקדת טוב. אנשים שקונים רכבי יוקרה הם יותר בררניים. אנחנו יושבים ומסבירים להם מה הרכב שהם קונים. מה לעשות איתו ומה לא".

חשוב לדעת מה מותר ומה אסור לעשות עם רכבי יוקרה (צילום עצמי)

חשוב לדעת מה מותר ומה אסור לעשות עם רכבי יוקרה (צילום עצמי)

שירי עצמו נהג כמעט על כל כלי רכב שנוסע היום בכבישי ישראל. הוא מכיר גם אנשים רבים מענף רכבי היוקרה ואת הבעלים של המכוניות האלו.

בזכות הניסיון והמקצועיות שלו שירי גם יודע להסביר מה כדאי לבדוק לפני שקונים או שוכרים רכב יוקרה. "מדובר ברכבים בעייתיים יותר מבחינת ביטוח וסליקה", הוא מבהיר. "אנשים מבינים היום שאם הם עוברים תאונה עם האוטו אז תהיה להם בעיה במכירה, ומעדיפים לפעמים לשלם את התיקונים בעצמם כדי שלא יופיעו בעבר הביטוחי.

"בגלל זה כדאי לאתר את ההיסטוריה של הרכב. לוודא שהוא טופל במוסך מורשה, לקחת אותו לנסיעת מבחן כדי לראות שהוא מגיב טוב לפני שניגשים לבדיקה. לבדוק שלא רואים דברים בעייתיים בבדיקה חיצונית ולקבל התחייבות מהמוכר שהבעיות לא משמעותיות ובמידה ויתגלו ליקויים חמורים יותר הוא ישלם על הבדיקה. חשוב לבדוק גם את ההיסטוריה של הק"מ אם אפשר וגם לבחון את הדינמיקה בין המוכר לקונה. לשים לב שלא מנסים לרמות אתכם בצורה כזאת או אחרת".

אז אם אתם רגע לפני רכישה או השכרה של רכב שיעלה לכם הרבה מאוד כסף, פנו לעצמכם זמן וקחו אותו למקום מקצועי כמו המרכזי בפתח תקווה. כאב הראש והכסף ששירי ואנשיו יכולים לחסוך לכם גדול הרבה יותר מכפי שתוכלו להעריך.

כתובת: היצירה 12 פתח תקוה
טלפון: 073-7640770

למעבר לאתר החברה
למעבר לאינסטגרם
למעבר לפייסבוק

בדיקה ב״המרכזי״ תחסוך לכם הרבה כאב ראש ועוגמת נפש (צילום עצמי)

בדיקה ב״המרכזי״ תחסוך לכם הרבה כאב ראש ועוגמת נפש (צילום עצמי)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר