תוספות שיער במרכז: הכירי את סלון "היפה בנשים". צילום באדיבות "היפה בנשים"
תוספות שיער במרכז: הכירי את סלון "היפה בנשים". צילום באדיבות "היפה בנשים"

תוספות שיער בפתח תקוה: ההתאמה המדויקת ללוק מושלם

עבור נשים רבות, השיער מסמל יופי ונשיות וההתעסקות בו היא עניין יומיומי ושגרתי. בסלון "היפה בנשים", תוכלי למצוא מבחר גדול של תוספות שיער איכותיות כפתרון לשיער דליל ולשדרוג המראה

פורסם בתאריך: 17.12.19 16:37

סלון "היפה בנשים" הממוקם בעיר פתח תקוה צבר ועדיין צובר מוניטין של שנים בהן הוא מעניק מענה לנשים המעוניינות בפאות ותוספות איכותיות לשיערן. הסלון מתמחה בתוספות שיער ובפתרונות לדלילות שיער, ומציע מגוון רחב של פאות ותוספות אופנתיות וחדשניות.

צוות המקום מורכב מנשות מקצוע מהשורה הראשונה בתחום, המבינות את החשיבות והרגישות בנושא דלילות שיער ולכן המקום מציע ייעוץ והכוונה ללא התחייבות, כדי שתוכלי למצוא את כל הפתרון שמתאים לך ביותר.

הסלון דוגל בגישה דיסקרטית ומעניק ללקוחה תחושה נעימה של פרטיות ובטחון. המומחיות של המקום היא להעניק פתרון מותאם אישית לכל לקוחה ולקוחה, וליצור את התוספת המושלמת שתיראה טבעית כך שלא ירגישו שקיימת תוספת לשיער הטבעי.

היפה בנשים זו את. צילום עצמי

היפה בנשים זו את. צילום עצמי

איכות מעל הכל
בסלון "היפה בנשים" מעבדה מקצועית לייצור פאות ותוספות שיער העשויות לאחר מדידת הראש בקפדנות. לאחר שהתוספת מוכנה, הלקוחה מוזמנת למקום לעיצוב וליטושים אחרונים. הגזירה מתבצעת לפי רצון הלקוחה בליווי וייעוץ של הצוות המקצועי.

כל הפאות והתוספות מיוצרות משיער אירופאי איכותי וטבעי, לא צבוע ולא מעובד. בסלון ניתן למצוא את כל סוגי השיער ובכל צבע וטקסטורה על מנת שתהיה התאמה מדויקת לכל לקוחה ולקוחה, בהתאם לסגנון שתבחר.

נוחות ללא תחרות
התוספות המוצעות מתחברות עם קליפסים קלילים שלא מושכים או תולשים את השיער. ניתן לחבוש ולהסיר אותן בכל עת לתחושת נוחות מרבית והענקת אוורור לקרקפת.

איכות ונוחות מקסימלית. צילום עצמי

איכות ונוחות מקסימלית. צילום עצמי

קיימים מספר סוגים של תוספות לשיער:
תוספת כיפה – תוספת היושבת בקדמת הראש אשר מיועדת לנשים החוות התקרחות בקדמת הראש.

תוספת עורף – תוספת שמתאימה לנשים בעלות שיער קצר המסרב להתארך, או לנשים בעלות שיער דליל המעוניינות להעניק לו מראה עשיר.

תוספת קודקוד – התוספת מינימלית ומתמקדת בדלילות שבקודקוד הראש ונטמעת בשיער באופן מלא. תוספת הקודקוד מעניקה הגבהה והשגת נפח.

קוקוקליפס – תוספת קוקו המתחברת בקליפס לשיער הטבעי. התוספת מיועדת לנשים המעוניינות להאריך את הקוקו שלהן או לנשים החובשות כיסוי ראש אשר מעוניינות לחבוש פאת קוקו במקום לכסות את כל הראש. הקוקוקליפס ניתן להסרה בכל עת בקלות מקסימלי

תוספות שיער לדלילות שיער. צילום עצמי

תוספות שיער לדלילות שיער. צילום עצמי

ת. לנשים שמעדיפות את איסוף השיער בקוקס, קיימת האופציה של גומיית שיער שמתלפפת מסביב לקוקו.

תוספת פוני (פטנט) – התוספת ממוקמת בקדמת הראש ומתאימה לנשים החובשת כיסוי ראש ולנשים שדלילות שיערן נמצא באזור הפוני.

שירותים נלווים ומקצועיים
בנוסף למוצרים האיכותיים המוענקים בסלון "היפה בנשים", הסלון מהווה גם מספרה לנשים בה ניתן לצבוע את השיער הטבעי כך שיתאים לתוספת. כמו כן, במעבדה שבמקום ניתן לתקן ולחדש תוספות ישנות ולהעניק להן מראה מבריק וחדש. במידה וישנו צורך בחפיפת התוספת, השירות ניתן באדיבות במקום ומלווה בהדרכה יסודית ללקוחות המעוניינות ללמוד כיצד לחפוף את התוספת בעצמן.

בין אם את חפצה בתוספת לשיער מטעמי דת, בין אם מטעמים רפואיים ובין אם מטרתך היא לשפר את נראות שיערך, בסלון "היפה בנשים" יעניקו לך את המענה המתאים לך ביותר, ינחו אותך כיצד לשמר את התוספת לאורך זמן ויענו על כל שאלותייך בתחום תוך מתן שירות מקצועי, אדיב ואישי.

את מוזמנת להגיע לפגישת ייעוץ ללא התחייבות בסלון על מנת שתוכלי להחליט בעצמך איזו תוספת מדברת אלייך ביותר.

סלון היפה בנשים
טלפון: 03-5163333
כתובת: ההסתדרות 18,פתח תקוה
שעות פעילות: א' – ה' בין השעות 10:00-19:00
קישור לדף הפייסבוק
קישור לאינסטגרם

הכי טבעי שיש. צילום עצמי

הכי טבעי שיש. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר