עושים יצירה מהמטבח: קייטרינג מומלץ בפתח תקוה. צילום: עידן גרוס
עושים יצירה מהמטבח: קייטרינג מומלץ בפתח תקוה. צילום: עידן גרוס

קייטרינג מומלץ בפתח תקוה: עושים יצירה מהמטבח

קייטרינג היצירה הפך בעשרים שנה למותג חברתי מקומי, שמאגד תחתיו את כל האוכלוסייה המגוונת של פתח תקוה. הצצה למוסד קולינרי עם אוכל טעים, איכותי ומוקפד, שלא מפסיק לעשות טוב לקהילה

פורסם בתאריך: 17.12.19 17:05

יש מקום אחד בפתח תקוה שמאגד סביבו חילונים, דתיים, מפורסמים ואנשים מכל שכבות האוכלוסייה. ברגע שכולם עוברים את מפתן הדלת הם נשבים בריח הענוג של המאכלים המתבשלים ונאפים במקום והכל נשכח. כולם הופכים להיות שווים וחושבים רק על דבר אחד: איך למלא את הקופסאות בכמה שיותר אוכל. לא מאמינים? בואו פעם לקייטרינג היצירה ברחוב חיה פיינשטיין 3 בעיר.

את המקום הקימו ויקו דלל ועופר סבג בשנת 2000. חמש שנים לפני כן פתחו את העסק הראשון שלהם בתחום המזון ברמת גן, ומהר מאוד החלו לספק אוכל לחברות גדולות באזור. לאור הדרישה החליטו השניים לגדול ולעבור לפתח תקוה והשאר היסטוריה.

"המתחם מחולק לשלושה חלקים: קייטרינג מוסדי, מסעדה, ומעדנייה שהיא גולת הכותרת. היא פתוחה לקראת סוף השבוע ומציעה מאות פריטי מזון למכירה", מסביר דלל. "יש לנו מטבח מאוד גדול עם 12 אנשי צוות כשהכל נעשה במקום מחומרי גלם טריים. בסך הכל אנחנו מעסיקים בכל המחלקות שלנו 25 עובדים".

ביקור במקום בשעת צוהריים מראה עד כמה אוכל מוכן כבר מזמן אינו נחשב למותרות. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים הבינו שאין להם את הזמן הדרוש לעמוד ולבשל במטבח הביתי ופנו לאוכל המוכן, שם מצאו את המנות האהובות עליהם. זה המצב גם בקייטרינג היצירה. האוכל שמוגש משתנה בכל יום, האווירה הביתית והמחירים שווים לכל כיס. הירקות בכשרות גוש קטיף, כשגם ארוחות עסקיות אפשר להזמין במקום.

"אנחנו מציעים ללקוחות את כל סוגי המנות: מסלטים, מנות ראשונות, עיקריות, תוספות וקינוחים שכולם פרווה ונעשים במקום", מבהיר סבג. "העובדים שלנו מכירים את הלקוחות הקבועים שנמצאים שנים איתנו וכולם מרגישים בבית. כל האוכל שנשאר בסוף יום נתרם. לא משתמשים בו למחרת".

אז איך זה בעצם עובד? כאן התשובה מתחלקת לשניים. לקוח שמגיע יכול לקחת עגלה, בדיוק כמו בסופר, לעבור בין המנות הרבות והמפתות ופשוט לבחור לעצמו כל דבר שקיבתו תחפוץ. אבל אם מדובר באירוע העניין משתנה.

"אנחנו מספקים גם אוכל לאירועים: בריתות, אזכרות אבל בלי הכלים. רק את המזון", מפרט דלל. "לקוח יכול לבוא ולקחת אוכל ל-40 איש שהוא מארח בביתו, או לחילופין הוא יושב עם מנהל המטבח שלנו שלמה ובונה תפריט אישי המותאם לו".

קייטרינג היצירה פתח תקוה: תמיד מחדשים. צילום עצמי

קייטרינג היצירה פתח תקוה: תמיד מחדשים. צילום עצמי

כל כמה זמן אתם מגוונים בתפריטים?

"יש לנו כמעט 200 פריטים במעדנייה שרובם קבועים, אבל אנחנו תמיד מחדשים", מסביר סבג, "אם אנחנו מבחינים בנטייה ציבורית לאוכל בריא יותר, אז אנחנו משלבים אוכל בריא. אם יש דרישה לאוכל טבעוני משלבים טבעוני. לפני חגים אפשר למצוא אצלנו מאכלים האופייניים לאותו חג- כמו הלביבות לפני חנוכה, ובשר כבש בראש השנה".

אתם מציגים באתר תעודות הוקרה רבות מעמותות על התרומות שלכם. מדובר בחלק מאג'נדה?

"הכל התחיל ברגע שפתחנו את העסק אז באו לבקש מאיתנו לראשונה תרומות ועם הזמן זה עשה לנו רק טוב. בחג הפסח אנחנו תורמים אוכל לליל סדר קהילתי בעיר, ובראש השנה אנחנו תורמים אוכל לארוחה קהילתית באחד המתנ"סים שבעיר. כך קורה גם בכל סוף שבוע אז אנחנו תורמים אוכל לחיילים בודדים בזכות שיתוף פעולה עם מועדון ליונס בעיר. אנחנו מארגנים גם מסיבות פורים בבתי ספר לילדים עם צרכים מיוחדים. אנו מאמינים, שכאשר אתה נותן אתה מקבל בחזרה. אנחנו אנשים מסורתיים ויש בנו את האמונה שאם נתת קיבלת".

אז אם אתם עדיין מחפשים אחר קייטרינג מומלץ בפתח תקוה לקנות ממנו את האוכל המוכן שלכם לאירוע או לסופ"ש הקרוב בואו לקייטרינג היצירה ביום שישי: כמות האנשים וריח החלות והעוגיות באוויר לא ישאירו לכם מקום לספק. בכלל, כשיש עסק שבעל הבית נמצא במקום כל הזמן האיכות והשירות נראים אחרת: הכל נקי, טרי, איכותי. זו המציאות בקייטרינג היצירה.

קייטרינג היצירה
כתובת: חיה פינשטיין 3 פתח תקוה
טלפון:03-9309992, 03-9342916
קישור לאתר
קישור לעמוד הפייסבוק
קישור לחשבון האינסטגרם
מייל:[email protected]


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר