חנות מחשבים בראש העין: סקאזי מחשבים וסלולר (צילום עצמי)
חנות מחשבים בראש העין: סקאזי מחשבים וסלולר (צילום עצמי)

אל תפספסו: סניף חדש לרשת סקזי מחשבים וסלולר בשכונת אם המושבות

רשת סקאזי מחשבים וסלולאר, הפעילה כבר 20 שנה, פותחת את הסניף השלישי במספר בקניון ספיר בעיר. לקראת פתיחת המקום החדש יזכו תושבי האזור להנחה על רבים ממוצרי החנות ולמבחר גדול של מוצרים ושירותים שיעמדו לרשותם בכל עת

פורסם בתאריך: 22.12.19 11:43

תקלה בטלפון או במחשב האישי היא אף פעם לא דבר ששמחים לקבל. תמיד היא מגיעה בזמן לא נוח, מפריעה לכם באמצע היום ומגבירה את הפחד שכל הזיכרונות שלכם עלולים להיעלם מהמכשיר ולא בלי שיחזרו. אם זה לא מספיק אז אחר כך מתחיל החיפוש אחר המקום המתאים שיטפל באביזר היקר לכם מכל. אז מה עושים? פשוט. מגיעים למקצוענים כמו סקזי מחשבים וסלולר בע"מ.

רשת סקזי, בבעלות איריס דורון, פועלת כבר מאז 1999. אחרי שני סניפים מוצלחים בראש העין ובהרצליה נפתח לאחרונה סניף שלישי במספר באם המושבות בפתח תקוה, בקומה הראשונה של קניון ספיר ברחוב רפאל איתן 5.

"אנחנו מקצוענים בתחום הסלולר והמחשוב", מבהירה איריס. "ברשותנו מעבדת תיקונים בדרג גבוה מאוד עם ציוד וכלים שלא קיימים בכל מעבדה ולא קיימת תקלה או בעיה שלא ניתנת לתיקון אצלנו".

בסקזי מתמחים במכירה ותיקונים של טלפונים חכמים מכל הסוגים, מחשבים ניידים ונייחים כולל מחשבי מק של אפל. ואם אתם רוצים להרכיב מחשב משלכם בהזמנה אישית בסיוע והמלצות שקיבלתם – זה אפשרי. פשוט ספקו את המפרט המבוקש למומחים של סקזי והם ידאגו לכל ואפילו יספקו לכם את המידע המקצועי שצריך אם בחרתם נכון.

לגיימרים שבינכם, בסקזי תמצאו את כל הציוד הדרוש לגיימינג, מחשבים וציוד היקפי.

אתם יוצאים במבצעים מיוחדים לקראת פתיחת הסניף החדש?

"כן, עד סוף השנה כל תושבי אם המושבות, שיציגו הוכחת כתובת מתאימה לשכונת אם המושבות החדשה ו/או הישנה, יקבלו מאיתנו חמישה אחוז הנחה על רוב המוצרים בחנות".

איך מצליחים לבלוט ולהצליח במשך למעלה מ-20 שנה בשוק תחרותי כל כך?

"ראשית אמינות, ולצד האמינות מקצוענות, שירות ואדיבות וכשזה בסדר העדיפות בעבודה שלך, הרי שהתחרות מתגמדת וההצלחה מגיעה. יתרה מזו, אנו עובדים אך ורק עם חלפים מקורים בתיקונים ובמוצרים עם יבואנים רשמיים, סמסונג גלקסי, שיאומי, LG, פלאפון ועוד. מה שבעצם נותן ערך מוסף לתיקון או למוצר".

ואם מה שקראתם עד עכשיו לא הספיק כדי לשכנע אתכם להגיע לסקזי מחשבים וסלולר, אז הנה עוד דוגמה לשירות ייחודי שאפשר לקבל במקום: סקזי עובדים עם רשת פלאפון, ומציעה חבילות סלולר במחירים נמוכים מאוד ושיחות לחו"ל במסגרת שירות פלאפון בעיר.

אז זה לא משנה אם אתם צעירים, מבוגרים, בעלי עסקים קטנים או מוסדות רשמיים גדולים. רשת סקזי מחשבים וסלולר בע"מ עובדת עם כולם ביעילות, במקצועיות ובמחירים נוחים. לא לחינם מדובר בעסק שפעיל כבר למעלה מ-20 שנה כשהתגובות החיוביות רק ממשיכות לזרום.

סניף פתח תקוה: אם המושבות, רחוב רפאל איתן 5, קניון ספיר קומה 1

טלפון:03-9034151
פקס: 03-9022515
נייד: 050-5727286

למעבר לפייסבוק

החנות מחזיקה במקום אחד את כל מה שאת צריכים (צילום עצמי)

החנות מחזיקה במקום אחד את כל מה שאת צריכים (צילום עצמי)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר