הסרת שיער בלייזר בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstcok By AXL
הסרת שיער בלייזר בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstcok By AXL

מחוברת: הסרת שיער בפתח תקוה  

כולנו אוהבות להקל על עצמנו עד כמה שניתן, לכן כשמדובר בטיפוח הגוף אנחנו מחפשות פתרונות יעילים וארוכי טווח. הכירו את מחוברת

פורסם בתאריך: 22.12.19 14:43

הסרת שיער היא נושא המעסיק את רובנו ככולנו- שעוות, אינפרא ועוד שיטות שונות שנועדו לעזור לנו להתמודד עם השיער העיקש. השיטה היעילה והטובה ביותר, וזו אשר מספקת תוצאות לאורך זמן עד צמיתות, היא הסרת שיער בלייזר.

ב-"מחוברת", מרכז הקוסמטיקה של שני סרוסי, ישנה מכונת הסרת שיער בלייזר של סינרון-קנדלה המשלבת שני סוגי לייזר במכשיר אחד. המכשיר נותן מענה להסרת השיער וטיפול בעור במשולב. את "מחוברת", מרכז היופי והקוסמטיקה, פתחה שני לפני כשנתיים אבל את האהבה והידע שלה היא מטפחת עוד מהיותה ילדה קטנה. כשהבינה בגיל ארבע—עשרה שבזה היא רוצה להתעסק ולעבוד, החלה ממקצעת את עצמה על ידי לקיחת קורסים ולימודי קוסמטיקה מקצועיים.

את תחום הסרת השיער בלייזר שני מתפעלת וממקצעת החל מהיום הראשון בו נפתח מכון היופי והקוסמטיקה שלה. היא מלווה באופן אישי ופרטי כל לקוחה בתהליך להסרת השיער. מבנה וכמות הטיפולים נקבעים בהתאם ללקוחה, סוג העור והשערה והאזורים בהם היא בוחרת להתמקד.

המכונה המקצועית דואגת לכך שעוצמות הכאב תהיינה נמוכות לאורך הטיפול על ידי מערכת קירור מובנת. המכונה מותאמת לכל סוגי השיער וגווני העור, מתאימה ואפקטיבית לכל אזורי הגוף וכן נותנת מענה יעיל לשיער פלומתי באזורי הפנים. הטיפולים נעשים בסביבה נקייה ומותאמים לטווח גילאים רחב- נערות ונערים בגיל ההתבגרות (לאחר שלב ההתפתחות ) ולנשים וגברים כאחד.

במכון היופי של שני סרוסי תוכלו למצוא מענה לכל מה שאתן מחפשות; החל מבניית ציפורניים, דרך שיזוף והסרת שיער וטפולים קוסמטיים למיניהם, תוכלי להגיע לעיצוב גבות, מניקור ופדיקור טיפולי פנים והעלמת פיגמנטציה ולקבל את הכל תחת קורת גג אחת. האווירה במקום תמיד נעימה ומסבירת פנים, תמיד נעים ומזמין, ומרגיש שנכנסת לבית של חברה שכל מה שהיא רוצה הוא לעשות לך רק טוב.

ב"במחוברת" תקבלי טיפול אישי וממוקד המתמקד בך ובמה שמתאים לך כי כל אישה שונה ומיוחדת בדרכה. הערכים המובילים את שני הם שירות מקצועי, אישי ויחס אדיב,  האווירה במקום משקפת בדיוק את זה.

כמה דברים שחשוב לדעת על הסרת שיער בלייזר ב"מחוברת":

  1. טיפולי הלייזר מותאמים על ידי שני לכל לקוחה בהתאם לצורכיה
  2. המכונה מעניקה מענה לכל איזורי הגוף כולל הפנים
  3. תהליך יעיל ואפקטיבי של הסרת שיער בנוי מסדרה של עשרה טיפולים
  4. ניתן להתחיל בטיפולי הסרת שיער החל מגיל ההתבגרות
  5. הטיפולים מתאים לגברים ונשים, נערות ונערים
  6. ניתן לרכוש סדרת טיפולים שלמה מראש (לכל הגוף) ב 6,500 שח
  7. ניתן לשלם על טיפולים יחידניים בהתאם

מחוברת:

חיים עוזר 1 , פתח תקוה

052-3353511️

מעבר לעמוד האינסטגרם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר