ברברשופ בתל אביב (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Parilov)
ברברשופ בתל אביב (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Parilov)

ברברשופ בתל אביב: להיות מטופח כמו שמגיע לך

הזקן נהיה ארוך ומדובלל, השיער משתולל ועל השפם אפילו אין מה לדבר. הברברשופס שצמחו בשנים האחרונות הן רק חלק ממגמה עולה שאומרת ״גם לנו הגברים מגיע להיות מטופחים״. לרגל השנה החדשה אספנו עבורכם את הברבשופס שיבטיחו שתפתחו את 2020 בשיא הסטייל

פורסם בתאריך: 23.12.19 10:43

המקום החדש לגברים בתל אביב: הברבר שופ של נמרוד שקד

בשנתיים האחרונות החלו להופיע בתל אביב יותר ויותר מקומות שמציעים תספורת וגילוח והכל באווירה גברית: המוזיקה, הכיסאות והריחות. אחד מהם הוא המקום של שקד ברחוב בוגרשוב שמאפשר חוויה של תסרוקת ביתית בלב העיר הסואנת.

עבור רבים הקושי למצוא ספר טוב הוא אמיתי מהסיבה הפשוטה: לא קל לסמוך על אדם שיידע לספר אתכם בדיוק כמו שצריך, ללא מילים, בעוד אתם ישובים על הכיסא ורק בוהים בשקט במראה. אבל בשנתיים האחרונות חלה תפנית דרמטית בעלילה, לפחות בתל אביב. רבים מאוהבי האופנה והסטייל נחשפו למקום חדש שנותן להם את כל מה שהם צריכים ואף מעבר: הברבר שופס.

הבית לקהל הגברי. צילום: נמרוד שקד, ניב שקורי

הבית לקהל הגברי. צילום: נמרוד שקד, ניב שקורי

צילום: נמרוד שקד, ניב שקורי

צילום: נמרוד שקד, ניב שקורי

מי שמנהל את אחד מהברבר שופס החדשים והנועזים בענף, כזה שרק נוסד לפני חודשים ספורים וכבר יצר לעצמו שם וסגנון ייחודי, הוא נמרוד שקד. את המקום שלו החליט לפתוח ברחוב בוגרשוב 62 בתל אביב בצמוד למספרה פעילה, כי ידע שהוא מספק חוויה אחרת.

"ראיתי מיקום מדהים ופתחתי בלי פחד", מסביר שקד. "כולם שאלו אותי איך אני עושה דבר כזה לפתוח מספרה ליד לא מעט מספרות ברחוב, טענו שאני מציע שירות דומה כמו המספרות שכבר קיימות אבל זה ממש לא המצב. העבודות שלי לא דומות וההתמחות שלי אחרת. כל אחד והשירות שלו".

אצל שקד, ובברבר שופס בכלל, המוזיקה מופנית לקהל הגברי עם יותר בלוז וג'ז. שם גם לא תריח ריחות של צבע ותראה נשים עם נייר כסף על הראש. המקום מיועד יותר לאוכלוסייה הגברית ופחות לקהל הנשי.

סביבה גברית ומפנקת. צילום: נמרוד שקד, ניב שקורי

סביבה גברית ומפנקת. צילום: נמרוד שקד, ניב שקורי

"אם תסתכלו עכשיו במפת המספרות בתל אביב, אפילו ברדיוס של שני ק"מ מהמקום שלי, תראו את השינוי", מבהיר שקד. "בעבר היו מקומות ספורים והיום צמחו הרבה ברבר שופס. רבים חושבים שלקחו בלעדיות על הסצנה, אבל אם לפני שנתיים-שלוש היית מוצא אולי שלושה-ארבעה, היום ברבר שופס נפתחות כמו פטריות אחרי הגשם".

אז מה זה בעצם ברבר שופ? מדובר בסלון המיועד בעיקר לגברים עם כיסאות המותאמים לטיפולי פנים מיוחדים ולעיצוב זקנים. אפשר למצוא שם גם שמנים מיוחדים לזקנים, מסיכות, גילוחי פנים, שעוות לפנים, לאף ולאוזניים ושירות ייחודי הקיים רק אצל שקד: נרות מהרפואה הסינית אותם הוא מכניס לאוזניים, מדליק ומאפשר לכוח המשיכה של האש לעשות את שלו על מה שהצטבר אצלכם שם בפנים.

שקד נולד בשדרות לאם עקרת בית שהביאה לעולם פרט אליו עוד חמישה בנים ובת. כשהאחים שלו נדרשו לתספורת, אמא שלהם החליטה שהכל יעשה בבית עד שיום אחד היא לקחה את שקד אליה ואמרה לו שמעכשיו הוא הספר של המשפחה.

את ההזדמנות הראשונה שלו בחיים הבוגרים קיבל שקד לפני כשלוש שנים בברבר שופ בתל אביב, שם עבד וניהל את המקום במשך שנה וחצי במקביל ללימודי עיצוב שיער.

"זה היה המקום שסייע לי לקבל את ההחלטה להתמקד בנישת הברבר שופ", מגלה שקד. "הושפעתי מהתרבות האמריקאית, מהיכולת ליצור אווירה. מחנויות של שוק הפשפשים. שם נכנסתי לאווירה הקלאסית עם נגיעות של ניו סקול".

היום הסגנון שלו כהגדרתו "לא מוגדר", מה שהופך את המקום שלו למיוחד עוד יותר. יום אחד תמצאו את שקד לבוש בפפיון ובשלייקס, ויום אחר עם חולצת הוואי וג'ינס. אבל האווירה תישאר ייחודית וקלאסית, עם רהיטים שהוא שיפץ בעצמו והרבה נגיעות של ניו סקול ווינטג' עם צבעים של תכלת בז', מהגוני וורוד אפוקסי.

יש קטע עם לבוש בברבר שופס.

"כל אחד בוחר בקונספט שלו. יש לי חבר, למשל, שהחליט לבחור בקונספט של אסיר ולעבוד כשהוא לבוש באוברול. יש שהחליטו להיות מעונבים, אולד סקול. הניו סקול כוללים יותר בגדי מעצבים, דברים מיוחדים. יש שלובשים סרבלי עבודה. כל אחד והסטייל שלו".

אז אם אתם מחפשים ספר שהוא אוזן קשבת ואיש מקצוע לסמוך עליו, לכו לנמרוד שקד. הידיים שלו, הסגנון שלו ושל המקום שלו, אבל בעיקר אווירת הבית שהוא משרה על הלקוחות יגרמו לכם להרגיש מיד כמו משפחה עד שלא תרצו לעזוב עוד לעולם.

נמרוד שקד ברבר שופ, בוגרשוב 62 תל אביב

טלפון: 054-3331233

קישור לעמוד האינסטגרם

קישור לעמוד הפייסבוק

צילום: נמרוד שקד, ניב שקורי

צילום: נמרוד שקד, ניב שקורי

ג'מילי ברברשופ

תברישו את האבק מהכתף וסדרו את הג'ינס הקרוע שלא ייפול, אתם תצטרכו להכין את עצמכם מראש כי אתם עומדים להיכנס למקום שייקח אתכם 100 שנה אחורה אל סצינה שלא חוויתם מימיכם.

הברברשופס שפרחו בשנות ה-20 של המאה הקודמת בארה״ב מילאו את רחבי המדינה במספרות אפופות אווירה גברית אמיתית של פעם, כזו המזכירה את קלינט איסטווד בדיוק ברגע שהוא מצמצם את עיניו בסרטו האייקוני ״הטוב, הרע והמכוער״ .
לצד בקבוקי משקאות חריפים שנמזגו עד שהגיעו לתחתית, מוזיקה שריפדה את האווירה עם צלילים הבוקעים מפטיפון חורק, ועשן מקטרות סמיך שמילא את החלל, היו מתכנסים כל יום הגברים של העיר כדי לברוח קצת מדאגות היום-יום ולקבל קצת נחת שמגיעה עם שירות איכותי וחברה טובה.

100 שנה קדימה, אלפי קילומטרים לכיוון מזרח ועם חוצפה ישראלית שלא נמאסת, נפתח הברברשופ שהפך לדבר החם הבא בתל אביב כבר מהרגע בו דלת המקום נפתחה בפעם הראשונה.
את המקום שנקרא ״ג'מילי ברברשופ״ הקים לא אחר מאשר רון ג'מילי, דמות צבעונית בעצמה שהעבירה את החזון שלה לתוך 4 קירות. וכשמדובר בקירות של רון ג'מילי, אתם יכולים להיות בטוחים שלא ישאר אפילו סנטימטר אחד של קיר בלי אופי.

רון ג'מילי והברברשופ המפורסם (צילום: עצמי)

רון ג'מילי והברברשופ המפורסם (צילום: עצמי)

״אני מחזיק מספריים מגיל 13, תמיד עברתי בין מספרות; העיניים ראו, הידיים עשו. למדתי את המקצוע במשך שנים עד שהגעתי לפני 4 שנים לתל אביב ופתחתי את ״ג'מילי ברברשופ״. מהר מאוד הבנתי שאני לא יודע מספיק, לפחות לא עבור הסטנדרט שאני רוצה לתת ללקוחות שמגיעים אליי״, מספר ג'מילי עם תשוקה.

״לקחתי את הרגליים והתחלתי להסתובב בכל העולם במטרה ללמוד איך לספר ברמה הכי גבוהה. הגעתי לברצלונה, הונגריה, ליסבון, מילאנו ועברתי עוד קורס אחד מפרך של חודש ימים בלונדון ששבר לי את הידיים רק בשביל שאוכל לבנות אותן מחדש.
היום אני רואה דברים לעומק, והידיים שנבנו מחדש יודעות את העבודה כאילו נולדו לכך. אני יודע לקחת אדם ובאמת לבחון אותו, להסתכל לו על תווי הפנים, הזוויות, הראש, לקרוא אותו ולהבין מה ידגיש את המאפיינים הטבעיים שלו בצורה הכי נכונה״.

הברברשופ שפתח ג'מילי נראה ברגע הראשון וגם ברגע השני כמו חלק מסרט. כבר כשמגיעים לכניסה אפשר לראות את חלון הראווה משובץ הנורות מעניק הצצה למתרחש בפנים כמו אל מול מסך טלוויזיה המקרין סרט ישן.
לקוחות שקבעו תור בפעם הראשונה ואפילו עוברי אורח סקרנים צפויים להפתעה מיוחדת כבר מהרגע הראשון בו ימשכו את הדלת ויכנסו לממלכה.

הדבר הראשון שמקבל את פניכם ב״ג'מילי ברברשופ״ הוא החיוכים. במקום כולם חברים, כולם אחים, כולם באו לגוד-טיים וכולם מתקבלים עם זרועות פתוחות. כבר מהרגע הראשון אתם אחד מהחבר'ה.

שתי קומות מחלקות את חלל החדר ויוצרות שתי סצינות נפרדות שהמעבר ביניהן מרגיש כמו לרוץ דרך סרט נע.

הקומה הראשונה מבוססת על שנות ה-20 של ארה״ב בדרום המלוכלך. המקום מעוצב כמסבאה מחוספסת בעלת ריצפת עץ משופשפת, כיסאות בצבע טורקיז, קירות מקולפים מלאים בכובעים, תמונות וינטג' ונורות להט המשתלשלות מהתקרה דרך מגבעות מכובדות.
הברברז שבמקום לבושים בהתאם, מקבלים את פני הלקוחות כשהם לבושים כבכל יום; חליפות מחויטות. מגבעות. סינר מעור. הרבה סטייל. הרבה קלאס, וגישה חיובית לחיים.
מוזיקת אלגנטית מלווה את השוהים במקום לצד תיפוף הנעליים למקצבי ג'ז-בלוז בו בזמן שהאלכוהול נשפך אל תוך כוסות הלקוחות. בירת חיטה בלגית ״בלו מון״ זורמת לכוס אלגנטית לצד צ'ייסרים של וויסקי שמחליקים לאט בגרון, ואם קפה הוא הרעל שלכם לא תעבור שניה עד שתמצאו את עצמכם מחזיקים ביד קפה טרי שנטחן במקום.

הקומה השניה תנער אתכם ותשליך אתכם לסצינה דומה אך אחרת – ברוכים הבאים למערב הפרוע, והו כמה שהוא פרוע. המקום המתגלה אל מול עיניכם מעוצב כבורדל בעל טפטים אדומים, כסאות משנות ה-30 עם צבעי שחור, לבן וזהב, מוזיקת ג'ז-בלוז והרבה אווירה – חוויה משלימה לקומה הראשונה שגם היא בעצמה עולם ומלואו.

מקום מלא בחיים וסטייל (צילום עצמי)

מקום מלא בחיים וסטייל (צילום עצמי)

אם כל זה לא מספיק בימי חמישי החל מהשעה 16:00 המקום מקבל טוויסט עם הצצה לז'אנר ההיפ-הופ. הברברשופ הופך לחצי מספרה, חצי מסבאה שיכורה ושמחה שאליה מגיעים אנשים כדי לקבל תספורת, אך נוטים בדרך כלל להקדים בשעה ולקחת את הזמן עם היציאה.
ביום שישי הברברשופ צונח הכי למטה ביבשת עם מקצבים דרום אמריקאיים ומוזיקה של מנו צ'או שמלווה את הלקוחות המחוייכים. מוחיטו, בירה וצ'ייסרים מתעופפים באוויר כמו להקות ציפורים ומכינים את האווירה לקראת אתגר הסאב מרין.
כדי לא להרוס את ההפתעה לא נספר לכם מה יש באתגר אך ניתן לכם רק רמז שהוא כולל בירה משולבת בוויסקי והרבה מוטיבציה. חושבים שתצליחו?

החוויה הכוללת של המקום מייצרת תפאורה מעניינת לחוויה יומיומית שלרוב עוברת לידנו מבלי לעורר בנו דבר. לתספורת, לגילוח, לסידור הזקן ולטיפולי הפנים שתקבלו במקום אין חלופה אחרת, עם סטנדרט גבוהה שאותו מציב ג'מילי ואותו הוא מנחיל בכל צוות המקום.

אל תתנו לחווית התספורת הבאה שלכם להיות המתנה על כיסא בזמן שאתם משחקים בטלפון רק כדי להעביר את הזמן. בואו לג'מילי. כנסו לסרט ותצאו חתיכים. סגרו מסך. תריצו כתוביות.

כתובת: בן יהודה 194, תל אביב
טלפון: 03-6767609
וואצאפ: 055-9442423

שעות פעילות:
א-ד': 20:00-08:00
ה': 21:00-10:00
ו': 15:00-09:00

למעבר לאתר
למעבר לאינסטגרם
למעבר לפייסבוק

מוזמנים לבוא ולקחת חלק בחוויה (צילום עצמי)

מוזמנים לבוא ולקחת חלק בחוויה (צילום עצמי)


מספרת חוליגן

כשנכנסים למספרה של אמיתיי אזולאי, הלוא הוא החוליגן המדובר, מרגישים שנכנסים לסט של סדרת הכלא המדוברת האחרונה. המספרה מעוצבת כתא מאסר על כל הפרטים הקטנים; החל מקירות הבטון, כיסא שטיפה הממוקם בכוך, סרבלי עבודה, שידות שהן ארגזי תחמושת וכיסאות ספר שנדמה שנלקחו היישר מהמספרה מבית הכלא הסמוך.

הרעיון העיצובי הוא פרי מחשבתו וטייק אוף של החוליגן על שעות העבודה הרבות, התמסרות למקצוע ולמירוץ החיים. את רוב שעות היום הוא מבלה שם; מקבל לקוחות, מריץ תספורות אבל בעיקר מופיע על הבמה הפרטית והיצירתית שלו.

מספרת "חוליגן" ממוקמת ברחוב דיזינגוף בתל אביב והיא מספרה לגברים ונערים בלבד. החוויה במספרה היא תוצר של מלאכת מחשבת של אמיתיי, אשר רוצה להעניק חוויה כוללת ללקוחות המגיעים אליו וכך כל האלמנטים תומכים – החל מהעיצוב, דרך המוזיקה המושמעת והשירות וכמובן התוצר הסופי – התספורת. בניגוד לתורים והמתנות ארוכות אצל החוליגן המספרה עובדת בקצב מהיר, לקוח לא מחכה ולא משתהה, הוא מגיע בזמן, מתקבל בזמן, ויוצא מחודש.

לאמיתיי ניסיון של כעשר שנים בתחום הספרות ועיצוב השיער, הוא לא תבניתי, לא בחשיבה ולא בעשייה, ויודע לקרוא את הלקוח היושב מולו; מהו סוג השיער והקרקפת ומהי רמת הנכונות להתעסק בשיער מידי יום. הוא עובד עם הקו הטבעי ומשלב עם זה את היצירתיות המתפרצת וכך יודע להתאים תספורת ספציפית לאדם הספציפי.

העבודה היא אמנם מקצוע, אך החוליגן לוקח הכל אישי ועובד מהנשמה שלו, כאשר הוא מקבל לקוח הוא למעשה עולה על במה ומופיע. השילוב בין המקצועיות המובהקת לעבודת נשמה מביא לביטוי את הקסם של אמיתיי המקרין על המקום כולו ועל כל הלקוחות.

צילום: מארק וינקור

צילום: מארק וינקור

צילום: מארק וינקור

צילום: מארק וינקור

האווירה במקום היא חדשה, שונה ואחרת ממספרות אחרות, זה מרגיש כמו לעשות ישיבה עם החבר'ה; שירי רוק משובח מושמעים באמצע השבוע ובשישי נותנים מקום ליצירות ישראליות מרימות, כולם בני בית ומקבלים יחס זהה.

אמיתיי מאמין במקצועיות, איכות ויחס אישי ואת כל אלה הוא משלב עם תמחור הוגן גם לתספורות וגם לליין המוצרים שלו, הנושא את שם המותג – חוליגן. בליין תוכלו למצוא מוצרים שונים בטווחי מחירים הוגנים: קרם סילקון (80 ₪), קליי-חימר (70 ש"ח) שמן סירום זקן+שיער (80 ש"ח), וקס פומייד (70₪) ושמפו ללא מלחים וללא SLS
(70 ש"ח).

החוליגן הוא מותג, כמו אמיתיי עצמו: אותנטי ומחוספס בלוק הנוכח, באנרגיות הבולטות ובמקצועיות שלו. אז אם אתם מחפשים להפוך פעולה שגרתית כמו תספורת לחוויה, אם אתם רוצים להתנסות במשהו אחר וחדש, גם ברמת הנראות, ההתנסות והמקצועיות כדאי שתעשו לעצמכם טובה ענקית ותיכנסו למספרה של החוליגן.

מה חשוב לדעת?

בימי שני המספרה פתוחה וחוגגת את "Special Monday" במבצעים מיוחדים על תספורות, עיצוב זקן וגילוח.

כרטיסיות

כרטיסיה חד פעמית ללקוח חדש (ONE -TIME) – מסלול של עשרה נקובים בתספורת החמישית תקבלו 50% על כל המוצרים ואת התספורת העשירית תקבלו בחינם.
כרטיסיית BASIC – מסלול של 5 תספורות + זקן ב400 ₪
כרטיסיית PREMIUM – מסלול של 10 תספורות + זקן ב800₪ + מוצר מתנה

לוגו

כתובת: דיזנגוף 239, תל אביב
שעות פתיחה:
ימים א'-ד': 10:30-20:00 (המספרה פתוחה בימי שני)
יום ה': 10:30-21:00
ו': 10:00-15:00
טלפון:054-459-9940

צילום: מארק וינקור

צילום: מארק וינקור


ברברשופ ליידיז אנד ג'נטלמן

אנשים שמצאו את התשוקה שלהם בחיים הם כאלה שניתן להבחין בהם מקילומטרים, הם קורנים באנרגיה אדירה ומפיצים אותה לכל עבר, דואגים שכולם יזכו לקבל חלק ממה שיש להם להציע לעולם. במקרה של נתנאל אלייב, התשוקה הובילה אותו לעולם הספרות, אך בניגוד לאנשים רבים שלעיתים מחפש במשך כל חייהם את התשוקה שלהם, במקרה שלו מציאת התשוקה הייתה כבר בגיל 12.

״ברברשופ ליידיז אנד ג'נטלמנז״ הוקם לפני מספר שנים לאחר שנתנאל אלייב החליט לצאת בדרך עצמאית משלו ולתת לאנשים ליהנות מהכישרון האדיר שבידיו. אחרי קרוב לעשור שלם בו עבד במספרות ברחבי תל אביב ולמד מהטובים ביותר, פתח נתנאל, בגיל 20, את הבייבי שלו – ברברשופ שכולו מדבר סטייל, קלאס והרבה מאוד רוח גברית מלאת טסטוסטרון. כיום הברברשופ פתוח לכל העוברים ושבים ומציע תספורות וטיפולים נוספים שמצליחים להפוך כל אחד לדוגמן קטלוג מרשים.

עכשיו תורכם להגיע. צילום עצמי

עכשיו תורכם להגיע. צילום עצמי

״מאז שאני זוכר את עצמי אהבתי לספר אנשים. אני מוצא משהו מאוד משמעותי בלקבל אליי לקוח שמרגיש שהוא לא בשיאו ולהוציא אותו כשהוא הולך עם גב זקוף וראש מורם, ולא מפסיק להסתכל על עצמו במראה״, משתף נתנאל.

״אחרי למעלה מעשור בו סיפרתי נשים וגברים אין אתגר שאני לא יכול לעמוד בפניו, לא משנה איזה סוג שיער זה ומה התספורת שהלקוח רוצה – כשאני במספרה אני כל כולי של הלקוח ונותן את ה-100% שלי כדי שהוא ייצא מבסוט. יש לקוחות שיודעים כבר מההתחלה מה הם רוצים אבל יש גם לקוחות שלא סגורים על הסגנון שבא להם, ובמצבים כאלה הכי כיף לי לעבוד – יש לי וויז'ן של תספורת שהכי תתאים ללקוח ואם אני מקבל יד חופשית לעשות מה שבא לי, הלקוחות תמיד מופתעים מהתוצאה לטובה״.

תתכוננו להתאהב בלוק החדש שלכם. צילום עצמי

תתכוננו להתאהב בלוק החדש שלכם. צילום עצמי

הברברשופ של נתנאל מציע את כל השירותים שגבר צריך, ולמרות שאנחנו הגברים לא דורשים בדרך כלל יותר מדי, דווקא הפעם נראה כי מגוון השירותים הגדול מבשר על גישה חדשה שעומדת בפתח. אם בעבר היו המספרות מציעות עבור גברים רק תספורת פשוטה, היום חוקי המשחק השתנו וכל אחד יכול להתפנק עם טיפולים שיהפכו אותו להרבה יותר אטרקטיבי. מלבד לתספורות שבמקום, ניתן גם לעשות עיצוב זקן, שעווה על הפנים, האוזניים והאף ואפילו נרות לאוזניים לניקוי כללי של חלקן הפנימי (שיטה מיוחדת שמרבים להשתמש בה בהודו).

את כל אותם השירותים מציע נתנאל לכל באי הברברשופ ללא יוצא מן הכל, כשאת השגרה במקום שום דבר לא יכול לקטוע. ״ברברשופ ליידיז אנד ג'נטלמן״ הוא מקום מפגש בדיוק באותה רמה שבה הוא ברברשופ, לקוחות המקום הם כבר חלק מהמשפחה וכל אחד יכול למצוא לו פינה לשבת, לנוח ולהירגע עד למועד התור שלו.

אם אתם מאוכזבים מהספר הקיים ומחפשים אחד חדש שייקח על עצמו בגבורה את האתגר, תוכלו להגיע ל-״ברברשופ ליידיז אנד ג'נטלמן״ וליהנות מתספורת וטיפול פנים שישדרגו לכם את המראה וישחררו אתכם לאוויר העולם מלאים בסטייל מנצנץ.

ברברשופ ליידיז אנד ג'נטלמן

כתובת: שדרות וושינגטון 19, תל אביב

טלפון: 053-5600044

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

שעות פעילות:

א-ה: 20:00-09:00

ו: 15:00-09:00

גברים, בואו להתפנק. צילום עצמי

גברים, בואו להתפנק. צילום עצמי


שמואל ברברשופ

כשזה מגיע ל״ברברשופ״ אחד הדברים שהכי קל להבחין בהם הוא האופי הייחודי שיש לכל מקום. בתור אקו סיסטם גברי המבטא את אופיו המיוחד של בעל המקום, מקבל כל ברברשופ סגנון משלו, שפה אותה הוא מדבר ושיגעונות שלא רואים בשום מקום אחר.

שמואל שטרנברג החל את הקריירה שלו כברבר לפני לא פחות מ-43 שנה, אין סנטימטר בגופו של נחה עליו שערה ואין תספורת שלא יצא לו לעשות.
את הברברשופ שלו תוכלו למצוא בתוך בניין מסחרי ברחוב ויצמן 4 שבתל אביב, כשאת הכניסה תזהו לפי נורת הברברשופס המפורסמת שמסתובבת ויוצרת ספירלה בצבעי אדום, לבן וכחול.

המספרה נמצאת באותו מקום כבר 30 שנה (צילום עצמי)

המספרה נמצאת באותו מקום כבר 30 שנה (צילום עצמי)

את האופי המיוחד של שמואל מרגישים כבר מהרגע הראשון, ואם זה לא מספיק, אפשר לראות עדויות לכך גם במקום המיוחד שעיצב דרך המחשבה על נוחות וחוויית לקוחותיו. ״סטנדרטי״ לא תמצאו כאן, הכל מיוחד והכל יוצא דופן, אז מה כן תמצאו?

שמואל מסתבר, אוהב גימיקים, ומאוד. את אהבתו לשיער ואהבתו לגימיקים התיך ביחד לתוך סביבה מלאה בהפתעות שתגרום לכם לבחון פעמיים כל סנטימטר בברברשופ שלו.
לא נעשה לכם ספויילרים אבל כן נספר לכם שהראש המיוחד שלו עובד 24/7 במטרה לשפר את החוויה שלכם בדרכים לא קונבציונליות, ובינינו, גם סתם כי הוא פשוט נהנה מחידושים.

״לכל אחד יש את התשוקה שלו בחיים, ובמקרה שלי מדובר בשתי תשוקות שאותן אני מחבר יחד״, אומר שמואל עם חיוך. ״אני אוהב לקחת גברים ולעשות אותם יפים ומטופחים יותר, ואני אוהב להפתיע אנשים עם חידושים וגימיקים מיוחדים.
״את יכולות התספורת שלי אני מחדד כל הזמן בלמידה בלתי פוסקת אבל חשוב לי שאנשים יצאו מכאן גם עם חוויה מיוחדת ולא רק עם תספורת יפה״.

בעזרת טכנאי הצליח שמואל לחווט מחדש את הטלוויזיה שמאחורי כסא הספר, כך שהתמונה בה תוצג במסך בהיפוך אופקי. אם לא ברור לכם מה זה אומר, תנסו להיזכר בכל הפעמים שהגעתם לספר שלכם והסתכלתם דרך המראה על הטלוויזיה שתלויה על הקיר מאחוריכם – התמונה הפוכה לגמרי ואת הכתוביות כמובן שאי אפשר לקרוא. אצל שמואל לעומת זאת תוכלו להסתכל דרך המראה ולראות את התמונה בטלוויזיה בצורה מושלמת, כולל את הכתוביות עצמן.

מלא גימיקים והפתעות מעניינות (צילום עצמי)

מלא גימיקים והפתעות מעניינות (צילום עצמי)

לצד הטלוויזיה ההפוכה, ישנם גם שעון הפוך שיראה לכם את השעה דרך המראה מבלי שתצטרכו להסתבך בלהפוך את המספרים; כיסאות מסתובבים בהם תעשו גם חפיפה וגם את התספורת עצמה; ומכשיר עיסוי ראש שבטוח לא ראיתם מימיכם.
כל אותם הגימיקים הקטנים יוצרים חוויה ייחודית ומקסימה שמתחילה בתספורת או סידור זקן ונגמרת ביום כיף מלא בהפתעות.

אם השיער שלכם כבר מתפרע ויוצא משליטה, תוכלו למצוא בברברשופ מספר שירותים וביניהם תספורת עם חפיפה וטוניק (מסאז' ראש מיוחד), גילוח רטוב אמיתי, גילוח ראש, עיצוב זקן ועיסוי קרקפת.
אגב, אם במקרה נכנסתם למקום בזמן לתור שלכם ושמואל מתעכב עם לקוח אחר, תקבלו כפיצוי צ'ייסר וויסקי מפנק on the house.

לפני שאתם מתחילים לקצץ את הזקן לבד בבית או הולכים לספר הקבוע רק בגלל שאתם יודעים את הכתובת בעל פה, תקפצו לבקר את שמואל ועל הדרך תהנו מתספורת ברמה גבוהה וחוויה שלא ציפיתם לה.

 טלפון: 03-6958723
כתובת: וייצמן 4, תל אביב (בית אסיה)
ימי ושעות פעילות:
א',ג',ד',ה':
17:00-07:00
ו': 13:00-07:00

למעבר לאתר

מגיעים בשביל תספורת ונשארים בשביל החוויה (צילום עצמי)

מגיעים בשביל תספורת ונשארים בשביל החוויה (צילום עצמי)



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר