הזמנה גלויה. עיצוב: דפוס עמל
הזמנה גלויה. עיצוב: דפוס עמל

הדפסת הזמנות לחתונה בפתח תקוה: הכירו את "דפוס עמל"

"דפוס עמל" מזמינה אתכם לבנות יחד עמם הזמנות בלתי נשכחות שיפתחו רשמית את חגיגת האהבה שלכם

פורסם בתאריך: 24.12.19 08:38

זוגות רבים שואפים לדיוק מקסימאלי בכל פרט באירוע, החל מעיצוב החופה, דרך האוכל ועד למוזיקה. אך אחת המטלות החשובות מגיעה עוד הרבה לפני שהאירוע בכלל התחיל והיא כמובן ההזמנות. זהו הרגע שבה אנו מפיצים את בשורת אהבתנו לכל האנשים הקרובים לנו. ההזמנות מכינות את האורחים לקראת החתונה ובונות את הציפייה לקראתה.

אם אנו שואפים לחתונה מפתיעה ולא שגרתית, רצוי שההזמנות יעוצבו בהתאם לכך. הודות לשירות האישי של סטודיו "דפוס עמל", תוכלו ליצור הזמנה מדויקת בהתאמה אישית שתעביר במדויק את אווירת האירוע המיוחל. "דפוס עמל" מעניק לכם את האפשרות לעצב הזמנה לפרטי פרטים באתר האינטרנט הנגיש והיצירתי שלהם, לתאם עם עובדי החברה פגישה אישית בה תוכלו להיחשף למגוון אופציות או לשלב בין השניים.

סט הזמנה מעטפה וברכה. עיצוב: דפוס עמל

סט הזמנה מעטפה וברכה. עיצוב: דפוס עמל

כל כך הרבה קסם יכול להתרחש על פיסת נייר. תשכחו מההזמנה הסטנדרטית שאתם מדמיינים בראשכם, כי ב"דפוס עמל" האפשרויות הן בלתי מוגבלות וכוללות מגוון ניכר של סוגי נייר והשבחות שונות, כגון: הטבעות, הבלטות, לכה סלקטיבית, למינציות וחיתוך צורני. כל אלה הם רק חלק קטנטן משלל הפעולות האיכותיות ש"דפוס עמל" מבצעת בנייר. בין אם אתם עושים זאת בתקציב נמוך ובין אם בתקציב גבוה, ניתן תמיד לעצב את המוצר בהתאם לצרכיכם.

הדפסות בצורותיהן השונות עשויות להופיע בכל חתונה. מעטפות מסוגננות, מגנטים, קנבסים מכתבי תודה, הזמנות לחינה ועוד מהווים גם הם חלק נכבד מהווי החתונה וכמובן שב"דפוס עמל" מקפידים על מגוון רחב גם בקטגוריות הללו ומזמינים אתכם לעצב לעצמכם סט מוצרים תואם. המקרה היחידי שבו לא תצטרכו לצאת מהקופסה, הוא במידה ותהיו מעוניינים ליצור הזמנה בצורת קופסה.

החברה מעוניינת להיות שחקן מרכזי בחתונה שלכם ותשמח להיענות כמעט לכל בקשה. לדוגמה, אם אתם לא בטוחים כיצד תראה ההזמנה הסופית, "דפוס עמל" ישמחו להדפיס עבורכם סקיצה אחת בלבד ולתת לכם להעריך את מידת ההתאמה שלה אליכם. במידה ואכן תאהבו אותה, הם אף יתחייבו עבורכם ששאר ההזמנות ייצאו מאותה מכונת דפוס, בדיוק באותו האופן בו יצאה הסקיצה.

עד לפני כמה שנים הדפסות לחתונה היוו את עיקר העבודה אצל "דפוס עמל". אך הודות לשירות הייחודי והמסור שלהם, הם הצליחו להתרחב מעבר לתחום החתונות וכיום הם מעניקים מגוון רחב של שירותים עסקיים ופרטיים בנושאים שונים. בקיצור אין סיבה להסס, שכן "דפוס עמל" נמצאים כאן עבור כל צרכי הדפוס שלכם.

"דפוס עמל"

כתובת: ז'בוטינסקי 2, פתח תקוה

טלפונים: 03-9231345, 03-9244334

קישור לאתר של "דפוס עמל"

קישור למייל של "דפוס עמל"

הזמנה גלויה מתקפל. קרדיט עיצוב: דפוס עמל

הזמנה גלויה מתקפל. קרדיט עיצוב: דפוס עמל


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר