להחזיר את המראה האסתטי. צילום: ד"ר רון גולן
להחזיר את המראה האסתטי. צילום: ד"ר רון גולן

טכנאי שיניים בפתח תקוה: שילוב של ידע ואומנות

רופא השיניים ד"ר רון גולן מצליח לטפל במרפאה שלו גם במקרים מורכבים, הרבה בזכות שיתוף פעולה מוצלח שהוא מנהל עם טכנאי השיניים האמן שעובד לצדו ויודע להפיק בזמן אמת את התוצאה הטובה ביותר עבור המטופלים

פורסם בתאריך: 25.12.19 08:02

השילוב המנצח בין רופא שיניים וטכנאי שיניים אמן שנמצא במרפאה יחד עם הרופא, הוא הפתרון הטוב ביותר כדי לספק איכות חיים למטופל בדומה למתרחש אצל ד"ר רון גולן, הבעלים של מרפאת שיניים בפתח תקווה. ד"ר גולן מטפל גם במקרים מורכבים שלא זכו לטיפול במרפאות אחרות, בזכות אותו שילוב מוצלח עם טכנאי השיניים.

ד"ר גולן שירת כקצין רפואת שיניים בצה"ל, שם פיקד וניהל מרפאה ניידת לביצוע טיפולי שיניים בחיילים בבסיסים שונים. הוא גם עומד מאחורי הקמתו של מיזם רפואי נייד לטיפולי שיניים לגיל השלישי, אתו הגיע לבתי המבוגרים לרבות אלה המתגוררים בדיור מוגן.

"רפואת השיניים היא מקצוע המשלב בין ידע ברפואת הפה והשיניים, במחלות פה שונות ברקמות הפה והשיניים, לבין יכולת טכנית ומקצועיות של הרופא ושל הטכנאי", מסביר ד"ר גולן. "לטכנאי השיניים חשיבות רבה מאוד בהצלחת הטיפול, כששיתוף פעולה טוב בינו לבין רופא השיניים מביא לרמת מקצועיות גבוהה".

אז מתי בעצם נכנס טכנאי השיניים לעבודה? לאחר בדיקת הרקמות והשיניים על ידי ד"ר גולן וקביעת תוכנית הטיפול, נלקחות מידות המועברות לטכנאי השיניים עבור בניית שיניים, גשרים, כתרים או תותבות.

עם קבלת המידות בונה הטכנאי את מה שהתבקש כשבמהלך הטיפול הוא עובר שלבים רבים עם המטופל, עד לרמת דיוק ואסתטיקה גבוהה ביותר.

"החשיבות של טכנאי מיומן לצד הרופא גדולה מאוד בטיפול בגיל השלישי", מבהיר גולן. "אבחון נכון של מצב הפה בזמן אמת הוא חשוב מאוד, כמו גם ביצוע עקירות במידת הצורך והתייחסות להיסטוריה הרפואית ולתרופות כדי להגיע לתוצאה הרצויה. אצלנו במרפאה ישנו שיתוף פעולה מלא עם טכנאי שיניים המחזיק בתואר אומן, בעל ידע והבנה וניסיון של שנים בתחום התותבות על כל סוגיהן".

ד"ר גולן מדגיש כי הטכנאי שעובד במרפאה שלו יודע לשחזר בצורה מדויקת, להעמיד שיניים ולקבוע צורה וצבע בהתאם למבנה הפנים של המטופלים ברמה הגבוהה ביותר. "שיתוף הפעולה במקום אחד עם טכנאי, שנמצא לצד הרופא, משפר מאוד את תוצאות הטיפול", מסכם גולן.

אז אם אתם עוד מתלבטים בנוגע לרופא השיניים שיטפל בכם הפסיקו לחשוב. במרפאה של ד"ר גולן תמצאו גם רופא מיומן שיעניק לכם שירות ומקצועיות שלא הכרתם, וגם טכנאי אמן שיידע להפיק עבורכם בזמן אמת את השיניים הטובות ביותר ולטפל בכל סוגי הבעיות של תותבות.

ד"ר רון גולן, רופא שיניים (המרפאה נגישה לנכים)

שמואל סלנט 25, פתח תקווה

טלפון:058-7332538

מעבר לאתר המרפאה

ד"ר גולן. צילום: זאב שטרן

ד"ר גולן. צילום: זאב שטרן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר