הטכנולוגיה החדשנית. כך זה נראה. תמונה באדיבות ננו תכשיטים
הטכנולוגיה החדשנית. כך זה נראה. תמונה באדיבות ננו תכשיטים

התנ"ך הכי קטן בעולם: תכשיט עם משמעות אמיתית

300,000 מילים, יותר ממיליון אותיות, תכשיט אחד ויחיד. הכירו את "ננו תנ"ך", או בשמה השני "ננו בייבל" – הקולקציה החדשה ועוצרת הנשימה של "ננו תכשיטים"

פורסם בתאריך: 25.12.19 16:56

אם אתם מחפשים מתנה לבר מצווה, מתנה לבת מצווה, או מתנה עם משמעות עמוקה ליקירכם – לראשונה בהיסטוריה ניתן לשלב בין התנ"ך כולו לבין תכשיט כסף או זהב שילווה אותם לעד. מדובר בטכנולוגיה מהפכנית שמאפשרת לחרוט את כל 24 ספרי התנ"ך על משטח בגודל חצי סנטימטר. כמובן שזהו תנ"ך מיניאטורי ביותר, שמיד תגלו איך ניתן לקרוא אותו.

הראשון שביצע את הרעיון המדהים הזה היה ד"ר אוהד זוהר, שיצר במעבדות הטכניון את התנ"ך הזעיר ביותר בעולם, על משטח בגודל מילימטרים בודדים, שהוענק במתנה לאפיפיור בנדיקטוס על ידי הנשיא פרס. מאז, היה ניסיון לשלוח תנ"ך מיניאטורי לירח, יחד עם חללית בראשית, דבר המסמן אבן דרך משמעותית, בדיוק כמו התליון המיוחד שמסמן אבן דרך בטכנולוגיה שהאנושות פיתחה.

התנ"ך הכי קטן בעולם – תכשיט עם משמעות אמיתית. תמונה באדיבות ננו תכשיטים. עיצוב: זוהר עזרא

התנ"ך הכי קטן בעולם – תכשיט עם משמעות אמיתית. תמונה באדיבות ננו תכשיטים. עיצוב: זוהר עזרא

איך ניתן לקרוא את הכיתוב המיניאטורי על הננו בייבל?
"יש לנו בחנות מיקרוסקופ מיוחד שבעזרתו ניתן לקרוא את התנ"ך", מספר זוהר עזרא, הבעלים של החנות. "כל אחד שמקבל את התכשיט כמתנה יכול לבוא לחנות ולהיווכח במו עיניו שהתכשיט אכן מכיל את התנ"ך, באמצעות אותו מיקרוסקופ. בנוסף, אנחנו מעניקים יחד עם התכשיט חוברת הסברים ותעודה המאשרת כי התנ"ך כולו חרוט על גבי המשטח".

אילו תכשיטים ניתן למצוא בחנות?
בחנות ניתן למצוא שרשרת זהב ננו תנ"ך או שרשרת כסף ננו תנ"ך, צמידים ותכשיטים נוספים בשילוב אבנים יוקרתיות כמו זרקוניה, אונקס וסברובסקי. כל תכשיט מגיע עם חותמת מתאימה. על תכשיטים מכסף תהיה החותמת "925", שמסמלת את סגסוגת הכסף היוקרתית ביותר בייצור תכשיטים, ועל תכשיטים מזהב 14 קראט תהיה החותמת "K14". על טבעות הכיתוב המיניאטוריות קיימת חותמת זהב "K24". כל התכשיטים בחנות מגיעים עם אחריות למשך שנתיים.

תכשיט ננו תנ"ך במחיר מיוחד
"עצם העובדה שאנחנו אלו שמייצרים את התכשיטים במעבדה שנמצאת בארץ, ומוכרים את התכשיטים ישירות לצרכן, הופכת את המחירים לזולים יותר ביחס לחנויות אחרות, שמספקות מוצרים של יצרנים אחרים. המחירים משתנים בהתאם לסוג התכשיט והחומר שנבחר. אם זה כסף 925, כסף 925 בציפוי זהב 3 מיקרון, או זהב 14 קראט".

גם לגברים וגם לנשים. תמונה באדיבות ננו תכשיטים

גם לגברים וגם לנשים. תמונה באדיבות ננו תכשיטים

זוהר, מאיפה הגיע הרעיון לפתיחת החנות?
"שבוע אחרי השחרור מצה"ל טסתי לתאילנד לטיול הגדול. בתאילנד פגשתי סוחר תכשיטים והצטרפתי אליו ליום עסקים, במהלכו נפגשנו עם כל מיני חברות שונות בתחום. אני לגמרי יכול לומר שהרגשתי בבית מהיום הראשון. החלטתי לקנות ממנו מעט סחורה וטסתי ליפן כדי למכור אותה. מאז עברו כבר 29 שנים במהלכן עסקתי בסיטונאות ובמכירת תכשיטים, ובשנים האחרונות החלטתי לעבור לייצור של תכשיטים והקמתי את 'ננו תכשיטים'".

איפה אפשר לקנות את התנ"ך הכי קטן בעולם?
התכשיטים המיוחדים של "ננו תכשיטים" נמכרים כיום דרך אמזון, דרך אתר האינטרנט של "ננו תכשיטים", ובשנתיים האחרונות נפתחה חנות בשוק הפשפשים שביפו, למי שמעוניין לקבל עזרה אישית על ידי צוות העובדים המיומן. העובדים בחנות יעזרו לכם לבחור בתכשיט המתאים ביותר עבורכם או עבור האדם לו תרצו להקדיש תליון תנ"ך מקורי וייחודי.

הקולקציות של ננו תכשיטים
"ננו תכשיטים" מציעה קולקציות רבות שביניהן הקולקציה הרומנטית עם כיתובים מיוחדים ומרגשים לבן או בת הזוג, כמו המשפט "אני אוהב אותך" המוטבע ב-120 שפות על גבי תכשיט אחד, קולקציית יהדות, מתנה לגיוס שכוללת אבן לחיילים בצורה של דסקית עם "שיר למעלות" מספר תהילים או תפילת הדרך. יש גם את הקולקציה האוניברסלית עם משפטי העצמה ומיינדפולנס, תליון לטבעונים עם המשפט "תנו לחיות לחיות" ב-60 שפות, תליון לימי הולדת, קולקציית מזלות ועוד.

בנוסף, יש לחנות מחלקת חריטות לייזר שמאפשרת לכם לבחור בהקדשה אישית או ברכה לאדום קרוב, אפילו בכתב ידכם. ניתן להגיע לרזולוציות קטנות במיוחד ולהקדיש כיתובים ארוכים ומיניאטוריים על משטח קטן, ויש גם חריטות בזהב טהור 24 קראט, שמאפשרות לחרוט כיתובים עוד יותר מיניאטוריים.

אז אם אתם מחפשים מתנות מקוריות ומיוחדות עם משמעות, עבור אנשים שיש להם זיקה למסורת וחוגגים יום חשוב בחייהם, תליון עם התנ"ך הוא לגמרי התשובה עבורכם. מוזמנים להיכנס לאתר של "ננו תכשיטים" ולהתרשם ממגוון רחב של תכשיטי ננו תנ"ך ותכשיטים נוספים.

מעבר לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

קישור לעמוד האינסטגרם

טלפון: 1700-55-61-66

ימים ושעות פתיחה: ראשון-חמישי 10:00-19:00, שישי 10:00-16:00

כתובת: רבי יוחנן 6, יפו

כל התנ"ך איתכם בתכשיט אחד. תמונה באדיבות ננו תכשיטים

כל התנ"ך איתכם בתכשיט אחד. תמונה באדיבות ננו תכשיטים


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר