כלי גינון בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock By Pinkyone
כלי גינון בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock By Pinkyone

כלי גינון בפתח תקוה: לעצב את הגינה בסטייל

הגינה המושלמת תקום ותיפול לא על יופי הפרחים שבה, לא על סידור אבני הטוף המוקפד, וכנראה שגם לא על הדרך בה תקשטו אותה - אלא על הבחירות שתקבלו בתהליך הגינון. מה מתאים למה, באיזה ציוד הכי נכון להשתמש, מה כדאי לקנות ומה מיותר לחלוטין?

פורסם בתאריך: 30.12.19 16:23

בראנד אספקה טכנית

כמה אתם משקיעים בגינה שלכם לעומת כמה שהייתם רוצים להשקיע בה? אחוז ניכר מהפרויקטים המתוכננים בגינות הביתיות בארץ למעשה מצטמצם לאחר כמה שבועות או חודשים לפרויקטים קטנים יותר, וחלקם אפילו ננטשים לחלוטין באמצע העבודה – ומסיבות שאינן תמיד ברורות, אפילו למבצעי הפרויקטים עצמם.

בעוד שלרוב נתלה את האשמה בעצלות או במחסור בזמן, נדב סלהוב, ממנהליה של חנות כלי העבודה הבוטיקית "בראנד אספקה טכנית בע"מ" בפתח תקווה טוען כי הבעיה נעוצה בסיבה אחרת לחלוטין, שאנשים רבים אינם מבינים אותה גם בדיעבד: מחסור בכלי עבודה מקצועיים, באופן שהופך את עבודת התחזוקה למורכבת ומסורבלת עד לשחיקה, ולעתים גם לנטישת הפרויקט.

הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל

לדברי סלהוב, בכל בחירת כלי גינון וחומרים לשתילה יש לקחת בחשבון בעיקר את כלי העבודה, הידניים והחשמליים, שיקלו על העבודה היומיומית כך שיהיה אפשר להתפנות לדברים החשובים באמת במהלכה: תכנון, פיקוח ובקרה כוללת על הנעשה, לצד מעקב מדויק אחר קצב ההתקדמות מדי שבוע. אותם כלים אינם חייבים להיות יקרים או משוכללים בהכרח, אלא די בייעוץ ראשוני עם איש צוות ותיק ובקיא כדי לבחור בכלים המתאימים לפרויקט, וכך לגשת אליו בגישת העבודה הנכונה.

הכלים שאסור לוותר עליהם

בין הכלים והמכשירים המומלצים להתקנה בגינה מונה סלהוב מכסחות דשא ומפוחים עוצמתיים, חרמשים חשמליים ומסורים ייעודיים בהתאם ספציפי לצורך, ובגזרת הכלים הידניים הוא מדגיש את חשיבותה של הבחירה בכלים המתאימים לסוג הצמח שמתכוונים לעבוד איתו – מבחינת גודל, עוצמה והיקף העבודה הנדרשת איתו באופן שוטף. בעוד שהכלים החשמליים בדרך כלל יסייעו בביצוע פעולות שגרתיות כמו איסוף עלים וגיזום תקופתי על פני משטחים גדולים, הכלים הידניים אמונים על המלאכות המורכבות יותר – הדורשות דיוק והתאמה מרבית לסוג הצמח כדי להביא לתוצאות הטובות ביותר.

מותג כלי העבודה של אזור המרכז

בחנות "בראנד אספקה טכנית בע"מ" בניהולה של משפחת סלהוב תמצאו אלפי כלי עבודה ומכשירים ייעודיים מעולם הגינון, הבניה, החימום, הניקיון והתעשייה הכבדה – המגיעים כולם עם אחריות מלאה הן ללקוחותיה הפרטיים של החנות והן למוסדות וגופי מסחר. המבקרים ב"בראנד" מעידים לא פעם כי זהו למעשה המקום המושלם להתחיל איתו פרויקטים חדשים בהעדר ניסיון מקצועי (ובעצם גם כשיש ניסיון ורוצים להתחיל פרויקט חדש), שכן אנשי הצוות בחנות דואגים להקדיש לכל אחד ואחד את מלוא הזמן הדרוש למענה כולל ומקיף, על כל שאלה ותהייה.

לבצע קנייה חכמה

המוצרים הנמכרים ב"בראנד" מגיעים ממפעלן של החברות הטובות בעולם בתחומן, והם נמכרים במחירים הנמוכים ביותר בארץ – בחנות הפיזית וגם באתר האינטרנט שלה, כפי שמוכיחים פעם אחר פעם אתרי השוואת המחירים המובילים. צוות המקום מדגיש כי למרות הנוחות והגישה הזמינה לאתר האינטרנט של החנות, מומלץ לבקר בה לפחות פעם אחת לפני הרכישה הראשונה שתבצעו, כדי להתנסות באופן פיזי בכלים השונים ולקבל מידע מהצוות שעשוי לחסוך לכם טעויות וזמן יקר בהמשך.

בראנד אספקה טכנית בע"מ

כתובת: הירקונים 37, פתח תקוה

טלפון – 03-9133355

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר