ציוד נקיון בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock By beeboys
ציוד נקיון בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock By beeboys

ציוד ניקיון בפתח תקוה: לנקות את הבית בקלות ויעילות

אם בעבר ההורים שלנו היו מנקים את כל הבית עם חומר אחד ונייר עיתון, היום יש מוצר מותאם לכל חלק בבית: מראות, חלונות, משטחי עץ, רצפות פרקט, קירות - כל אחד מאותם חלקים זקוק לחומר ולציוד המותאם בשבילו כדי להגיע לתוצאה מבריקה

פורסם בתאריך: 30.12.19 16:20

בראנד אספקה טכנית

צומת סגולה ידועה בזכות לא מעט חנויות ומוסדות חשובים המצויים בקרבתה, והיא כמובן נחשבת למרכזית לא רק באזור המרכז, אלא גם בקנה מידה ארצי. אך לא רבים יודעים כי היא מהווה בית לאחת מחנויות ציוד העבודה הטובות והמקצועיות ביותר בישראל, כבר למעלה מעשר שנים.

מקצועיות שנשארת במשפחה

הכל התחיל כשציון סלהוב, סוכן מכירות ותיק של מותג כלי העבודה המוביל SIGNET החליט שהגיע הזמן למנף את הידע והניסיון שהוא צבר לטובת היישום הראוי להם, ובשנת 2008 פתח את חנות כלי העבודה "בראנד אספקה טכנית בע"מ". מאז ועד היום צברה החנות מוניטין מצפון לדרום, ובשנת 2014 הצטרפו שני בניו של סלהוב לניהול המקום, עד כי כיום ניתן לקבוע בבטחה כי מדובר באימפריה קטנה-גדולה בכל הנוגע לכלי עבודה, לציוד גינון ולעולם הרחב של מכשירים וכלי ניקיון, וכמובן כל הציוד הנלווה אליהם.

ציוד הניקיון המקיף והמקצועי במרכז

לא הרבה פעמים קורה שלקוח נכנס לחנות ייעודית למוצרי ניקיון, ביתית או תעשייתית, ומצליח בסוף הביקור לסמן V על כל הרשימה שאיתה הוא בא עד לאחרון הפריטים, במיוחד אם דרושים לו חלקים שנדיר לייצר או כלי עבודה ספציפיים שמציאתם נחשבת למורכבת במיוחד. עם זאת, נראה כי ב"בראנד אספקה טכנית בע"מ" החליטו לראות בדיוק בקושי הזה אתגר ורף מקצועי שחובה לעמוד בו, כך שכיום כל מוכר של ציוד היקפי במרכז כבר יידע להפנות את לקוחותיו באופן טבעי ל"בראנד". בעלי המקום וגם הלקוחות מעידים כי זהו למעשה מוקד עליה לרגל למשקי בית פרטיים, למוסדות ואפילו לפנימיות מכל רחבי הארץ, וקהל לקוחותיה המרוצים של החנות רק הולך וגדל מחודש אחד למשנהו.

מה תמצאו בחנות?

בין המוצרים המובילים במחלקת הניקיון נמנות מכונות שטיפה וקיטור, מכונת פוליש ומקרצפת מקצועית וכמובן שואבי אבק ביתיים ותעשייתיים, ממיטב המותגים הטובים ביותר בעולם. מלבד כלי ניקיון תוכלו להתרשם בחנות מעוד אלפי מוצרים אחרים, החל מכלים מכניים וציוד יומיומי פשוט ועד לכלי בנין תעשייתיים ומכונות ייצור מקצועיות. על כל המוצרים בחנות ניתנת אחריות מלאה, וכן אפשרות לרכוש מהאתר במידה והלקוח אינו צריך להתייעץ פנים אל פנים עם צוות אנשי המקום.

הצלחה שקטה שעושה כנפיים

נדב סלהוב, המנהל את החנות לצד אביו ואחיו אוהד, מספר בגאווה על הגישה הייחודית של המקום, לפיה כל לקוח זוכה לכל הזמן והיחס הראוי לו – במענה סבלני לשאלות, בייעוץ אישי ומוכוון למצב הייחודי שהוא מציג, וכמובן בבחירת המוצר הנכון לו על פי הפרמטרים והתנאים שהוא הציב. מערך המשלוחים של החברה עושה שימוש בחברה חיצונית (ומהירה במיוחד, כפי שמעידים עשרות לקוחות מרוצים), אך במקרים בהם יש צורך ביציאה דחופה למשלוח עומד לרשות החנות גם נהג ייעודי המועסק במשרה מלאה, ואמון על כך שכל הזמנה תגיע ליעדה בפרק זמן מינימלי, בבטחה והכל במחיר אטרקטיבי במיוחד.

בראנד אספקה טכנית בע"מ

כתובת: הירקונים 37, פתח תקוה

טלפון – 03-9133355

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

החנות מציעה מחירים שקשה להתחרות בהם (צילום: דניאל אדרי)

החנות מציעה מחירים שקשה להתחרות בהם (צילום: דניאל אדרי)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר