שווארמה מומלצת בראש העין: הכירו את "המעורב שאין עליו". צילום: AliMohajeri, Shatterstock
שווארמה מומלצת בראש העין: הכירו את "המעורב שאין עליו". צילום: AliMohajeri, Shatterstock

שווארמה מומלצת בראש העין: הכירו את "המעורב שאין עליו"

השווארמה היא מאכל שמסמל אותנטיות וכשהטעם העשיר מגיע בליווי יחס משפחתי ושירות בגובה העיניים, אתם מקבלים חוויה כוללת שקשה לסרב לה. בכתבה הבאה תגלו את המקום שיגרום לכם לחזור אליו פעם אחר פעם

פורסם בתאריך: 30.12.19 17:58

זוכרים את המסעדות של פעם, אלה שיכולנו לדעת שאם מתחשק לחטוף משהו מהיר תמיד אפשר לקפוץ אליהן ותמורת תשלום הוגן נוכל לקבל את אחת המנות האהובות עלינו בעולם? מקומות שבכל פעם שבאים אליהם פשוט מרגישים בבית ולא רק בזכות האוכל המוגש בשפע, אלא גם כי עובדי המקום מכירים את לקוחותיהם ואף מייצרים קהילה מקומית של אוהדים משוגעים לדבר, עד שברבות השנים המקום כבר הופך למוסד?

אנשים רבים מדברים על המסעדות הללו בהתרפקות וגעגועים לטעמים שלא יחזרו, ולעתים אף מרבים לדבר על המסעדה המיתולוגית שהיו נוהגים לאכול בה בעיר הולדתם, אך יודעי דבר יוכלו להעיד כי יש עוד כמה מקומות בארץ, יחידי סגולה, שנשארו כאלה בדיוק. כזה הוא "המעורב שאין עליו" בראש העין – מקום שאם לא שמעתם עליו עדיין כנראה שאינכם מכירים את העיר מספיק, שכן במוקדם או מאוחר אין בה מי שלא מכיר אותו, בראש העין וגם הרבה מחוצה לה.

הסיבה האמיתית שבגללה עולים ל"מעורב" לרגל

לציבור הרחב קשה לשים את האצבע על הסיבה בגללה שווארמה נחשבת לטעימה כל כך, אך אם לומדים את רזי המטבח מגלים זאת מהר מאד: בשונה מטיגון או צורות בישול אחרות, את השומן בשווארמה מניחים מעל נתח הבשר ובזכות החימום המגיע מהצד (והעובדה כי הנתח מסתובב כמובן), הבשר אינו מתייבש לעולם. זוהי שיטה ייחודית בה השומן למעשה נוטף על הבשר ומתחמם עליו, והתוצאה היא לא פחות ממושלמת. אלא שלכל התענוג הזה הוסיפו עובדי המקום המסורים תמהיל סודי של תבלינים מסורתיים, ההופך את "המעורב שאין עליו" לאגדה חיה כבר יותר מעשרים שנה.

כיאה למוסד ותיק שביסס את מקומו היטב בתודעה המקומית, השווארמה היא רק אחת מהמנות הרבות המוצעות במקום. למעשה המבחר טוב וטרי כל כך, שההמלצה הטובה ביותר שקיבלנו מהלקוחות הקבועים היא לגוון בין הבחירות בכל ביקור מחדש. אם אתם מתעקשים לגלות מהן בכל זאת המנות האהובות ביותר במסעדה, העובדים לרוב חלוקים על כך אך רובם מונים את הקבב, השיפודים והמעורב הירושלמי (איך לא) בשלישייה המנצחת.

איך ומתי אפשר ליהנות מכל הטוב הזה?

מסעדות טובות באמת, כאלה שמלאות כמעט תמיד ושאין רגע בו הן עומדות ריקות, ידועות בכך שבשעה לפני הסגירה הרבה פעמים כבר לא נשאר מבחר גדול כמו בשעות השוקקות שלפני כן. ועדיין, צוות המקום מדגיש את הדאגה לכך שכל לקוח יקבל בכל שעה ומצב מנה מלאה ומפנקת עד לשביעות רצונו, והרבה מעבר לכך. שעות הפתיחה של "המעורב" הן בין 10:00 ל- 00:00 בימי חול (המסעדה סגורה בימי שישי), וגם במוצאי שבת המקום פתוח וערוך באהבה לקהל הרחב. אם אתם גרים או עובדים רחוק מהמרכז המסחרי של ראש העין, תשמחו לדעת שיש תפריט משלוחים הפועל בכל העיר ולאורך כל שעות הפתיחה של המסעדה – טרי תמיד, נקי ועם טעם שרק עושה חשק לעוד.

המעורב שאין עליו

כתובת: שבזי 28, ראש העין

טלפון: 03-9034567

קישור לפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    באמת מקום מדהים!
    נקי, טעים ועם שירות מצויין

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר