מסעדה מומלצת בראש העין: "המעורב שאין עליו". צילום: Shebeko, Shutterstock
מסעדה מומלצת בראש העין: "המעורב שאין עליו". צילום: Shebeko, Shutterstock

מסעדה מומלצת בראש העין: "המעורב שאין עליו"

כמעט ואין מתחרים לצליל הבשר העסיסי שנוגע באש ונצרב, לטעם הזה של חתיכות מעורב ירושלמי לוהטות בתוך פיתה שסופגת את כל הטעמים, לשפע הסלטים והתבלינים שמלווים את הארוחה. אתם כבר רעבים? קבלו המלצה רותחת בכתבה הבאה

פורסם בתאריך: 30.12.19 18:15

נרצה או לא נרצה, בשר עסיסי על האש זו אחת הארוחות הכי ישראליות, הכי טעימות, והכי משביעות. על ארוחות טעימות כאלו אחראי הצוות במסעדת "המעורב שאין עליו", שכבר למעלה מ-20 שנה מכינים את המעורב המפורסם בראש העין. חברי הצוות מספרים כי האהבה האמתית שלהם היא אוכל, להאכיל ולפנק אנשים ולראות אנשים שנהנים ממאכלים שהכינו במו ידיהם, וככל הנראה – אוכל באמת חייבים לעשות באהבה.

האוכל המוצע במסעדה

במסעדה יוכלו הלקוחות ליהנות ממגוון רחב של בשרים על האש הכוללים בין היתר את המעורב הירושלמי המפורסם שהוא מנת הדגל במסעדה של נקדימון הבעלים, מנות עסיסיות של פרגיות על האש, קבב ביתי, וגם כמובן שווארמה הודו עם תיבול סודי ומיוחד שמושך את כל הלקוחות לקחת עוד ועוד מנה. חברי הצוות מתגאים בכך שהתחלופה במקום גבוהה במיוחד ושמדי יום מגיעים הבשרים אל המסעדה טריים, בבוקר אותו היום. אם תהיתם, גם כל הסלטים העשירים מוכנים במקום מדי יום ביומו, והכל טרי, טעים ומשביע.

האווירה במקום

אם רציתם להגיע ולאכול דעו שהמסעדה פתוחה מדי יום, החל מהשעה 10 בבוקר ועד השעה חצות בלילה, והאוכלוסייה משתנה לפי הקהל. בשעות הצהריים ואחר הצהריים מגיעים עובדים ואנשי עסקים רבים מאזור ראש העין והסביבה לאכול את ארוחת הצהריים שלהם שם, וכצפוי, בשעות הערב והלילה מגיע קהל צעיר יותר שבא למלא את הבטן באוכל טוב לפני או אחרי יציאה. ששת העובדים במקום, הכוללים טבח, עובדי פס ועובדי ניקיון, מקבלים כל לקוח בחיוך, בשמחה ועם שירות אישי וחם שגורם לאווירה ביתית ונינוחה לשרור במקום.

אם במקרה מתחשק גם לכם לטעום מהאוכל האיכותי אבל אין באפשרותכם להגיע, ל -"מעורב שאין עליו" יש גם שירות משלוחים שנוסע בכל רחבי העיר ואתם מוזמנים להתקשר ולהזמין אוכל טעים שיגיע עד אליכם, לבית או לעבודה.

שירות מכל הלב

"אני רוצה שאנשים ייהנו אצלי", אומר הבעלים של המסעדה. "אני אוהב את העבודה, אוהב את המקום שלי ומאד אוהב את העיר שלי, ראש העין. אני מזמין את כל מי שרוצה להגיע, לאכול, לבקש כל מה שמתחשק לו – ואני אעשה. זה הסיפוק הכי גדול עבורי".

 

המעורב שאין עליו

כתובת: שבזי 28, ראש העין

טלפון: 03-9034567

קישור לפייסבוק

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר