טיפול פנים בחורף (Shutterstock) צילום: Maksim Shmeljov
טיפול פנים בחורף (Shutterstock) צילום: Maksim Shmeljov

טיפולי פנים לעונת החורף: קרן ליאן חושפת את כל הסודות לשמירה על עור זוהר

האוויר יבש, הלחות נמוכה ואנחנו שותים הרבה פחות מים. אבל החורף הזה, עור הפנים שלכם הולך להיות בריא, גמיש וזוהר. "כדי להנות מעור פנים מושלם בכל עונות השנה, גם בעונת היובש והסדקים, חשוב לשמור על שגרת טיפולים מתאימה" קרן ליאן, קוסמטיקאית פרא רפואית חושפת את כל סודות היופי  

פורסם בתאריך: 1.1.20 15:51

מראה עייף –OUT טיקסל למראה זוהר – IN

עכשיו זה רשמי. החורף כבר כאן, הטמפרטורות צונחות ואיתן גם קצב זרימת הדם אל עור הפנים. בבית או במשרד, חימום באמצעות מזגן או תנור רק מחריף את בעיית היובש, העור מרגיש חיוור, השפתיים סדוקות והקמטים – מודגשים.

"החורף הוא הזמן המושלם לחידוש העור וטיפוחו" מסבירה קרן ליאן, הבעלים של מכון הפרא רפואי המצליח במרכז. "ישנם טיפולים שמאד מומלצים לעשות בחורף בגלל היעדר החשיפה המרובה לשמש. כך למשל מומלץ לנצל את חלון הזמן שמספקת לנו העונה הקרירה לטיפולי פילינג להסרת התאים המתים, ליטוש העור לחידוש והצערת העור, טיפול בכתמים ופיגמנטציה וקילוף עור עמוק כמענה לקמטים וקמטוטים.

קילוף מבוקר ובטוח של העור בהתאמה אישית יסיר את תאי העור המתים ויעודד צמיחת תאי עור צעירים וחדשים שיעניקו לעור מראה אחיד, נטול נקבוביות -מראה חלק וזוהר. במכון הפרא רפואי קרן ליאן מציעים מגוון טיפולי פילינג לפנים בשיטה ייחודית ובאמצעות מיטב הטכנולוגיה החדשנית ביותר בתחום. המכשיר המהפכני הטיקסל מאפשר לשלוט בעוצמת הטיפול הרצוי בהתחשב בגוון העור, עומק הקמטים ומאפייני הגיל.

טיפול נוסף מומלץ במיוחד לימים הקרים הוא ה"סקין – בוסטר", טכנולוגיה חדשנית המשיבה לעור לחות, חיוניות וזוהר באמצעות מזותרפיה עמוקה. החומרים החיוניים מוזרקים לעור בצורה מדודה ואיכותית ומאפשרים חידוש ועידוד של ייצור קולגן ואלסטין.

"זוהי הטכנולוגיה החדשנית ביותר האנטי-אייג'ינג והיא מתאימה במיוחד לטיפול באזורי הצוואר, הידיים, המחשוף וכמובן הפנים. זהו הטיפול המושלם לטיפול בצלקות אקנה, לעור שאיבד את הזוהר שלו, להעלמת קמטוטים ולהענקת גוון אחיד ומראה קורן ובריא. בימים אלו הטיפול נמצא בביקושי שיא בעקבות מבצע ייחודי של 4 טיפולים ב4,500 ₪ בלבד כאשר מחיר שוק היום לטיפול יחידני הוא 3,000 ₪, בהחלט משתלם".

לפני ואחרי. צילום: קרן ליאן

עור פנים בוהק, זוהר ובריא גם בחורף. צילום: קרן ליאן

כפי שכבר הבנתם, לחורף הוא העונה המושלמת לטיפוח העור. תנאי האקלים מאפשרים לבצע טיפולים אסתטיים אשר פחות נעים ופחות יעיל לעשות בקיץ הלוהט. טיפולי פילינג פנים הינם הטיפולים האולטימטיביים לעונה זו מכיוון שתופעות הלוואי של פעולת הקילוף בשילוב חשיפה לשמש יכולות להסב נזק ולצרוב את העור. כעת, שהשמש מכוסה בעננים – זו הזדמנות מעולה לחדש את העור ולהחדיר בצורה מבוקרת חומרים חיוניים לעור דוגמת חומצה הילורונית לייצור קולגן.

קרן ליאן מציידת אותנו בטיפים שחשוב שנזכור: "במקביל, חורף זה הזמן המתאים להצטייד בקרם לחות איכותי . דווקא עכשיו שהאוויר יבש חשוב להזין את העור בלחות ובחומרי הזנה שלהם הוא זקוק. ליין הטיפוח שפיתחתי ביחד עם טובי המומחים נותן בדיוק אתה המענה המתאים. כמו כן, שתייה מרובה, תזונה איכותית ושינה מספקת יעזרו לנו לצלוח את העונה הקרירה בריאים וחיוניים".

לקיץ הזה את תגיעי זוהרת!

המכון הפרא-רפואי קרן ליאן 

כתובת: מתחם הולמס פלייס בחניון מוטה גור קומה 7 או דרך הכניסה למלון

טלפון: 03-9191457  או 050-576-3097 

קישור לאתר של קרן ליאן 

לעמוד הפייסבוק של קרן ליאן 

 

קרן ליאן. צילום עצמי

קרן ליאן. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר