ציוד לקוסמטיקאיות בפתח תקוה
ציוד לקוסמטיקאיות בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Studio Romantic

ציוד לקוסמטיקאיות בפתח תקוה: המקום שכל קוסמטיקאית וחובבת יופי חייבת להכיר

ממוצרי קוסמטיקה ואיפור של מעבדות מובילות, ועד למוצרי בניית ציפורניים. מריהוט מותאם לקליניקת יופי ועד להדרכות מקצועיות של כל החברות. מרכז השיווק "אלונים" מציע מוצרים לכל מקצועות היופי

פורסם בתאריך: 5.1.20 11:23

בשקט בשקט, בהרבה עבודה קשה ובלי יותר מידי רעש, כבר למעלה משלושים שנה שמרכז השיווק "אלונים" בפתח תקווה מתמחה במכירת מוצרי יופי – לקהל מקצועי ופרטי כאחד. מה בעצם תמצאו שם? כל מה שקוסמטיקאית, פדיקוריסטית, מאפרת, או חובבת יופי יכולה לרצות. קוסמטיקאיות מוסמכות שמגיעות לחנות יכולות למצוא במקום אחד את כל מה שהן צריכות לקליניקה: ריהוט, מכשור, חד פעמי, מוצרי קוסמטיקה, איפור, מוצרי בניית ציפורניים, ולק ג'ל, חומרים לאיפור קבוע, מוצרים להלחמת, שזירת והדבקת ריסים. לקוחות פרטיות יכולות להגיע, לקבל הדרכה מקוסמטיקאית מקצועית שעובדת במקום לגבי מה מתאים להן בדיוק, ולרכוש מוצרי ביוטי במחירים נהדרים.

אלונים - ציוד לקוסמטיקאיות. צילום עצמי

אלונים – ציוד לקוסמטיקאיות. צילום עצמי

בעולם המקצועי "אלונים" היא חנות מוכרת, שעובדת עם למעלה משלושים מעבדות האיפור והקוסמטיקה הגדולות בניהן: איקרי, סאטיס – פריז, PHD, SR, ד"ר כדיר, אנה לוטן, יפית אלמליך, ADN, כריסטינה ועוד. בענף השעוות "אלונים" מחזיקה שעוות צרפתיות של חברות כמו פרנס ביוטי, דפילב (Depileve), בוקי סטייל לייף ועוד. ובמוצרי ציפורניים "אלונים" גם יבואנית, ומחזיקה את המוצרים המובילים בענף.

"החנות מנוהלת על ידי אנשי מקצוע. יש לנו שתי קוסמטיקאיות מקצועיות בצוות החנות שנמצאות פה: מלוות, עוזרות, ומכוונות את הקלייטניות והקליינטים. העסק שלנו בנוי על קשרי עבודה רציפים עם לקוחות ונשות מקצוע שעובדות איתנו שנים רבות". כחלק מהקשר השותף של "אלונים" עם מעבדות וחברות ביוטי, מתקיימות בחדר ההרצאות של החנות הדרכות והשתלמויות מקצועיות שמועברות על ידי נציגי החברות על בסיס שבועי: "כל מעבדת קוסמטיקה שולחת אלינו נציגה שמעבירה הדרכה" מספרת לנו יוכי טימסית, מנהלת החנות. "אירחנו אצלנו הדרכות איפור עם מאסטרים גדולים בתחום כמו בועז שטיין, יוסי ביטון, מלווילז, אטלייר. כמו כן מתקיימים קורסים לריסים –שזירה, הדבקה, הלחמה, הרמה, קורסים לציפורניים, קורסים להסמכה בקוסמטיקה ומגוון השתלמויות בתחום"

איך נכנסים לרשימת התפוצה?

"אפשר להגיע אלינו או להתקשר ולהרשם. אנחנו שולחים לוח זמנים עם פירוט הדרכות לחודשיים – שלושה הקרובים בכל פעם כך, שאפשר להתארגן מראש ולמהר להרשם להדרכות רלוונטיות".

אלונים נותן שירות הזמנות ומשלוחים בטלפון לכל חלקי הארץ.

מרכז שיווק "אלונים"
כתובת: קניון לב העיר, חובבי ציון 46 פתח תקווה
טלפון: 03-9315546
קישור לעמוד פייסבוק
קישור לחשבון אינסטגרם

באדיבות "אלונים"

באדיבות "אלונים"


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר