נעלי בלנסטון בראש העין קונים במחסני זול ספורט. צילום עצמי
נעלי בלנסטון בראש העין קונים במחסני זול ספורט. צילום עצמי

נעלי בלנסטון בראש העין: מחסני זול ספורט עם היצע שטרם ראיתם

מבחר גדול של נעליים לילדים ולמבוגרים מכל החברות המוכרות וביניהן אדידס, נייק, סקוני, אסיקס, אנדרארמור, פלדיום, ניו-באלנס, נעלי טיולים ועוד. הכל במקום אחד, ובמחירים נהדרים, כדאי להגיע למחסני זול ספורט - תודו לנו אחר כך 

פורסם בתאריך: 7.1.20 17:58

קרה לכם שהסתובבתם בין חנויות אופנה בקניון, הסתכלתם, בחנתם את הפריטים והרגשתם מעין תחושה כזו של דה ז'ה וו, כאילו ראיתם את הפריטים הללו כבר מיליון פעם קודם לכן? אם הרגשתם את התחושה הזו, זה לא במקרה, שכן רבות מחנויות האופנה כיום מביאות את אותו מבחר מצומצם של פריטים המתאימים לקהל יעד קטן ביותר – גילאי העשרה והעשרים, שלרוב נוטים ליישר קו עם הסובבים אותם בכל הקשור לאופנה ובכך מצמצמים את הגיוון.

ההיצע האמיתי היום לא כבר נמצא בחנויות הקטנות ובטח ובטח שלא בחנויות שבקניון, שם כולן מחזיקות באותם הפריטים. החנויות הפרטיות הגדולות, שמביאות פריטים בכמות סיטונאית, הן החנויות היחידות בהן תוכלו למצוא כיום מבחר אמיתי של פריטים שבתוכו מגוון צבעים, מידות ודגמים שלא תמצאו ברוב המקומות.

זול ספוט רש העין: מחירים שקשה להתחרות בהם. צילום עצמי

זול ספורט רש העין: מחירים שקשה להתחרות בהם. צילום עצמי

אחת החנויות המוכרות באזור המרכז שפועלת בנמרצות כבר למעלה משש שנים היא מחסני זול ספורט, הנמצאת במיקום מרכזי בסמוך לכביש חמש, באזור התעשיה לב הארץ.

אל החנות נוהרים אנשים מכל אזור המרכז, פתח תקוה, ראש העין, אריאל, הרצליה ועוד, כולם מגיעים בשביל מגוון המוצרים הרחב ונשארים בשביל המחירים התחרותיים שמציעה החנות ללקוחותיה.

השאיפה של מחסני זול ספורט היא שתוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים במקום אחד מבלי להתאמץ ולהשקיע יותר מדי בחיפושים. כך תוכלו למצוא במקום מבחר גדול של נעליים לילדים ולמבוגרים מכל החברות המוכרות וביניהן

זול ספורט ראש העין: אדידס, נייק, סקוני, אסיקס, אנדרארמור, פלדיום, ניו-באלנס, נעלי טיולים ועוד. צילום עצמי

זול ספורט ראש העין: אדידס, נייק, סקוני, אסיקס, אנדרארמור, פלדיום, ניו-באלנס, נעלי טיולים ועוד. צילום עצמי

למקרה שאתם סובלים מבעיה בכף הרגל כגון פלטפוס או אולפוס, תוכלו אף לבקש מהחנות שתזמין לכם מדרסים בהתאמה אישית – כך תוכלו להישאר שעות ארוכות על הרגליים מבלי שהרגל תתעייף או תכאב.

אם אתם מחפשים נעליים הבנויות יותר למטרות עבודה פיזית, או אם אתם מעבירים את רוב היום שלכם על הרגליים, אתם צריכים נעל איכותית בעלת תמיכה חזקה בכף הרגל והגנה על שאר אזור הרגל.

בלנסטון, המותג האוסטרלי המפורסם, כבר הפך מזמן לסימן היכר לישראלים בכל רחבי העולם, והסיבה לכך לא מפתיעה. הוא בנוי מעור איכותי המונע פגיעה ישירה ברגל, סוליה תומכת, ומתאים לחורף ולקיץ כאחד, מה שהופך אותו לבחירה הראשונה של מרבית הישראלים בעת חיפוש אחר נעל עבודה או נעל טיולים.

בעוד שבמרבית החנויות מבחר המגפיים של המותג דל יחסית, במחסני זול ספורט תוכלו למצוא הררי מגפיים בכל המידות, דגמים והצבעים, והכי חשוב במחירים שלא ירוקנו לכם את הכיס.

זול ספורט ראש העין: המבחר לא נגמר במחלקת הנעליים. צילום עצמי

זול ספורט ראש העין: המבחר לא נגמר במחלקת הנעליים. צילום עצמי

וממשיך גם למחלקת הלבשה, שגם בה תוכלו להתקל במוצרים איכותיים מהשמות הגדולים והמוכרים ביותר, וגם בה תוכלו למצוא ציוד שמתאים הן לספורט,הן לפנאי והן לטיולים.

בין מבחר פריטי הלבוש והאקססוריז שהחנות מציעה ישנה מחלקה גדולה של גרביים מכל הסוגים, חליפות ובגדי ספורט של המותגים הגדולים ביותר ואפילו כובעי גורין עם דוגמאות של כל החיות, כולל דוגמאות מעור וחומרים יוקרתיים אחרים.

אם כבר יש לכם נעליים ובגדים ואתם מוכנים לאימון אבל נזכרתם שעדיין לא סידרתם לעצמכם ציוד ספורט, תשמחו וודאי לשמוע שהחנות מחזיקה מספיק ציוד שישאיר לכם את הדופק גבוה גם לעוד 100 שנה.

בין אם אתם עוסקים בספורט ספציפי כמו כדורגל, טניס, כדורסל או כדורעף, ובין אם אתם מתאמנים בבית ומחפשים מזרן ליוגה, משקולות או חבל דילוג, בחנות תוכלו למצוא את כל מה שאתם מחפשים, כך שלא תהיה לכם סיבה מספיק טובה לוותר על אימון.

המבחר הדל שאתם נתקלים בו ברוב החנויות לא צריך לאלץ אתכם לקנות נעליים, ביגוד או ציוד שאתם לא באמת רוצים. במקום להתפשר על מה שיש ברוב החנויות, תוכלו להגיע לזול ספורט ולמצוא את מה שאתם באמת רוצים ובמחירים שקשה להתחרות בהם.

מחסני זול ספורט – ראש העין, מבית אס אמ ספורט שיווק והפצה בע״מ
כתובת: אזור תעשיה לב הארץ, ראש העין, על כביש 5 מול רמי לוי (בווייז: "מחסני זול ספורט ראש העין")
שעות פעילות: ימים א'-ה' 21:00-10:00, ו' 15:00-09:00
טלפון: 03-5533368
לינק לפייסבוק
לינק לאתר buysport מבית זול ספורט


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר