תמונה ממאגר Shutterstock
תמונה ממאגר Shutterstock

יועץ מס בפתח תקוה: הכירו את המומחים בתחום

מחפשים אחר יועץ מס בפתח תקוה שיקל עליכם בסוגיות השונות מול רשויות המס? הכירו את היועצים שיעבדו למענכם וישאירו לכם ראש שקט להתעסק בעבודה מול הלקוחות שלכם בלבד

פורסם בתאריך: 7.1.20 23:08

ככל ששוק התעסוקה משנה את פניו ומעדיף התקשרות בעיקר עם עצמאים ופרילנסרים מתרבים העסקים הקטנים והבינוניים שנפתחים מדי שנה. אלא שלאחר ההתלהבות הראשונית מהיוזמה שנקטו העצמאים החדשים, מגיעים לא פעם המבוכה המוכרת ואובדן העשתונות בגלל הבירוקרטיה הנלווית לכך. כאן נכנס לתמונה יועץ המס האמון על ריכוז המידע, ארגון וליקוט המסמכים הנדרשים, חישוב חבות המס לאחר מיצוי כל הזכויות והגשת הדו"חות על הכנסות והוצאות של העסק במועד. הוא האיש שבלעדיו כמעט ואי אפשר לנהל את ההתקשרות עם רשויות המס בצורה מסודרת ומאורגנת והוא מי שדואג לכך במהלך כל השנה שהכספים שלכם מנוהלים ונרשמים כחוק.

רואה חשבון ישי פלח

ישי פלח הוא רואה חשבון המספק שירותי ייעוץ ותכנון מס לעסקים קטנים, ביקורת חברות קטנות ובינוניות וייעוץ לבעלי עסקים המוגדרים כעוסקים מורשים ופטורים. התמחותו העיקרית של משרדו העצמאי, הפועל בעיר מאז 2016, היא בטיפול בלקוחות עצמאים ובעלי מקצועות חופשיים שמתפקדים בתור נותני שירות, ובלקוחות שכירים שעשויים להיות זכאים להחזר מס.

רו"ח ישי פלח (צילום: יניב סירי)

רו"ח ישי פלח (צילום: יניב סירי)

הקריירה הענפה של רו"ח ישי פלח כיועץ מס כוללת חמש שנות עבודה בפירמת רואי החשבון הגדולה בישראל "ארנסט אנד יאנג EY". במסגרת עבודתו היה חלק מצוותי התמחות מיוחדים בתחום הגשת הדוחות האישיים לבכירים במשק מכלל התחומים וליחידים היוצאים לרילוקיישן לחו"ל, וכן בסקירת דוחות המס של חברות בטרם הגשתם למס הכנסה, תוך התמודדות עם מגוון רחב של סוגיות מס. כיום הוא מביא איתו את הניסיון והמקצועיות של הפירמות הגדולות אל הלקוחות הפרטיים.

שירותי משרדו של רוח ישי פלח כוללים ניהול תיק עבור עצמאים ובעלי עסקים קטנים, ליווי מלא לכל לקוח מרגע פתיחת התיק, כולל תהליך פתיחת התיק עצמו, הגשת דו"חות חודשיים ושנתיים לרשויות המס, בניית סימולציות צפי לתשלומי מס הכנסה וביטוח לאומי, בדיקה מול הרשויות לגבי החזרי מס בתחומים מגוונים והתנהלות ביורוקרטית מול ביטוח לאומי.

התמחותו הייחודית של רו"ח פלח כיועץ מס מתמקדת בשני תחומים של החזרי מס: החזרי מס שבח למוכרי דירות, והחזרי מס לשכירים. כמו כן, מתמחה המשרד בתחום הרילוקיישן לחו"ל בהיבט משולב של ייעוץ מס וראיית חשבון, בתהליך הכולל ייעוץ וליווי מקדים לרילוקיישן שנועד לטייב את תוצאות המעבר של הלקוח לחו"ל ולהפחית ככל האפשר תשלומים הכרוכים בו.

"בתחומים רבים בעולם המיסוי יש אנשים שלא יודעים בכלל מה מגיע להם, מה שלפעמים יכול להיות משמעותי מאוד ולהגיע אפילו לעשרות אלפי שקלים", מספר רו"ח ישי פלח על הסיבה שבגינה כל שכיר או בעל עסק כדאי שייעזרו בשירותיו של יועץ מס מומחה. "לכן אני ממליץ לכל אחד לא להיכנס לתחום הזה לבד. כשמדובר ברשויות המס, בעיקר בעת מעבר לחו"ל למטרת רילוקיישן, כל אחד חייב מישהו מקצועי שילווה אותו לאורך כל הדרך. אנשים פשוט לא מודעים לכל הזכויות שלהם, וחבל לא לממש אותן".

משרדו של רו"ח ישי פלח פועל כמשרד בוטיק, המציע לבעלי עסקים וחברות את כל הכלים הפיננסיים שיעזרו להם להקים עסק משגשג ומצליח. "אני מסתכל על הלקוח ועל כל המכלול של ההטבות והאפשרויות שלו, ומצליח למצוא דרך לשפר את מצבו של הלקוח כבר מההתחלה", מרחיב פלח על הסוד שלו להצלחה, "אני דוגל ביחס אישי ובזמינות ללקוח, ובמקרים רבים אני שומע מלקוחות שהגיעו ממקומות אחרים, שלא תמיד קיבלו בעבר פתרון לבעיותיהם, שהם מרוצים ורגועים – וזאת המטרה שלי".

הערכים העליונים שבהם דוגל רו"ח ישי פלח הם מקצועיות עליונה המשולבת עם יחס אישי וליווי צמוד לכל לקוח. "המוטו שלי הוא מקצועיות של פירמה גדולה עם יחס אישי של משרד בוטיק", הוא אומר לסיכום, "מבחינתי טיפול בלקוח הוא לא ניסיון למצוא פתרון לבעיה שהוא מודע לה, אלא  ניסיון לפתור מראש בעיות אחרות, למצוא אפשרויות נוספות ולשפר את הקיימות. אני מסתכל על המכלול השלם של הלקוח, ולא רק על מה שהוא בעצמו יודע, כדי לתת לו תמיד את הפתרון הטוב ביותר".

נייד: 054-2900267

מייל: [email protected]l

לאתר: https://israel-tax.co.il/

 


יוסף שבת

יוסף שבת, יועץ מס, בן 46, נשוי ואב לשניים, פתח בשנת 2000 את "דיבידנד", משרד ייעוץ מס עצמאי בפתח תקוה, מייצג עסקים קטנים ובינוניים מכל תחומי העיסוק: יצרנים, סיטונאים, קמעונאים, נותני שירותים ובעלי מקצועות חופשיים. בין לקוחותינו עורכי דין, מהנדסים ורופאים לצד נותני שירותי עבודות כפיים כמו שיפוצניקים, שרברבים, טכנאים ובעלי מוסכים, נותני שירות נוספים כגון נהגי מוניות ומשאיות, מורי נהיגה, מסעדות ועוד. צוות המשרד מספק לעוסקים מורשים ופטורים, חברות ושותפויות, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו"חות שנתיים לרשויות המס, הצהרות הון, תיאומי מס, חישובי שכר, ייעוץ בדיני עבודה, החזרי מס שבח והחזרי מס לשכירים.

"באופן אישי, אני אוהב ומעדיף ואף מקפיד לעזור ללקוחות להתנהל עפ"י החוק בלבד, בצורה מסודרת שממצה את כל הזכויות, את פוטנציאל ההכנסות שלהם ותשלום המס שהם חייבים", הוא אומר. "זה כולל ליווי מקצועי שעוזר להם לקבל החלטות כמו הפקדות לקרנות הפנסיה וקופות הגמל, עזרה בקבלת הלוואות ומשכנתאות וקבלת החזרי מס הודות להטבות שונות, ניהול מלאי ורישום הוצאות והכנסות מסודר כדי להישאר תמיד עם אצבע על הדופק בכל הקשור לרווחיות העסק, לתזרים המזומנים והתחייבויות חיצוניות. אני מעדכן את הלקוחות באופן שוטף בזמן אמת לפי המשתנים של כל עסק, מתי נכון לו לבצע פעילות חשבונאית מסוימת".

יוסף שבת: יועץ מס בפתח תקוה

יוסף שבת: יועץ מס בפתח תקוה

מה חשוב לעצמאים לדעת?

עצמאים מתחילים את דרכם החדשה מבלי לדעת יותר מדי על הנהלת חשבונות ועל קבלת החלטות בתחום זה ולכן הליווי המקצועי של יועץ המס חיוני להם. "אני כאן לא רק כדי לומר להם כמה מסים הם צריכים לשלם, אלא גם מה הם צריכים לדעת כדי לנצל את כל מה שמגיע להם כחוק ולהתנהל נכון מול הרשויות", יוסף שבת מדגיש.

"עצמאים רבים מזניחים את הרישום המסודר לא משום שהם אינם רוצים לשלם מס אלא משום שלא תמיד ברור להם מה לכלול בדיווחים וכיצד לרשום זאת וכאן נכנס התפקיד שלי. אני כאן כדי להגיע לתאריך הקובע כשכל הניירת ההכרחית כבר מאורגנת ומסודרת. כשהכל מסודר ומעודכן, אתם פנויים לטפל בלקוחות שלכם במקום לשבת איתי על בירוקרטיה אינסופית, וזה מה שחשוב לכל עצמאי שרוצה להרוויח".

הנהלת חשבונות הכרחית כל השנה

הגשת דו"חות שנתיים לרשויות המס איננה הפעולה היחידה שלה אחראי יועץ המס.
ישנן מספר רב של פעילויות שוטפות הנדרשות מכל עסק לצורך עדכון רישומים ודיווחים שוטפים, אומר יוסף שבת, "כחלק מהפרקטיקה של יועץ המס, אנחנו לא מחכים שהלקוח יצור קשר וישאל מה יש לעשות אלא אנו יוזמים פניות אישיות ללקוח ומספקים להם עדכונים וחידושים הקיימים לפי הנדרש לכל אורך השנה ולא רק בסוף השנה. בנוסף אני מקיים מערך תזכורות שוטף ללקוחות כך שאצלנו לקוחות לא מאחרים בהגשת דו"חות".

יוסף שבת: עובד למענכם כשאתם עובדים למען הלקוחות שלכם. צילום עצמי

יוסף שבת: עובד למענכם כשאתם עובדים למען הלקוחות שלכם. צילום עצמי

מהי הייחודיות של משרד דיבידנד?

"אני יוצא מנקודת הנחה שעצמאים הם מומחים כל אחד בתחומו אולם אינם בקיאים בעולם החשבונאות והמסים, לכן חשוב לי מאוד לספק להם מידע ולהדריך אותם בנוגע לחובות וזכויות ואופן ההתנהלות השוטפת. כחבר לשכת יועצי המס אני משתתף בהשתלמויות רבות ולומד על שינויי החקיקה הרבים ובהחלטות חדשות בתחום זה ומעדכן לקוחות באופן שוטף לפי הצורך בהתאם לעסק ולאופיו. המשרד מנהל מגעים בצורה סדירה עם רשויות מע"מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי ומיסוי מקרקעין, כשהלקוח שלנו יכול לפעול מכל מקום בארץ, מהגליל ועד הנגב", אומר יוסף שבת.

"ההתפתחות הטכנולוגית כיום מאפשרת לתת שירותים כאלה לכולם, למרות שחשוב לי המגע האישי גם כדי להכיר לעומק את הלקוח וצרכיו העסקיים והמקצועיים".

"המוניטין שלי בקרב הרשויות עושה את שלו והלקוחות שלי נהנים מכך לאורך כל השנה, כחוק בלבד", הוא מסכם.

תנו ליועץ המס שלכם לדאוג להנהלת החשבונות בשבילכם

כתובת: רחוב מוטה גור 9, בניין B,פתח תקווה.
טלפון במשרד: 03-9236013
נייד: 052-2435243
דוא"ל: [email protected]

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

יוסף שבת: יועץ מס

יוסף שבת: יועץ מס


רו"ח אריה רותם

משרד 'אריה רותם – רואה חשבון' מספק שירותי ייעוץ ותכנון מס בראיה אישית ומתקדמת לשכירים, עצמאיים, חברות ועסקים. במשרד עשרה עובדים בתחום החשבונאות והמסים המספקים שירותי הנהלת חשבונות לעסקים קטנים ובינוניים, דוחות שנתיים, משכורות, הצהרות הון וייעוץ מס. המשרד מספק ליווי פיננסי לעסקים החל משלב ההקמה ופתיחת העסק וכל אורך הדרך.

רו"ח אריה רותם עוסק בראיית חשבון ותכנון מס מזה 20 שנים. הוא מספק ללקוחותיו שירות מקצועי ומקיף להפחתת גובה המס, תוך יישום אסטרטגיות חכמות ואפקטיביות ותכנון יעיל של כלל היבטי המיסוי.

רו"ח אריה רותם. צילום: אלן צ'פלסקי

רו"ח אריה רותם. צילום: אלן צ'פלסקי

אילו שירותים משרדך מספק עבור שכירים?

"אנו מכינים דוחות להחזרי מס לשכירים, במיוחד עבור אנשים שלא עבדו באופן רציף במהלך כל השנה או כאלו שהיו באבטלה בחלק מהשנה, להם יש סיכוי משמעותי להחזרי מס גבוהים. אנחנו מפיקים דרך מערכת טפסי 106 עבור הלקוח ומכינים לו סימולציה לפני הגשת הדוח בכדי לבדוק את גובה ההחזר הצפוי (יש לקוחות שסבורים שהם זכאים להחזר ובסוף מתגלה שיש להם חיוב במס). את ההחזרים ניתן לבקש עד 6 שנים אחורה.

"בשנה האחרונה, הצלחנו להשיג ללקוחות שלנו החזרי מס גבוהים, לדוגמה, לקוחות שמכרו נדל"ן שהיה ברשותם וחויבו במס שבח. היו לנו מספר מקרים כאלו שהלקוחות שילמו את מס השבח וכשעשינו חישוב שילבנו מספר טכניקות כגון: פיצול בין בני הזוג, פריסת מס רטרואקטיבית ועוד, והצלחנו להשיג עבור לקוחותינו החזרי מס בסכומים של עשרות אלפי שקלים.

"השנה, בעקבות הקורונה, שכירים רבים יצאו לחל"ת או התחילו עבודה חדשה, ואנו צופים שבסיום שנת 2020 יהיו לרבים החזרים בגין שנה זו. לכן, מומלץ מאוד לעשות בדיקה בתחילת שנת 2021 ויש סיכויים גבוהים מאוד להחזרי מס משמעותיים.

"מעבר לכך, אנו עוסקים בנושא של קיבוע זכויות, מיסוי פנסיוני (מיסוי פרישה), ומכינים דוחות לרשויות המס עבור ישראלים שיש להם הכנסות מחו"ל וחייבים בדיווח".

מה באשר לייעוץ מס לעסקים ולחברות?

"ייעוץ המס מתחיל בשלב קליטת הלקוח, בין אם מדובר בלקוח חדש המקים עסק או לקוח שעובר אלינו ממשרד יועץ מס אחר. אני נפגש עם הלקוח באופן אישי ולומד ממנו על העסק. אני לומד את העסק היטב: מי קהל היעד ומי הם הלקוחות העיקריים שלו וכמובן מנתח את ההוצאות שיש לעסק. כשאני מקבל תמונה כללית של העסק, אני מספק ללקוח תכנון מס בהתאמה אישית שיסייע לו לחסוך בתשלומי המס ולקבל את ההטבות המקסימליות המגיעות לו מהרשויות. כאשר מדובר בעסק שלא עובד מהבית, אני מגיע אל העסק עצמו כדי להכיר את העסק מקרוב, בין אם זה מפעל, חנות, משרד או חברה. צריך להכיר את הסביבה הטבעית של העסק כחלק מהייעוץ.

"אני נתקל לא אחת, בלקוחות המגיעים אליי ממשרדי יועצי מס אחרים שלא קיבלו מידע וסיוע בפעולות הבסיסיות שכל עסק חייב לעשות, לדוגמה: הפקדה אופטימלית לפנסיה. זה רלוונטי במיוחד לעסקים בעלי הכנסות גבוהות, שלמרות ההכנסות הגבוהות הם מסתפקים בהפקדות החובה לפנסיה ולא מודעים לכך שעל ידי הגדלת הפקדות הפנסיה הם יכולים לחסוך אלפי שקלים בשנה בתשלומים למס הכנסה ולביטוח לאומי"

מה עוד חשוב לדעת ויכול לסייע להפחתת המס?

"חשוב לנצל את ההטבות המקסימליות המגיעות לך מקרנות השתלמויות, ניצול נקודות זיכוי שמגיעות לך. לפני שאנו מגישים את הדוח השנתי לרשויות המס אנו בודקים את שלמות ההוצאות. לדוגמה, עסק ששוכר משרדים, בודקים שאכן נכנסו 12 תשלומים עבור השכירות. לעסקים שעובדים על בסיס מזומן, אנו ממליצים לקראת סוף השנה שיקדימו את המשכורות לעובדים כדי שההוצאות יירשמו בשנה הנוכחית.

"כמו כן, אנחנו מייעצים ללקוחות לנצל את נושא ההשתלמויות המקצועיות. בעלי עסקים לרוב לא מודעים לכך שהם יכולים לצאת להשתלמויות מקצועיות בארץ ובחו"ל ולשלב עסקים עם הנאה וכיף. ואם יודעים לעשות את זה נכון, אפשר להכיר בהוצאות נסיעה לחו"ל כנסיעה עסקית, להכיר בהוצאות אשל עבור ימי ההשתלמות עצמם ולשלב קצת כיף עם הנסיעה העסקית לחו"ל".

יש לכם על מי לסמוך. תמונה באדיבות הלקוח

יש לכם על מי לסמוך. תמונה באדיבות הלקוח

מה היתרונות במשרדכם?

"המשרד שם לו לדגש את הערך של שיפור והתייעלות. הלקוח נמצא בראש ואנחנו דואגים להעניק לו שירות איכותי ומקצועי. בשנה האחרונה דורגנו בדירוג מייצגים של המוסד לביטוח לאומי בעשיריה ראשונה מתוך כ- 6000 משרדי רואי חשבון ויועצי מס בארץ, וברבעון האחרון של 2020, התברגנו במקום השני ברשימה.

"כמו כן המשרד שלנו עבר לדיגיטל כחלק מחזון משרד ירוק 'ללא נייר'. יש לנו מערכת הנהלת חשבונות דיגיטלית מתקדמת, כך שהלקוחות אינם צריכים להגיע אלינו אחת לחודשיים, אלא יכולים להעביר לנו את כל הקבלות והחשבוניות דרך האפליקציה בטלפון הנייד.

רו"ח אריה רותם – ייעוץ מס

כתובת המשרד: מוטה גור 5 בפתח תקווה

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

טלפונים: 03-5188855, 050-6416171


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר