מניקור ופדיקור בפתח תקוה. By forma82 shutterstock
מניקור ופדיקור בפתח תקוה. By forma82 shutterstock

מניקור פדיקור בגבעת שמואל: הכירו את "פן על הדרך"

מחפשים אחר מניקור ופדיקור בפתח תקוה והסביבה? הקונספט של דוכן "פן על הדרך" שהגתה אורנה צדוק-להב ישאיר אתכן פעורי פה

פורסם בתאריך: 14.1.20 09:27

עבור נשים רבות, כפות הידיים מהוות מעין כרטיס ביקור לכל ההופעה שלהן. חלק ממראה מטופח ומהופעה מרשימה, נעוץ בקצות האצבעות שלהן עם מניקור מושקע ומוקפד להפליא. אם גם אתן מאותן נשים שרוצות כפות ידיים ורגליים מטופחות בכל עת, בטח תשמחו לדעת כי אפשר לקבל אותן בחצי מהמחיר ובחצי מהזמן שהיה לוקח לכן עד היום, בדוכן "פן על הדרך" של אורנה צדוק-להב.

מה זה פן על הדרך?

הקונספט של דוכן "פן על הדרך" קרם עור וגידים כאשר אורנה עבדה בתעשיית ההייטק ולא הצליחה למצוא את הזמן הרצוי להקדיש לטיפוח שלה. כל תור למספרה או ביקור אצל מאפרת היה מסתכם בהמון שעות ארוכות של המתנה ובהוצאה לא קטנה מהכיס. אורנה יצאה להגשים את חזונה – לספק לנשים מקום בו תוכלנה למלא את כל צרכי הטיפוח שלהן, שיער, איפור, ציפורניים ועוד, בדרך אקספרס – במהירות, בקלות, ללא המתנה, ללא קביעת תורים ובעיקר, ללא תשלומים מופרזים.

בדוכן מספקת אורנה וצוות המאפרות, מעצבות שיער וקוסמטיקאיות שהיא מעסיקה שירותי פן, עיצוב תסרוקות, איפור יום וערב וגם מניקור ופדיקור הכוללים גם מריחת לק ג'ל. בדוכן תוכל הלקוחה לבחור את אחד מהשירותים או כמה מהם, שיבוצעו בו זמנית. "בזמן שלקוחה עושה מניקור עם אחת מבנות הצוות, השנייה עושה לה את הפן", מסבירה אורנה. "זה מקצר את התהליך בחצי מהזמן וזה מאד מתאים לאימהות עסוקות, לנשים קרייריסטיות ולכל מי שלא רוצה לשרוף שעות בהמתנה למספרה או לקוסמטיקאית".

מפנקות את המגזר הדתי

ב-"פן על הדרך", כל העובדות הן נשות מקצוע מנוסות ומלומדות המגיעות עם ניסיון וידע נרחב. מריחת לק ג'ל בדוכן תעלה 120 שקלים, פדיקור מלא יעלה 140 שקלים, שיוף ומריחת לק יעלו 40 שקלים. ניתן להגיע בכל אחד מימות השבוע, כולל שישי, עד שעה לפני כניסת השבת, וגם במוצ"ש, כשעה לאחר צאת השבת ועד אחרונת הלקוחות. שעות הפתיחה בשבת מכוונות בעיקר לטובת המגזר הדתי והחרדי שמקבלות ב-"פן על הדרך" שירות מיוחד המותאם להן. כאשר הן צריכות לטבול במקווה, הן מגיעות לדוכן להסרת לק ב-30 שקלים בלבד. כאשר הן חוזרות לדוכן תוך 7 ימים לאחר ההסרה, הן יקבלו בחזרה את 30 השקלים אותן שילמו כזיכוי למריחת לק חדשה. לקוחות רבות מגיעות לפני המקווה להסרה וישר אחרי המקווה למריחת לק, סידור השיער ועוד.

מניקור ופדיקור באזור פתח תקוה: פן על הדרך. צילום באדיבות הלקוח

מניקור ופדיקור באזור פתח תקוה: פן על הדרך. צילום באדיבות הלקוח

לא מוותרים על האיכות

המוצרים איתם עובדת אורנה והצוות שלה בדוכן, הם מוצרים של החברות הטובות ביותר בעולם וכוללים חברות כמו OPI, CND, ORLY, DND, KODI, LAYLA MILANO ועוד, שהן החברות מבין הגדולות והידועות בעולם בתחום הציפורניים. כל המכשור בו משתמשים בדוכן שייך לחברת OPI העולמית והוא מתוחזק, מוחלף ומשודרג על בסיס קבוע, על מנת לתת ללקוחות את האיכות הטובה ביותר, בכל ביקור.

בעתיד מאמינה אורנה כי תפתח סניפים נוספים של "פן על הדרך" על מנת שתוכל לתת שירות לעוד ועוד נשים מרחבי הארץ. "אני מאמינה ומקווה שבשנים הקרובות נפתח עוד שלושה סניפים" מספרת אורנה. "בפתח תקווה, בנס ציונה וברעננה".

פן על הדרך

כתובת: קניון גבעת שמואל עמי בוטיק סנטר, גבעת שמואל

טלפון: 058-6225342

שעות פתיחה: א' עד ה' – 9:00- 21:00
ו' – 8:00 – 15:00
ש' – 19:00-22:00

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

פן על הדרך. צילום עצמי

פן על הדרך. צילום עצמי


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר