עתיקות בפתח תקווה: הכירו את אוספים ועתיקות. צילום: Shutterstock ,GLRL
עתיקות בפתח תקווה: הכירו את אוספים ועתיקות. צילום: Shutterstock ,GLRL

עתיקות בפתח תקוה: הכירו את אוספים ועתיקות

עברנו בין חנויות עתיקות במרכז בחיפוש אחר אבני חן נסתרות, בחנות 'אוספים ועתיקות' בפתח תקוה, מצאנו את הפריטים הטובים ביותר

פורסם בתאריך: 14.1.20 15:16

חנות-גלריה אוספים ועתיקות בפתח תקוה פרושה על פני שטח עצום של 550 מטרים אשר קודם לכן שימש לעסק למלגזות. החנות עברה שיפוץ מאסיבי וזכתה לפנים חדשות. היא מציעה פריטים ייחודיים ומיוחדים: ריהוט, כלי בית עתיקים ואיכותיים במיוחד, שעונים עתיקים מלאי אווירה, ציורי שמן בעבודת יד בשילוב עיטורי ברונזה, ויטרינות מעוצבות יפיפיות שחלקן עם תאורה פנימית, ועוד.

אוספים ועתיקות: 550 מטרים של פריטים יחודיים. צילום: שחר בר

אוספים ועתיקות: 550 מטרים של פריטים יחודיים. צילום: שחר בר

החנות מנוהלת בידי שחר בר, אספן מומחה ובן למשפחת בר בעלי חנות עתיקות מובילה ומוכרת בצפון הארץ. היא פונה בעיקר לקהל חובבי עתיקות ווינטאג', אספני עתיקות, בעלי גלריות קטנות, אנשים פרטיים ובעלי עסקים מתחומים שונים המשלבים את הפריטים המקסימים בעסק שלהם ובכך מוסיפים לו נופך וחן.

החנות היא גם גלריה הנפרשת על פני שלוש קומות, בה ניתן למצוא רהיטים ופריטים מזמנים שונים ומתקופות עבר.

אילו מוצרים נמכרים בחנות?

"בחנות אפשר למצוא הכל מהכל: מזנונים, שידות, סלונים, כורסאות, ספות, מנורות עתיקות, שנדלירים, שעוני מסוגים שונים, כלי מטבח מפורצלן, זכוכיות קריסטל וברונזה, מפיות ומפות, כלי נוי, פסלים מברונזה, שטיחים עתיקים עבודת יד, פרחי משי, תמונות שמן עתיקות ועוד", מספר לנו שחר.

המגוון בחנות רחב. כל השולחנות עוברים רסטורציה ויש מבחר ויטרינות עתיקות מאנגליה וצרפת בכל הצורות והגדלים: ויטרינות תלייה, ויטרינות פינתיות, ויטרינות גדולות וקטנות, עם זכוכיות מעוגלות. ציורי שמן בעבודת יד בשילוב עיטורי ברונזה ותאורה בתוך הוויטרינות.

"יש בחנות מבחר סלונים ופינות ישיבה ואנו מרפדים מחדש את הספות בבדי קטיפה בעת הצורך. תמצאו גם עשרות שולחנות כתיבה עתיקים הכוללים מגירות מעוצבות. חלק מהשולחנות בשילוב עור וברונזה מעץ איכותי כגון: אלון, אגוז ובירק. כל השולחנות עוברים שיפוץ ופוליטורה וכל הפריטים עוברים שיפוץ על פי הנדרש".

מהיכן הסחורה מגיעה?

"אנו מייבאים את הפריטים מחו"ל, בעיקר מצרפת, בלגיה ואנגליה. אנו טסים לשם כל חודשיים לשווקים, לדילרים גדולים, פינויי טירות ובתים עתיקים, וממלאים קונטיינר שלם של פריטים מיוחדים במינם ויפיפיים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר".

חנות אוספים ועתיקות: פריטים מבלגיה, דנמרק וצרפת. צילום עצמי

חנות אוספים ועתיקות: פריטים מבלגיה, דנמרק וצרפת. צילום עצמי

מי קהל היעד של החנות?

"אנשים שאוהבים ריהוט עתיק ואספנים, זו כמו התמכרות אצלם. הם קונים פריט עתיק פעם אחת, אוהבים ומתמכרים לזה. יש לנו לקוחות שכבר 12 שנים חוזרים לקנות אצלנו כל הזמן, אפילו שיש להם כבר הכל הם מגיעים להסתכל בגלריה שלנו, שהיא הכי יפה בארץ".

"החנות מעוצבת מקסים. מחוץ לחנות הצבנו ריהוט גינה יפיפה, ספסלים, כרכרות ופסלים שמייצרים אווירה מיוחדת. אנשים רבים באים לבקר גם כדי ליהנות מהמראה ומהאווירה שלא מוצאים בכל מקום. יש לנו פינת קפה מסודרת ומפנקת ואנשים מגיעים לשבת, לשתות קפה, לספוג את האווירה ולרכוש את הפריטים החדשים (עתיקים) שאנו מייבאים באופן תדיר".

 

חנות 'אוספים ועתיקות' פתח תקוה
כתובת החנות: אבשלום גיסין 65, קרית אריה, פתח תקוה
טלפונים: 03-6992921, 052-5981790
קישור לאתר אינטרנט
שעות פתיחה: ראשון עד חמישי 10:00-18:00, שישי 10:00-16:00

אוספים ועתיקות: התצוגה הכי יפה בארץ. צילום: שחר בר

אוספים ועתיקות: התצוגה הכי יפה בארץ. צילום: שחר בר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר