shutterstock By חנות טמבור בפתח תקוה. michaeljung
shutterstock By חנות טמבור בפתח תקוה. michaeljung

חנות טמבור בפתח תקוה: הכירו את "פטיש ומסמר"

הבית שלנו, בדיוק כמו זוגיות רומנטית, דורש תשומת לב ותחזוקה מתמדת. כמו כל דבר אחר בעולם, גם הבית שלנו נוטה ״להתקלקל״. קירות מתקלפים, צירים נשברים, צינורות מתפוצצים, ואיתם גם מגיע הזמן לבצע את עבודת התיקון ולהפשיל שרוולים. בשביל לפתור את כל זה תמיד צריך שתהיה לנו את החנות שנמצא בה את כל המוצרים לפתרון הבעיות הללו במקום אחד

פורסם בתאריך: 16.1.20 11:55

כשאנחנו רוצים לתקן את הדברים שבביתנו אנחנו לרוב קופצים לחנות קטנה כדי לעשות ״השלמות״. ברגים, מסמרים, סכין יפני ודבק מגע הם חלק מהמבחר שניתן למצוא במקומות הקטנים, אבל בשביל עבודות רציניות ומבחר רחב יותר של כלים וחומרים, צריך להגיע לחנות גדולה ומקצועית שמחזיקה היצע גדול יותר של מוצרים.

את חנות כלי הבית ״פטיש ומסמר״ ששוכנת בלב ליבה של פתח תקווה אין אחד בעיר שלא מכיר, ואין אחד שלא ביקר בה. החנות העצומה, המתפרסת על פני שטח ענק של 500 מטרים, הוקמה לפני כ-14 שנים על ידי עופר לוי, וכיום הינה מנוהלת על ידיו כשלצדו עומדים בניו ואף אביו – שלוש דורת של הנדימנים העומדים לשירותכם.

במהלך השנים התברגה ״פטיש ומסמר״ כאחת מחנויות כלי הבית האיכותיות, הגדולות והנוחות ביותר בפתח תקווה, עם מגוון עצום של מוצרים ומיקום שקרוב מרחק הליכה לרוב תושבי האזור. כך, בניגוד לחנויות הגדלות שיצריכו מכם להניע את הרכב ולצאת מהעיר, תוכלו להגיע למקום בהליכה מבלי אפילו להזיע.

כדי להקל על הקונים ולעשות סדר בין למעלה מ-10,000 המוצרים שניתן למצוא בחנות, היא חולקה לקטגוריות ברורות בהן כל אחד יכול למצוא מה שהוא צריך.

המחלקות השונות כוללות מחלקת שכפול מפתחות, ריהוט לבית ולחצר, אינסטלציה, צבע (כולל מכונת גיוון צבעים), פרזול, מוצרי חשמל, אמבטיה, גינון, תאורה, כלי בית ועוד.

בין אם אם אתם צריכים כלים וחומרי עבודה, ריהוט חדש לגינה, מוצרי חשמל לבית ולמטבח או כל דבר שתוכלו לחשוב עליו, ב״פטיש ומסמר״ נדיר שלא תמצאו מה שאתם מחפשים ואפילו מה שאתם לא מחפשים.

״אנשים מגיעים לכאן כדי לעשות השלמות לבית, לקנות כלים חשמליים לעבודות בבית או אפילו סתם כדי להסתובב פה. יש לנו לקוחות שבאים ומטיילים במקום במשך שעות, סתם כי הם אוהבים לגלות דברים חדשים ומעניינים עבור הבית״, מספר עם חיוך אבידן, אחד הבנים שעוזרים בניהול העסק.

״אנחנו תמיד מסתובבים, שואלים איך אפשר לעזור ודואגים להכווין אנשים לפתרונות שהם צריכים עבור הבית שלהם או הפרויקטים השונים שעליהם הם עובדים. מבחינתנו הדבר הכי חשוב הוא שאנשים יקבלו בדיוק את מה שהם צריכים ולא סתם יוציאו מכספם על מוצרים שאין להם צורך בהם.

״רק לא מזמן, הגיע לפה אדם שהזמין ברז יקר מאוד מחו״ל שהתחיל לנזול לו. לאחר התייעצות איתנו על ברזים אחרים באותו סגנון הצענו לו קודם כל לנסות להשתמש בגומייה פשוטה שעולה שקל. הלקוח פתר את הבעיה במינימום כסף ומאמץ ומאז חוזר לכאן עבור כל דבר שהוא צריך״.

מי שבליבו נטועה האהבה לעבודות בבית, לתיקונים ולשיפוצים מחפש תמיד את הבשורה הבאה – הכלי או החומר שישדרגו את חווית העבודה.

כחלק מהשירות שנותנת החנות ללקוחותיה היא עורכת 4 פעמים בשנה תערוכות של יבואן Semicom ובה מוצגים כל כלי העבודה של מותג Worx המוכר. התערוכות מושלמות עבור כל מי שמחפש דרכים חדשות לייעל את עבודתו ולהפוך את הפרויקטים השונים בבית לקלים וזריזים יותר.

אם לעומת זאת ניחנתם בשתי ידיים שמאליות ולהחזיק מקדחה מרגיש בשבילכם כמו ניתוח לב פתוח, אתם יכולים להיות רגועים, ב״פטיש ומסמר״ לא ישאירו אתכם בודדים במערכה. החנות עושה שליחויות בכל רחבי הארץ של המוצרים השונים שלה, כמו מוצרים לבית ולחצר, ואף תשמח לעזור לכם להרכיב אותם. בפעם הבאה שאתם מתלבטים אם לקנות ארון ולהתחיל להזיע, תוכלו פשוט לדבר עם המקצוענים שיעשו עבורכם את העבודה.

המוצרים שאנחנו קונים לבית, כמו גם העבודה שאנחנו משקיעים בתחזוקו, הם עבודה שלעולם לא נגמרת. במקום לקפוץ כל פעם לחנות אחרת כדי לקנות את מה שאתם צריכים, תוכלו להגיע ל״פטיש ומסמר״ ולהיעזר במשפחת לוי ההנדימנית שתעמוד לרשותכם בכל מה שאתם צריכים ותדאג שתחזרו הביתה כשבידכם פתרונות לכל הבעיות שבחייכם.

כתובת: רחוב סלור 23, פתח תקוה
טלפון: 055-9910110

שעות פעילות:
א-ה: 08:30-19:00
ו': 08:30-14:00

פייסבוק
אתר

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר