המסת שומן בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: המסת שומן בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: Stock-Asso
המסת שומן בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: המסת שומן בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: Stock-Asso

המסת שומן בפתח תקוה: הכירו את מכון הקוסמטיקה הפרא רפואי קרן ליאן

מתי בפעם האחרונה נתתם מרגוע לגוף ממירוץ החיים בעיסוי מפנק? איפה נמצאת הקליניקה שמעודדת פעילות ספורטיבית? ומתי כבר תפרדו מעודפי השומן באזורים הבעיתיים? יש לנו תשובות לכל השאלות שלכם

פורסם בתאריך: 19.1.20 15:00

לגוף ולנשמה: הכל תחת קורת גג אחת

גוף ונפש הם יחידה אחת. מי שהשכילה להבין זאת, זוהי הקוסמטיקאית הפרא רפואית קרן ליאן. איך זה עובד? דמייני לעצמך שאת בקליניקה אסתטית ומזמינה, יש מוזיקה שקטה וניחוחות קסומים שנותנים לך להרגיש – את במקום הנכון. את שוכבת על מיטת הטיפולים שעוצבה בדיוק בשבילך. שלווה, רוגע, פינוק. את מתמסרת לידיים של המעסה הטובה ביותר, כזו שיודעת בדיוק היכן לגעת, איפה תפוס ואיך להקל מעלייך. בסוף הטיפול, תרגישי נפלא. אדם חדש.

היצע הטיפולים הרחב: שיאצו, תאילנדי וטווינא.עיסוי בשמנים ארומטיים – עיסוי שוודי, רקמות עמוקות ועיסוי רפואי מחכים לכם. כן, קצב החיים המסחרר חושף את אותנו לעומס יומיומי שמשפיע על השרירים שלנו. עיסוי איכותי יעניק טיפול מקצועי יאפשר לכם תנועה וגמישות.

להתאהב בעצמך מחדש. צילום עצמי

להתאהב בעצמך מחדש. צילום עצמי

תגידו ביי ביי ל"שניצלים"

יצאתם מחדר העיסויים, הלב בעננים אבל הראש מסרב להשלים עם השומן הבטני? עשיתם הכל, הקפדתם על תזונה בריאה – פקדתם את חדר הכושר פעמיים ואפילו שלוש בשבוע וטרם נראו תוצאות? "מאז ומתמיד ניסתי להיפטר מה'צמיג' במותניים. אחרי כל לידה הוא הפך משמעותי יותר ואף אימון ממוקד או דיאטה או לא עזרו. לאחר בדיקה הבנתי שמדובר בעניין גנטי, ובדקתי את האפשרויות העומדות בפניי כששמעתי על המסת שומן בבטן אצל קרן ליאן. בהתחלה קצת חששתי אך שהבנתי שלא מדובר בהליך פולשני אלא בהליך ידידותי פשוט וקצר בקליניקה החלטתי לנסות. התוצאות לא איחרו להגיע".

איך זה עובד? טוב ששאלתם. "המכשיר פועל בטכנולוגיית גלי רדיו לעיצוב הגוף ולמיצוק העור. למעשה הטכניקה מבוססת על היכולת של גלי הרדיו להמיס תאי שומן, זאת כאשר הגלים משודרים בצורה מבוקרת ומדויקת אל המרחב שסביבם. גלי הרדיו משפיעים גם על יתר שכבות העור באזור הטיפול באופן שממצק ומהדק את העור באמצעות היצמדות לרקמת השומן הנותרת", מסבירה קרן ליאן ומוסיפה "ההליך מאד אפקטיבי לטפל בעור רפוי או מדולדל כתוצאה מהריונות או משינויים דרסטים במשקל. והכי חשוב? מדובר בהליך מנוסה ובדוק. משך הטיפול קצר, יעיל ובטוח לחיטוב ומיצוק הגוף".

סובלים מצלוליט או מעודפי שומן בסנטר, בגב, בזרועות בבטן או בירכיים? תשמחו לשמוע כי הליך המסת השומן בגלי רדיו בקרן ליאן משלב בו זמנית חימום האזור להמסת השומן (גם באזורים רגישים בגוף ובאזורים הנחשבים כקשים לגישה) הידוק ומיצוק העור שנגרם מהחימום שיוצר פגיעה בקולגן והאלסטין. פגיעה מבוקרת זו מעודדת את הגוף לייצר קולגן חדש אשר משמש למיצוק העור.

המיקום המושלם

לא בכדי ממוקמת הקליניקה במתחם ההולמס פלייס – רשת מועדוני הכושר המובילה. "אני מאמינה בכל ליבי בשילוב הנכון של חיים בריאים הכוללים פעילות ספורטיבית איכותית. תזונה נכונה וטיפוח מקצועי – כל אלו יחד יבטיחו לנו איכות חיים", מסבירה קרן ליאן "הודות לשיתוף פעולה רב שנים עם רשת מכוני הכושר הלקוחות שלי נהנים מהטבות ומבצעים ייחודיים המאפשרים להם להנות מכל העולמות".

מגיע לך את הטוב ביותר. המכון הפרא-רפואי קרן ליאן
טלפון: 03-9191457 או 050-576-3097 
כתובת: מתחם הולמס פלייס בחניון מוטה גור קומה 7 או דרך הכניסה למלון פרימה
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

קרן ליאן - קוסמטיקאית פרא רפואית. צילום עצמי

קרן ליאן – קוסמטיקאית פרא רפואית. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר