מגוון רחב של תבלינים מכל הסוגים. צילום עצמי
מגוון רחב של תבלינים מכל הסוגים. צילום עצמי

פיצוחים בפתח תקוה: הכירו את קליית חממה

קשה להאמין שישנו בית בישראל בו אין מגש פיצוחים שמתחבא ומחכה לצאת בכל רגע נתון כדי לפנק אורחים שקפצו לבקר. יצאנו לבקר ב"קליית חממה" בפתח תקווה ונשארנו עם טעם של עוד

פורסם בתאריך: 22.1.20 14:31

הפיצוחים הקטנים והמלוחים, שהפכו זה מכבר לחטיף נפוץ בכל בית, הם הפתרון המושלם לכל ערב בו מגיעים אורחים, צפייה במשחק כדורגל עם חברים, או סתם ערב בינג' לבד על הסדרה האהובה עליכם.

״קליית חממה״ רשת חנויות הפיצוחים המעולה, פתחה לא מזמן את הסניף החמישי שלה בפתח תקוה ונתנה לפתח תקוואים סיבה טובה לקום מהכיסא ולצאת מהבית. המקום אשר נפתח ומנוהל על ידי שלושה חברי ילדות עם חלום גדול, מבקש להביא לתושבי העיר הזדמנות לחוויה קצת שונה ממה שהיו רגילים אליה עד כה.

החנות עצמה מעוצבת בצורה אלגנטית המעניקה תחושה כאילו שהגעתם לאחד השווקים הסודיים של אירופה. עיצוב מעודן המכיל הרבה ברזל, עץ אלון ונגיעות טבעיות ממלא את המקום ומציף אותו בתחושה נעימה וחמימה המעניקה הרגשת ביתיות מוכרת.

קליית חממה. צילום עצמי

קליית חממה. צילום עצמי

בדיוק כמו כל שוק מקומי אחר גם ״קליית חממה״ שבפתח תקוה לוקחת את באי החנות למסע בין ריחות, מראות וטעמים, כשכל צעד שתעשו בחנות יהיה רווי בנגיעות של מטבח מקומי ומאכלים מוכרים. מבחר ענק של מאכלים ותבלינים יהיה מוגש מולכם כשהכל בהישג יד והכל לרשותכם. אין צורך לדמיין איך יריח התבלין לכשתשימו אותו באחד התבשילים שלכם ובטח שאין צורך לדמיין את טעמו, מהכול ניתן לטעום ולאחר מכן למלא את השקית או הקופסא במטעמים שמצאתם.

״כשאנשים עושים סיור בשווקים מקומיים, בין אם בארץ ובין אם בחו״ל, הם לא מגיעים בשביל לרכוש תבלין, הם מגיעים בשביל החוויה שמתלווה למסע הזה״, מסביר ערן, אחד משותפי החנות. החלום שלנו היה לראות אנשים נכנסים לחנות עם אותו המבט שהיו עוטים על פניהם כאשר היו נתקלים באיזה שוק מקומי במהלך טיול ברחובותיהם הצפופים של ערי אירופה. אנחנו מביאים לכאן מבחר עצום של טעמים, ריחות וצבעים, הכול בשביל שלקוחות החנות יאבדו את עצמם במקום, גם אם רק לכמה דקות, וייתנו לדמיון ולחוויה להתחיל לסחוף אותם״.

לנוחיות המבקרים במקום מחולקת החנות למספר מחלקות מסודרות, בכל אחת תוכלו למצוא מאכלים אחרים ותוספות מפתיעות לבישולים הביתיים שלכם. המקום מחולק למספר מחלקות כשביניהן מחלקת פיצוחים ענקית עם שולחן ענק באורך 9 מטר היושב על תנור ומציע 44 סוגי פיצוחים חמים-חמים, מחלקת תבלינים, פירות יבשים, תערובות אגוזים ושקדים, 20 סוגי קפה טחון במקום, היצע גדול של שוקולדים רגילים ומצופים, ומבחר גדול של תמרים מתוקים ממספר זנים שיפתיעו את הלשון שלכם עם כל ביס שתיקחו.

הפרמטר היחיד בו מתבדלת ״קליית חממה״ מהשווקים האמיתיים, הוא הנקיון והסדר שבמקום, המנוהל ביד רמה על ידי בני, אחד השותפים. למרות גודל המקום וכמות המאכלים והתבלינים בו, שהם כשלעצמם מלכלכים לא מעט, מצליחה החנות לשמור על סדר מופתי וניקיון שרק מעניקים למקום עוד יותר תחושה של יוקרתיות ואלגנטיות. בכך, מצליחה החנות לייצר סביבה נעימה שלא רק מלאה בחוויות חושיות, אלא גם מרגישה מזמינה ומתחשבת.

הפיצוחים, התבלינים, הריחות והטעמים, הם חלק מהחוויה הקולינרית שתקבלו בזמן שתכנסו לסיבוב ב״קליית חממה״. אם אתם מחפשים מקום בו תמצאו הכל מהכל טרי-טרי, ״קליית חממה״ שבפתח תקוה תיקח אתכם לסיבוב מסביב לעולם ותחזיר אתכם בחזרה הביתה עם המון הפתעות ופינוקים.

קליית חממה – פתח תקוה
כתובת: תוצרת הארץ 1, מתחם שופ -Time
שעות וימי פעילות:
א'-ד': 21:00 – 09:00
ה': 23:00 – 09:00
ו': 08:00 עד שעה לפני כניסת שבת
מוצ״ש: שעה אחרי צאת שבת ועד 22:00
טלפון: 03-7152715
לינק לפייסבוק
לינק לאינסטגרם


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר