מגוון רחב של תבלינים מכל הסוגים. צילום עצמי
מגוון רחב של תבלינים מכל הסוגים. צילום עצמי

תבלינים בפתח תקוה: מסע קולינרי וצבעוני ממש מתחת לאף

השימוש היומיומי שאנו עושים בתבלינים לעיתים נעלם מעינינו ונראה לנו כמובן מאליו. כמובן שכולנו משתמשים בהם בשביל להעניק טעם וייחודיות לתבשילים שלנו, אך לעיתים אנחנו שוכחים כמה הם באמת חשובים. תיבלנו את היום בביקור בחנויות התבלינים המובילות בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 22.1.20 14:38

קליית חממה

את התזכורת להשפעה הרבה שיש לעולם התבלינים על הצלחת שלנו, נותנת ״קליית חממה״ שבפתח תקוה, עם מבחר עצום של תבלינים שיבטיחו לשדרג לכם פלאים כל תבשיל אותו תכינו. החנות, אשר נפתחה לפני מספר חודשים כסניפה החמישי של הרשת, היא פרי חזונם של שלושה חברי ילדות אשר ביקשו להביא לתושבי האזור מקום חדש בו יוכלו להרחיב את אופקיהם הקולינרים ולגלות עולמות חדשים.

בשביל לגלות את מבחר התבלינים העצום שיש למקום להציע אין לכם צורך בעיניים, כשבמקום להסתכל תוכלו לערוך את הסיור בחנות אך ורק באמצעות האף שינחה אתכם. תבלינים ממקומות שונים בעולם ובישראל, חלקם טחונים, חלקם שלמים, חלקם מגיעים בתערובות וחלקם מגיעים בגפם, הכל פרוס לנגד עיניכם והכל זמין לבחירתכם.
בין אם אתם מאסטרים במטבח ובין אם חובבנים שרק רוצים להוסיף קצת טעם לבישולים, תוכלו למצוא במחלקת התבלינים של המקום, תבלינים מוכרים לצד תבלינים שייתכן ומעולם ולא ראיתם קודם לכן. מהכול ניתן להריח ולטעום אך כמובן שהדרך הטובה ביותר לגלות האם התבלין שאהבתם מתאים לבישולים שלכם, היא לזרוק אותו לסיר ולתת לו לעשות את הקסם שלו.

״אני ושותפיי חובבי קולינריה גדולים״, מספר אייל, אחד השותפים. ״התבלינים עבורנו הם הטעם, הריח, האלמנט הסודי שמוסיף את הייחודיות והנגיעה האישית לכל תבשיל״.

״כשאנחנו מגיעים לחו״ל אנחנו תמיד מסתובבים בין שווקים מקומיים, טועמים, מריחים, בודקים ומנסים, אנחנו תמיד בחיפוש אחר תבלינים חדשים שנוכל להביא ללקוחות החנות כדי שיוכלו להרחיב את מגוון הטעמים בבישולים שלהם״.

קליית חממה. צילום עצמי

קליית חממה. צילום עצמי

התבלינים הרבים שתוכלו למצוא במקום הם רק חלק מההיצע האדיר שמעמיד המקום לרשות מבקריו. חלל המקום מחולק בצורה נוחה למספר מחלקות כשבכל אחת תוכלו למצוא עולם שלם שמחכה רק לכם. בין המחלקות שבמקום תוכלו למצוא חדר תבלינים עצום, מחלקת פיצוחים ענקית עם 44 סוגים הפרוסים על שולחן ענק שמתחתיו תנור, הדואג לשמור את כל הפיצוחים חמים וטריים, מחלקת תערובת אגוזים ושקדים, מחלקת שוקולדים ושוקולדים מצופים, מחלקת פירות יבשים, מחלקת קפה טחון עם 20 סוגים שונים של קפה, ומחלקה מתקתקה וטעימה במיוחד של 16 סוגי תמרים שעל חלקם מעולם אפילו לא שמעתם.

המקום עצמו מעוצב כך שכל מי שיכנס אליו יתאהב כבר מהרגע הראשון. הוא מזכיר בתחושות, בריחות ובטעמים את השווקים הנסתרים של אירופה, ומעוצב עם הרבה ברזל, עץ אלון ואווירה חמימה המעניקה תחושה ביתית ונינוחה שעוטפת את כל באי החנות. לצד העיצוב היפיפה של החנות, דואג צוות המקום המנוהל על ידי בני, אחד השותפים, לשמור בכל עת על סדר וניקיון מופתי – משימה לא פשוטה בלשון המעטה כאשר מדובר בחנות תבלינים ופיצוחים, ובכל זאת תופתעו לראות כיצד מצליח המקום לשמור על סביבה מצוחצחת ונעימה.

רגע לפני שאתם שולפים את התבלינים הישנים מהצנצנות שבביתכם, תוכלו להגיע ל״קליית חממה״ שבפתח תקוה למסע קולינארי המשלב ריחות, טעמים, צבעים ושירות מצוין. צוות המקום בניהולו של בני, ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת, להמליץ, להכווין ואפילו לתת לכם טיפ או שניים כיצד תוכלו לשלב את התבלינים המופלאים שבחנות כבר בארוחה הבאה שלכם.

קליית חממה – פתח תקוה
כתובת: תוצרת הארץ 1, מתחם שופ -Time
שעות וימי פעילות:
א'-ד': 21:00 – 09:00
ה': 23:00 – 09:00
ו': 08:00 עד שעה לפני כניסת שבת
מוצ״ש: שעה אחרי צאת שבת ועד 22:00
טלפון: 03-7152715

לינק לפייסבוק
לינק לאינסטגרם


התבלין

תבלינים הם עניין רגיש. כשהתבלינים מגיעים בשקית סגורה הם לרוב כבר מעורבבים עם חומרים אחרים כמו מונוסודיום, חומרים משמרים ועוד, דבר המשפיע עליהם ומפחית למעשה מעוצמת הטעם והריח שהם מפיקים. לכן, חובבי בישול אמיתיים בוחרים לקנות את התבלינים שלהם כשהם טריים טריים, כשטעמם ניכר וכשהריחות שהם מפיקים לא מפסיקים לעלות בנחיריים.

במקום ללכת היום לקנות תבלינים טריים בשוק, נוספה בחודשים האחרונים אופציה נוספת עבור תושבי פתח תקווה חובבי הקולינריה – חנות ״התבלין״. למי שטרם יצא לו להכיר, החנות מתמחה בטחינה של תבלינים טריים במקום, ללא חומרים משמרים או מונוסודיום, ועם הרבה מאוד ריח, טעם וצבע.

לבשל בדרך שלכם

המבחר הגדול שתמצאו ב״התבלין״ כולל את כל סוגי התבלינים שתוכלו להעלות בדמיונכם. בין אם אתם מבשלים אוכל מרוקאי אסלי, מנסים את מזלכם במטבח האסייתי או סתם פותחים מתכון בשלוף מהאינטרנט ומאלתרים ארוחה מהאגדות, בחנות תוכלו למצוא את כל מה שאתם מחפשים כשהוא טרי טרי ורק מחכה להצטרף לבישולים שלכם.

יש תבלין מסוים שאתם אוהבים בלי מלח? מחפשים תבלין ללא שמן? כל הרעיון בחנות הוא שאתם מרכיבים את התבלינים שלכם לפי הטעמים והעדפות שלכם. תוכלו לבקש שיטחנו לכם תבלינים במקום כמו סומק שנטחן טרי טרי, שיעשו לכם תערובות מיוחדות לבישולים שונים, עם או בלי מרכיבים לבחירתכם, כמו תערובת טוסקנה ללא מלח, ושימליצו לכם על תבלינים חדשים שטרם ניסיתם ושווה לכם להוסיף בבישולים הבאים שלכם.

לחסוך את ההליכה לשוק

לשווקים בישראל יש את הקסם שלהם, אבל יחד איתו הם גם מלאים ברעש, בלאגן, ולעיתים בסחורה שנראית טוב, אך בפועל לא באמת מרגישה ככה. לפעמים כל מה שאנחנו רוצים הוא רק לסמן וי על רשימת הקניות שלנו, והדבר האחרון שבא לנו הוא להיכנס לכל ההמולה ולבלאגן של השוק. אז נכון, קשה להתחרות בקסם שם השוק, אבל מי שמחפש מוצרים ותבלינים טריים ואיכותיים, מבחר עצום שמרוכז במקום אחד, איכות גבוהה של מוצרים ובעיקר שקט ורוגע, יכול למצוא הכל ב״התבלין״.

נוסף למחלקת התבלינים המושלמת של המקום, מביאה החנות עוד מאות מוצרים כגון תערובות קפה מצוינות שמוכנות במקום, תערובות תה, גבינות ויינות (כולל גבינות טבעוניות), סוכריות ומתוקים (כולל כאלו ללא סוכר), פיצוחים, אגוזים, צמחי מרפא, פירות יבשים, דבש 100% איכותי וטהור (ודבש לבן), מוצרים אורגניים ממרכיב אחד כמו ממרח שקד, מקדמיה וכו’, שמנים ממרכיב אחד כמו שמן אבוקדו, מיצים טבעיים אורגניים, מוצרים ללא גלוטן, סופד פודז, מוצרי אפיה (סוגי קמחים שונים, ג’לטין, תמציות, ועוד).

״התבלין״ מביאה לתושבי פתח תקווה בשורה חדשה עם חווית קנייה רגועה ונעימה, מוצרים רבים וטריים שנטחנים במקום ותודעת שירות גבוהה. בין אם אתם מחפשים תבלין נדיר או מחפשים מקום בו תוכלו לבקש שיטחנו לכם תערובת תבלינים במיוחד לפי העדפותיכם, בחנות תמצאו הכל במחיר נוח, באיכות גבוהה ובמגוון עצום שמרגיש כמו חגיגה עבור כל הבשלנים למיניהם.

התבלין

כתובת: אהרון קציר 4, פתח תקוה

טלפון: 054-6812213

שעות פעילות:

א-ה: 20:00-08:00

ו: 15:00-08:00

מעבר לעמוד הפייסבוק

משלוחים כל השבוע אפשר להזמין בטלפון או באתר

יש כאן גם מוצרי אפייה. צילום עצמי

יש כאן גם מוצרי אפייה. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר