מגוון רחב של תבלינים מכל הסוגים. צילום עצמי
מגוון רחב של תבלינים מכל הסוגים. צילום עצמי

פירות יבשים בפתח תקוה: חגיגה של טעמים בקליית חממה

בעוד פחות מחודש אחד החגים המתוקים והמפנקים ביותר בישראל מגיע לביקור השנתי שלו – ט״ו בשבט. בעוד שהתאריך מציין את חג האילנות, עבור רבים הוא מציין דווקא את חג הפירות היבשים, ומהווה הזדמנות נהדרת לחדש את המלאים בבית בממתקים טעימים מכל הסוגים

פורסם בתאריך: 22.1.20 14:44

אם גם אתם פאנטים של פירות יבשים ותמיד מחפשים אחר הטעם הבא, תשמחו לשמוע ש״קליית חממה״ שבפתח תקוה מחזיקה במבחר כל כך גדול שיבטיח שרמות הסוכר שבדמכם לא יצנחו גם בעוד שנה.

החנות, שנפתחה רק לפני מספר חודשים, היא החמישית במספר של הרשת המוכרת. המקום עצמו הוא פרי חזונם של שלושה חברי ילדות שהפכו לשותפים וביקשו להביא אל תושבי האזור מקום בו יוכלו להיחשף לעולם שלם של ריחות, טעמים וצבעים גם מבלי לעזוב את ה״חצר האחורית״ שלהם.

״כולנו אוהבים להסתובב במקומות ובשווקי אוכל שונים בחו״ל, לחפש אחר מאכלים וטעמים שאנחנו לא נתקלים בהם בכל יום, ולחזור איתם בחזרה לארץ. התשוקה שיש לאנשים לחיפוש אחר חוויות קולינריות חדשות היא זו שנתנה לנו את הרעיון לחנות שלנו״, מספר ערן, אחד השותפים. ״כשעיצבנו את המקום היה לנו חשוב שאנשים יעברו פה חוויה, ולא רק יסמנו וי על הפריטים ברשימת הקניות שהביאו איתם מהבית. השקענו הרבה מחשבה בנראות ובאווירה שבחנות וכמובן גם במוצרים שיושבים על המדפים ובמאכלים השונים שאפשר למצוא פה״.

פירות יבשים מובחרים ב"קליית חממה". צילום עצמי

פירות יבשים מובחרים ב"קליית חממה". צילום עצמי

העיצוב של המקום שואב את השראתו מנראותם של שווקים רבים, בהם תוכלו להיתקל במהלך הטיולים השונים שלכם באירופה. פנים החנות עוצב עם הרבה ברזל, עץ אלון ואווירה טבעית ונעימה המוסיפה לחוויית הקנייה והופכת את המטלה השגרתית לחוויה שהיא הכול חוץ משגרתית.

בין אם אתם חובבי פירות שמחפשים משהו מתוק לעצמכם, ובין אם אתם רוצים לפנק את הילדים בממתק תוצרת אמא טבע, ב״קליית חממה״ תוכלו למצוא מבחר ענק של פירות יבשים, לצד עוד הרבה פינוקים אחרים.

החנות מחולקת למספר מחלקות נוחות כשלכל מחלקה ההתמחות שלה. כך, תוכלו למצוא במקום מחלקת פיצוחים המציגה מבחר מדהים של 44 פיצוחים הפרוסים על שולחן כשמתחתיו ישנו תנור הדואג לשמור על כל הפיצוחים חמים וטריים; מחלקת תערובות אגוזים ושקדים; מחלקת פירות יבשים; מחלקת שוקולדים וחטיפים מצופי שוקולד; מחלקת קפה עם 20 סוגי קפה שונים שנטחנו במקום; ומחלקת תמרים המציעה 16 סוגי תמרים מפתיעים ומתוקים.

אחד הדברים הראשונים שתבחינו בו כאשר תיכנסו למקום הוא הניחוחות מגרי התיאבון שעולים מהמחלקות השונות בהן תעברו. כל המאכלים, התבלינים, הפיצוחים, וכל שאר ההיצע שבחנות זמינים עבור העוברים ושבים המעוניינים להריח ולטעום. הכול זמין במרחק הושטת יד כך שתוכלו למלא את השקיות והקופסאות שלכם בכל טוב ולחזור הביתה עם מלא פינוקים למשפחה ולעצמכם.

צוות המקום, המנוהל על ידי בני, אחד השותפים, דואג בכל עת לסדר ולניקיון שבחנות וזמין עבורכם בכל שאלה או עזרה שתצטרכו, אפילו אם סתם בא לכם להתייעץ על איזה תבלין להוסיף לאיזה תבשיל, או מה הם הפירות היבשים שהילדים הכי יאהבו. אם אתם מחפשים מקום שייקח אתכם לסיבוב קולינרי בין המאכלים והתבלינים הטעימים ביותר בישראל בפרט ובעולם בכלל, ״קליית חממה״ שבפתח תקווה תעזור לכם לארוז את המזוודה ולהתחיל במסע.

קליית חממה – פתח תקוה
כתובת: תוצרת הארץ 1, מתחם שופ -Time
שעות וימי פעילות:
א'-ד': 21:00 – 09:00
ה': 23:00 – 09:00
ו': 08:00 עד שעה לפני כניסת שבת
מוצ״ש: שעה אחרי צאת שבת ועד 22:00
טלפון: 03-7152715

לינק לפייסבוק
לינק לאינסטגרם

קליית חממה. צילום עצמי

קליית חממה. צילום עצמי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר