קליית חממה. צילום עצמי
קליית חממה. צילום עצמי

פיצחו את הסוד: הכירו את חנות הפיצוחים המובילה קליית חממה

אם ישאלו אתכם מה המאכל שהכי מאפיין את הישראלים, רוב הסיכויים שתגידו פלאפל או שווארמה, אבל אם תחשבו על זה עוד רגע, האם ראיתם פעם עם אחר שמפצח פיצוחים כמו הישראלים? יצאנו לשמוע מה סוד ההצלחה של חנות הפיצוחים המובילה בפתח תקוה - קליית חממה (וכמובן פיצחנו כמה גרעינים על הדרך)

פורסם בתאריך: 22.1.20 14:51

האהבה לפיצוחים, היא אחד הדברים שהכי מאפיינים את הישראלים, כשלפעמים נדמה בכלל שמדובר במשפחה מכרסמת של סנאים. אותה האהבה היא גם מה שהביא שלושה חברי ילדות לפתוח יחד חנות מרהיבה בגודלה וביופייה בלב איזור התעשיה והעסקים של העיר פתח תקווה, שכל כולה מבוססת על טהרת הנשנוש הישראלי.

ערן, אייל ובני, איחדו כוחות בכדי להפיח חיים בחזון שלהם ולהקים בפתח תקווה את הסניף החמישי של רשת חנויות ״קליית חממה״. כל אחד מהם מגיע עם התמחות משלו ותשוקה לתחום הקולינריה. אייל עבד שנים כשף במסעדות שונות, ערן גם הוא עבד כשף וחובב קולינריה ידוע, ובני מגיע עם ניסיון רב בתחום וידע מעמיק בהעדפות החיך הישראלי.

המקום שפתחו יחד השלושה מעוצב בצורה אלגנטית כמו שוק אירופאי בו אתם מסתובבים שעות ולא יודעים שובע ממנו, הוא עוצב עם הרבה ברזל, עץ אלון, ונגיעות טבעיות כדי לתת תחושה חמה ונעימה לכל באי החנות.

כבר מהרגע הראשון שנכנסים למקום החושים מתעוררים משנתם, תצוגות גדולות המביאות לכם שולחנות מלאים בפיצוחים מכל הסוגים, התופסים את העין ומעלים ניחוחות בנחיריים. המבחר הגדול, שכולל פיצוחים, תבלינים, פירות יבשים ועוד, עומד לרשותכם בהישג יד. שם תוכלו לראות, להריח ומדי פעם אפילו להתפתות ולהגניב טעימה קטנה. מבטיחים שלא נספר לאף אחד.

״רצינו ליצור משהו שלא ראו קודם״, מספר ערן. ״כשאתה מגיע לשווקים שונים בחו״ל אתה נחשף למראות וצבעים שונים, ניחוחות שלא הכרת, טעמים שלא עלו מעולם בלשון שלך, הכל יחד יוצר חוויה, וזה מה שרצינו לתת ללקוחות שלנו. לא מדובר בעוד חנות פיצוחים, כל מי שמגיע לכאן מקבל חוויה קולינארית מרחיבת אופקים והכיף הגדול ביותר הוא להתחיל לחשוב איך משתמשים בכל ההיצע שיש פה בשביל הבישולים השונים״.

מגוון רחב של תבלינים מכל הסוגים. צילום עצמי

מגוון רחב של תבלינים מכל הסוגים. צילום עצמי

חלל החנות מחולק לנוחיות הקונים למספר מחלקות כך שתוכלו למצוא הכל מהכל והכי חשוב בקלות. במהלך השיטוט שלכם במקום, תגלו מחלקת פיצוחים מרשימה עם שולחן עצום באורך 9 מטר היושב על תנור כשעליו מונחים כ- 44 סוגים של פיצוחים חמים וטעימים שרק מחכים להחליק לכם בגרון. בהמשך תוכלו להגיע לחדר התבלינים בו תפגשו כמעט כל תבלין שהאנושות הספיקה להכניס עד כה לסיר, מחלקת פירות יבשים שאף היא מהגדולות שנראו ובה מבחר פירות יבשים שהלקוח הישראלי טרם ראה או טעם , תערובות אגוזים ושקדים מיוחדות לגרנולה, מבחר גדול של 20 סוגי קפה בטחינה שונה המגיעים היישר מאיטליה, ולקינוח, מחלקה ענקית של שוקולדים איכותיים ופיצוחים מצופים בשוקולד שיסגרו לכם את החשק למשהו מתוק לפחות לעוד כמה חודשים.

אגב, אם שאלתם את עצמכם מה ההתמחות הגדולה ביותר של החנות, לא תתאכזבו לשמוע שמדובר בתמרים, שכן ישראל הינה מעצמת תמרים בינלאומית.
החנות מחזיקה כעשרה סוגים של תמרים, החל ממג'הול ועד דקל נור, כשהרמות והאיכות של התמר עולות עד לתמרים המובחרים ביותר, כגון תמר מג'הול קינג סלמון או תמר בונבון שמתאפיין במרקם לח יותר ומרגיש כמו הקרנבל בברזיל ברגע שהוא נוחת לכם על הלשון.

״המבחר פה עצום ומעבר לכך שאנשים מגיעים לכאן כדי למצוא פיצוחים, תבלינים וכדומה, ישנם גם אנשים שפשוט אוהבים להסתובב פה בגלל הניחוחות ואפילו כאלה שפשוט לא יודעים מה לעשות עם כל ההיצע״, מספר אייל עם חיוך.״כמובן שצוות החנות תמיד עומד לרשות הלקוחות בכל דבר שהם צריכים, בין אם זה בשביל למצוא משהו שהם מחפשים ובין אם זה בשביל להמליץ על תבלינים ותערובות שישתלבו טוב בתבשילים שונים. לכולם פה יש נגיעה לתחום הקולינריה, כולנו פודיז שאוהבים אוכל טוב וזה גם מה שאנחנו מעבירים ללקוחות שלנו״.

קליית חממה. צילום עצמי

קליית חממה. צילום עצמי

למרות גודל המקום והמבחר העצום של המאכלים והמוצרים שאפשר למצוא בו, צוות המקום מצליח לשמור על סדר וניקיון מופתיים ללא רבב. כאשר מנהלים חנות כה גדולה של מוצרי מזון קשה להימנע מלכלוך, ובכל זאת המקום תמיד נקי ונעים, והכל כמובן הכי טרי שיש.

אם אתם פודיז בלב ובנשמה ותמיד מחפשים אחר הבשורה הבאה בתחום הקולינריה, וגם אם אתם פשוט אוהבים לקנות מוצרים איכותיים, ״קליית חממה״ שבפתח תקווה הולכת להיות הבית הבא שלכם. עם מבחר עצום של טעמים, ניחוחות, מראות ועיצוב שישלח אתכם לסיבוב קולינרי בשווקי האוכל המיוחדים ביותר באירופה, נראה כי המקום ממצב את עצמו כמוקד העלייה לרגל הבא של תושבי פתח תקווה והסביבה.

קליית חממה – פתח תקוה
כתובת: תוצרת הארץ 1, מתחם שופ -Time
שעות וימי פעילות:
א'-ד': 21:00 – 09:00
ה': 23:00 – 09:00
ו': 08:00 עד שעה לפני כניסת שבת
מוצ״ש: שעה אחרי צאת שבת ועד 22:00
טלפון: 03-7152715
לינק לפייסבוק
לינק לאינסטגרם


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר