אולם אירועים בראש העין. באדיבות אוורסט
אולם אירועים בראש העין. באדיבות אוורסט

אולם אירועים בראש העין: הכירו את אוורסט

מחפשים היכן לחגוג את האירוע הקרוב? יש לכם כנס חדש שאתם מפיקים? כדאי שתכירו את אוורסט - אולם אירועים שיהפוך את האירוע שלכם לכזה שהאורחים לא יוכלו לשכוח

פורסם בתאריך: 23.1.20 13:46

בר מצווה, חתונה וברית נחשבים לאירועים המשפחתיים המשמחים והחשובים בחיינו. גם כנסים מקצועיים, הרצאות ואירועי חברה יכולים להפוך לזיכרון נעים שהשפיע עלינו לטובה. הבחירה באולם בו נתכנס או נחגוג תהיה זו שתשפיע רבות על אופיו של האירוע "אנשים המעוניינים לחגוג אירוע באולם מחפשים היום פרט ללוקיישן מנצח ומקום שיכול להכיל את האורחים, גם תפריט עשיר, אווירה שמחה ועיצוב ייחודי" אומר רמי עובדיה הבעלים של אולם האירועים אוורסט בראש העין. "את כל אלה אנחנו מציעים במתחם האירועים אוורסט ואף יותר מזה".

אוורסט הוא מתחם אירועים הפועל משנת 2009 בראש העין והוא בבעלותו של רמי עובדיה. מתחם האירועים המפואר והיוקרתי כולל שני אולמות. הראשון: אולם רכסים הקטן בו ניתן לערוך אירועים לעד 200 אורחים. השני: אולם פסגות שנחשב גדול יותר ובו מתקיימים אירועים ל – 400 אורחים. אולמות האירועים של אוורסט ידועים בעיצובם המרשים, שכולל בין היתר: חללי מרווחים, תאורה ממוחשבת וצבעונית, מקרנים חדשנים ומתקדמים וברים מרהיבים בעיצוב אלגנטי.

באדיבות אוורסט

באדיבות אוורסט

באוורסט חשבו על הכל ומציעים גם חבילות לחוגגים ובהן מעטפת שירותים כוללת של אנשי מקצוע: "כדי להקל על החוגגים בתהליך בחירת התקליטן שאחראי על המוסיקה והצלם שיתעד את הרגעים השמחים באירוע, אנחנו מציעים חבילות הכוללות שירותי אולם, תקליטן וצלם. העובדה שאנחנו מסייעים לבעלי השמחה בבחירת אנשי המקצוע טובים ומקצועיים במחיר משתלם חוסכת להם זמן יקר וכסף רב", אומר עובדיה. "הבחירה להציע שני אולמות באה מתוך הרצון לספק ללקוחותינו את האפשרות לחגוג אירועים גדולים באולם הגדול או לחילופין להתכנס למאורע או כנס באווירה אינטימית יותר. בשני החללים ניתן לחגוג אירועים משפחתיים, כנסים מקצועיים, הרצאות ומפגשים חשובים".

על התפריט העשיר מופקד השף נאור כהן והוא מציע שלל מנות פתיחה, מנות ראשונות, עיקריות, תוספות וקינוחים. הכשרות באוורסט היא גלאט כשר בד"ץ יורה דיעה בפיקוחו של הרב שלמה מחפוד, ראש מערכת הכשרות של בד"ץ יורה דעה. התפריט המוצע באולמות כולל מאכלי עדות ואוכל ביתי לצד מנות טרנדיות. מבחר הסלטים עשיר וכולל בין היתר: חומוס, טחינה, סלט כרוב, סלטי חצילים בסגנונות שונים, סלט גזר טוניסאי ומרוקאי, סלט סלק וסלט תירס מקסיקני. גם מגוון תוספות מוצעות ובהן: אורז, קוסקוס ביתי אמיתי, תפוחי אדמה בתנור, ירקות מבושלים ואנטיפסטי- ירקות בתנור המנות העיקריות חגיגיות במיוחד ומותאמות לחובבי בשר, טבעונים וצמחונים. חובבי הבשר, העוף והדגים יגלו קציצות דגים, רוסטביף, אנטריקוט ופרגית. גם מאכלי עדות אהובים כמו מפרום, חריימה וטנזיה תגלו בתפריט.

"בכדי שהאירוע או הכנס יהיו מושלמים, צוות מקצועי שלנו מלווה אתכם מפגישת הייעוץ, לאורך כל התהליך ועד לסיום האירוע. אנשי המקצוע המנוסים מעניקים שירות מקצועי, יחס אדיב ואירוח חם. כל אלו יוצרים חוויית אירוח מושלמת ובלתי נשכחת" אומר עובדיה

אוורסט, אולם אירועים בראש העין
כתובת: המרץ 13, ראש העין
טלפון: 03-9382057
קישור לאתר
קישור לפייסבוק 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר