אוכל מוכן בראש העין - אוורסט. באדיבות אוורסט
אוכל מוכן בראש העין - אוורסט. באדיבות אוורסט

אוכל מוכן בראש העין: התפריט העשיר והביתי של אוורסט

לפעמים העומס היומיומי לא משאיר לנו זמן לעשות את המשימה הפשוטה - לבשל. ובדיוק בשביל זה אוורסט מציעים קייטרינג בטעם ביתי, עשיר ומגוון. כל שעליכם לעשות הוא להגיע בשישי ולהתפנק על המטעמים בשבת

פורסם בתאריך: 23.1.20 14:03

לקראת יום שישי רבים מאיתנו עמלים על בישולים לכבוד הארוחה שנגיש בעת קבלת השבת. לא תמיד יש לנו כוח וחשק לעמוד שעות במטבח ורבים מגיעים לקנות אוכל ביתי מוכן וטעים. "היום אנחנו רואים בבירור שגם הבשלניות הכי גדולות מגיעות לקנות סלטים, מרקים ותבשילים לארוחת שבת", אומר רמי עובדיה הבעלים של קייטרינג אוורסט בראש העין. "אנשים כיום עסוקים בהמון מטלות יום יומיות בבית ובעבודה, ולכן הם מחפשים פתרונות שיחסכו להם זמן ויקצרו תהליכים. העובדה שאנחנו מציעים אוכל ביתי אמיתי, טוב וטעים מאפשר לקהל הלקוחות הנאמן שלנו להגיע בכל יום שישי ולרכוש מנות אהובות ומאכלי עדות מבלי ללכלך כלים ולטרוח במטבח במשך שעות".

אוורסט הוא אולם אירועים שפועל משנת 2009 בראש העין והוא בבעלותו של רמי עובדיה. כחלק מהרצון להעניק ללקוחות ערך מוסף, החלו אנשי הצוות בראשותו של השף נאור כהן, להציע בימי שישי אוכל מוכן שניתן לקחת הבית. התפריט עשיר ומגוון וכולל שלל סלטים, מבחר תבשילים עשירים ומאכלי עדות שאין ארוחת שבת בלעדיהם. האוכל המוכן המוצע בימי שישי הוא גלאט כשר והכשרות במקום היא בד"ץ יורה דיעה בפיקוחו של הרב שלמה מחפוד, ראש מערכת הכשרות של בד"ץ יורה דעה.

אוכל מוכן בראש העין. באדיבות אוורסט

אוכל מוכן בראש העין. באדיבות אוורסט

באדיבות אוורסט

באדיבות אוורסט

בתפריט הסלטים תמצאו בין היתר: סוגי סלטי חצילים, חומוס, טחינה, סלט כרוב, סלט גזר מרוקאי וסלט גזר טוניסאי, מטבוחה, סלט סלק, סלט כרוב וגם סלט תירס מקסיקני. בגזרת המרקים תגלו מרק ירקות, מרק עוף ומרק תימני. תוספות שארוחת שישי לא יכולה להתקיים בלעדיהן גם מוצעות כאן ובהן: אורז, קוסקוס ביתי אמיתי, תפוחי אדמה בתנור, ירקות מבושלים ואנטיפסטי- ירקות בתנור. המנות העיקריות בקייטרינג של אוורסט הן חגיגה ביתית אמיתית. אוהבי הדגים ימצאו כאן מגוון חריימה, קציצות דגים וסוגי דגים דוגמת אמנון, סלמון ונסיכת הנילוס שמוצעים בסגנונות שונים. גם חובבי הבשר והעוף לא יישארו רעבים, ולהם יחכו חלקי עוף ועופות שלמים בגריל בתיבול בסגנונות שונים, רוסטביף, קציצות בקר ועוף וגם בשר אסאדו רך וטעים. גם מאכלי עדות כמו של סבתא ואמא תמצאו כאן: מפרום, חריימה, טנזיה, ממולאים מירקות שונים בהם חצילים, קישואים ותפוחי אדמה. התפריט עשיר, מגוון ומספק מענה למי שמחפש דרך קלה לארוחת שישי מושקעת וטעימה.

"אנשים אוהבים אוכל ביתי אמיתי ולא תמיד יש להם את הזמן להכין אותו. אנחנו מציעים פתרון נהדר לכל מי שמחפש להנות מארוחת שישי עשירה ומגוונת במינימום זמן ומאמץ. התפריט העשיר יבטיח שכל אחד ימצא כאן את מה שהוא באמת אוהב" אומר רמי עובדיה.

אוורסט, אוכל מוכן בראש העין
כתובת: המרץ 13, ראש העין
שעות פעילות:
ימי שישי בקיץ: 8:30-14:30
ימי שישי בחורף: 8:30-13:30

טלפון: 03-9382057
קישור לאתר 
קישור לפייסבוק 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר