כרטיסי ביקור בפתח תקוה. באדיבות "דפוס עמל"
כרטיסי ביקור בפתח תקוה. באדיבות "דפוס עמל"

כרטיסי ביקור בפתח תקוה: הכירו את דפוס עמל

תרבות הצריכה הולכת ומתחזקת ובעלי העסקים חייבים למצוא דרכים יצירתיות למתג את העסק שלהם. אך לפני שנוקטים בפעולות דרמטיות, אולי רצוי תחילה לחשוב דווקא על אמצעי המיתוג הקטנים והאישיים יותר. הכירו את דפוס עמל - בית דפוס מוביל בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 26.1.20 10:19

מיתוג העסק מתחיל מכרטיס הביקור

המושג "אלבייטור פיץ'", הלקוח מתחום הסטארט אפ, מציג השקפה תדמיתית ייחודית הנוגעת לחמש הדקות הראשונות בהן מוצג העסק בפני לקוח או משקיע פוטנציאלי. התפיסה הזו גורסת כי כמו בכל דבר בחיים, הרושם הראשוני הוא הגורם המכריע והמשמעותי ביותר בגיבוש התמונה הכוללת לגבי כל בן אדם או בית עסק.
בעלי עסקים רבים מנסים למצוא דרכים יצירתיות למתג את העסק שלהם בפני הקהל הרחב. אך לפני שנוקטים בפעולות דרמטיות ועתירות תקציב שכאלה, אולי רצוי תחילה לחשוב על אמצעי המיתוג הקטנים והאישיים יותר, אלו שנוגעים בדיוק להתרשמות הראשונית.

כרטיסי ביקור הטבעות ובצורות. באדיבות "דפוס עמל"

כרטיסי ביקור הטבעות ובצורות. באדיבות "דפוס עמל"

כרטיס הביקור הוא אחד מאותם מאפיינים קטנים שיכולים להקפיץ את העסק שלכם לשמיים. האפשרויות היצירתיות הטמונות בתהליך השבחת הנייר וההשפעה האינדיבידואלית של כרטיס הביקור על כל לקוח פוטנציאלי כבר בדקות הראשונות בהן הוא נחשף לנפשות הפועלות, מציבות אותו במרכז הליך המיתוג של עסקים רבים.

את האפשרויות היצירתיות ש"דפוס עמל" יכול לממש בכל כרטיס ביקור לא ניתן לאגד לכדי רשימה אחת, שכן ההיצע העיצובי והביצועי שלהם ממשיך להתרחב עם השנים בהתאם לדרישות השונות של לקוחותיהם. מלבד כרטיסי הביקור הקונבנציונליים שכולנו מכירים, ב"דפוס עמל" תוכלו ליהנות מתהליך השבחת נייר אשר ישווע לכם תדמית מדויקת ומהודקת המבוססת על קונספט אחיד אשר תואם לאופי העסק ולקהל היעד הנדרש.

במסגרת תהליך השבחת הנייר, תוכלו לבצע הטבעות (כמו כסף או זהב), הבלטות, לכות סלקטיביות, למינציה וחיתוך צורני. ההליך המורכב הזה מאפשר לכם לבחור בין מגוון סוגי נייר, מרקמים, חיתוכים, גוונים וצורות. כך תוכלו לקבל בסופו של דבר כרטיס ביקור ייחודי, אשר ייוולד מהחזון המשותף שלכם ושל אנשי הדפוס המוכשרים ב"דפוס עמל".
הקונספט האחיד שתבחרו לכרטיסי הביקור, נועד להעניק לעסק שלכם תדמית ייחודית ובולטת. אך על מנת שהרעיונות והמסרים שלכם יעברו באופן חד ומדויק לקהל הלקוחות הפוטנציאליים, ב"דפוס עמל" מציעים לכם את האפשרות ליצור מוצרי דפוס נוספים בהתאמה: ניירות לוגו ומכתבים, מעטפות, פולדרים, שילוט ועוד. כולם כמובן יושבחו בהתאם לאותה תפיסה רעיונית.

סט ניירת. באדיבות "דפוס עמל"

סט ניירת. באדיבות "דפוס עמל"

אנשי הדפוס המוכשרים של "דפוס עמל" נהנים מהאתגר המקצועי הטמון בהפיכת החזון למציאות. לכן, הם משקיעים את מירב המאמצים על מנת לבנות עבור כל לקוח את כרטיס הביקור היצירתי והמתאים ביותר עבורו. כך תוכלו ליהנות ממיתוג יעיל, מדויק ומושך עבור העסק שלכם.

"דפוס עמל"
כתובת: ז'בוטינסקי 2, פתח תקוה
טלפונים: 03-9231345, 03-9244334
קישור לאתר של דפוס עמל
קישור למייל של דפוס עמל


כתבה שיווקית

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר