גני ילדים פרטיים בפתח תקוה (צילום: By Oksana Kuzmina, shutterstock)
גני ילדים פרטיים בפתח תקוה (צילום: By Oksana Kuzmina, shutterstock)

גני ילדים פרטיים בפתח תקוה: הגנים שכדאי להכיר

עם יחס חם ואישי כל הורה וילד, ארוחות מזינות וטעימות, חוגים שבועיים ותוכניות תואמות גיל לפיתוח הילד, גני ילדים בפתח תקוה ממוצבים ברשימת גני הילדים הפרטיים המובילים בעיר ובסביבה. אל תבחרו גן לפני שתקראו את הכתבה הזו

פורסם בתאריך: 30.1.20 15:26

הגן של חגית

השנים הראשונות בחייו של הילד מהוות את התקופה הסקרנית והמפתחת ביותר בחייו והבסיס לצמיחה ולפיתוח עתידי. בהגן של חגית ומבינים ומוקירים זאת והפעילויות המוצעות בגן מכוונות ומוקדשות לתהליך הטבעי ולמסע המרגש הזה.

הגן בניהולה של חגית לבהר, בעלת 17 שנים של ניסיון בתחום החינוך והגיל הרך ואהבה אמיתית ואותנטית לילדים הטבועה בה. חגית היא מאותן נשים שהאמהות טבועה בהן, החיבוק, החום והאמפתיה שגורים בה באופן טבעי וזורם ומרגישים זאת מיד עם הרגע הראשון בו נכנסים אל הגן.

הגן של חגית מתנהל באווירה נעימה ומשפחתית ומחולק לשלוש קבוצות גיל: תינוקות: גילאי 3 חודשים עד שנה, צעירים: גילאי שנה וחודשיים עד שנתיים ובוגרים: גילאי שנתיים עד שלוש. לכל קבוצה משלושת הקבוצות יש מטפלות משלה, צעצועים ומשחקים מפתחים מתאימים ותכנים ייעודיים על פי קבוצת הגיל. מספר המטפלות לכל קבוצת גיל הוא בהתאם לנדרש ואף מעבר לכך, על פי הצורך.

הגן של חגית: אווירה נעימה ומשפחתית (צילום: צוות הגן)

הגן של חגית: אווירה נעימה ומשפחתית (צילום: צוות הגן)

"צוות הגן כולל נשות צוות איכותיות שנבחרו בקפידה על פי אהבתן וגישתן המקסימה לילדים, הידע והניסיון המקצועי שלהן. הן יודעות לענות על הצרכים האינדיבידואלים של כל ילד מבחינה רגשית, חברתית, קוגניטיבית, מוטורית והתפתחותית, ומעניקות יחס חם ואישי לכל אחד מהילדים" אומרת חגית לבהר.

על הגישה הייחודית לילדים, היא אומרת: "מבחינתנו זו זכות לקחת חלק בחוויה הראשונית של התינוקות והילדים הצעירים בהיכרות עם העולם, בסביבתנו החמה, המטפחת".

"הגישה שלנו בגן היא אוהבת, תומכת ומעודדת את הילדים לגלות את המרחב הסובב אותם, תוך למידה וחקר הסביבה ופיתוח תחושת ביטחון עצמי חזקה ורצויה. אנו פועלים במטרה לעזור לילדים להתחיל לפתוח את כישוריהם ותחומי העניין הייחודיים להם ולאפשר ליכולות הטבעיות שלהם לפרוח".

הגן של חגית: יחס חם ואישי לכל אחד מהילדים (צילום: צוות הגן)

הגן של חגית: יחס חם ואישי לכל אחד מהילדים (צילום: צוות הגן)

בגן של חגית מועברים שני חוגים שבועיים: חוג חיות וחוג ג'ימבורי בתנועה, המועברים על ידי מדריכות חיצוניות. בחוג החיות, הילדים לומדים להכיר את עולם החי והטבע ולהיחשף לבעלי החיים החמודים והמרתקים המגיעים לגן. חוג ג'ימבורי בתנועה מתקיים עם אביזרים ייעודיים ובעזרת שירים, ריקודים, תרגילי שיווי משקל ותנועות המפתחים קואורדינציה ושרירים חיוניים.

תפריט המזון בגן, מגוון ועשיר וכולל את כל אבות המזון בכל ארוחה. ארוחת הצהריים כוללת חלבונים (בשר), פחמימות וירקות. האוכל טרי וכשר ומותאם לטעמם האישי של הילדים. בסוף כל יום, נכתב בלוח הגן מה הילדים אכלו בארוחת הצהריים, כך שההורים יתעדכנו מה ילדם אכל מדי יום ביומו. בבקרים מוצעת ארוחה קלה הכוללת גם שפע ירקות ואחר הצהריים כריכים עם ממרחים טעימים.

הגן של חגית: גישה אוהבת, תומכת ומעודדת (צילום: צוות הגן)

הגן של חגית: גישה אוהבת, תומכת ומעודדת (צילום: צוות הגן)

האג'נדה של חגית לבהר היא להקיף את כל מה שאפשר בהיבט תכני הלימוד, כגון מושגים, מילים ומספרים, עונות השנה, חגים, ועוד ועוד. "האהבה והליווי האישי לכל ילד במסע החוקר שלו, הם הקווים המנחים שלנו בגן" היא אומרת, "ודרך הליווי והעידוד, לפתח, ללמד ולהעשיר את הילדים".

"הצטרפנו לארגון 'מחוסגן' כך שהגן מקבל ילדים מחוסנים בלבד, וכן לארגון 'הגן הבטוח שלי' המכשיר מתנדבים לבצע ביקורי פתע בגני ילדים ולוודא כי הילדים מאושרים, שמחים וכי צרכיהם ממולאים בקפידה. בנוסף, כל צוות הגן עבר סדנת עזרה ראשונה ארוכה ומקצועית. אנו מחוברים למוקד חירום באופן קבוע והגן מצויד במצלמות במעגל סגור – הכל למען בטיחות הילדים ואושרם ורוגע ההורים תוך הידיעה שהילדים שלהם בטוחים, שמחים ואהובים".

הגן של חגית: ילדים בטוחים, שמחים ואהובים (צילום: צוות הגן)

הגן של חגית: ילדים בטוחים, שמחים ואהובים (צילום: צוות הגן)

הגן של חגית

כתובת הגן: דוד וולפסון 23, פתח תקוה
מעבר לאתר
מעבר לעמוד הפייסבוק

המלצות הורים בעמוד הפייסבוק:
קישור ראשון
קישור שני
הורים ממליצים על הגן באתר

טלפון: 052-4491044



גן בון בון

גן בון בון בכפר גנים פועל מזה 32 שנה בניהולה ובבעלותה של זהבה לוי ומירה – גננות מקצועיות ומוסמכות עם אהבה וסובלנות אין סופית לילדים.

הגן תוכנן ועוצב בהתאמה אישית לתמיכה במטרות הצמיחה והפיתוח של הילדים עם חדרים מרווחים, קבוצות גיל מופרדות, צעצועים ייעודיים לעידוד הסקרנות הטבעית, חצר מטופחת עם מתקנים מגוונים ומהנים ואפילו פרדס, בו הילדים יכולים ללמוד ולחוות את הטבע.

הגן פועל מתוך ראיית הילד במרכז והתחשבות מלאה בצרכיו. כך, גם הרהיטים הפונקציונליים והמודרניים שולבו בגן בהתאמה לגיל הרך. החומרים והציוד בכיתות נבחרים בקפידה על מנת להתאים לצרכים השונים של קבוצת הגיל ולתכנים המועברים.

את הגן מנהלות זהבה ומירה, בעלות ניסיון של 30 שנה בתחום החינוך, שאהבתן ויכולת הנתינה שלהן מורגשת ומוערכת.

בגן בון בון פועלים על פי התפישה שהילדים צריכים לגדול באהבה, בחיבוק ובתשומת לב אישית לכל ילד וליווי על פי הצרכים והקצב של כל אחד ואחד. הגננות מספקות תוכנית חינוכית ייחודית עם סביבה עשירה המתמקדת בילד ומאפשרת לו לבנות את כישורי הבסיס לכלל תכני הלימוד העתידיים שלו והכל בסביבה חמה ומטפחת. הן מכירות כל ילד בפני עצמו והילדים מרגישים הכי בבית שאפשר. כל מרכיב בגן בנוי ומעוצב לקידום הגישה החמה והעוטפת הזו.

גני ילדים פרטיים בפתח תקוה: צילום: עידן חן

גני ילדים פרטיים בפתח תקוה: צילום: עידן חן

מבנה הגן

בגן ישנן 3 קבוצות גיל: פעוטון – 3 חודשים עד שנה וחצי, קבוצת צעירים – שנה וחצי עד שנתיים וחצי וקבוצת בוגרים – שנתיים וחצי עד שלוש וחצי. חצר הגן ענקית ומרווחת, נפרשת על פני דונם ומחולקת ל- 3, כך שלכל כיתה יש מתחם חצר משלה (חצר פעוטות, חצר צעירים וחצר בוגרים). במרחב החצר מספר רב של מתקנים בטיחותיים ופרדס.

מלבד השיעורים והפעילות החינוכית השוטפת שמעביר צוות הגן המסור, בגן מועברת בנוסף פעילות חיצונית מעשירה וחוגים מפתחים תואמי גיל המועברים לכיתת הצעירים ארבע פעמים בשבוע וחמש פעמים בשבוע לכיתת הבוגרים, ביניהם: בייבי מיוזיק, אפייה ובישול, שעת סיפור ושעת מוזיקה.

ארוחות

ב"בון בון" מציבים דגש על אוכל בריא וביתי, טרי, שאינו מעובד ומוכן מדי יום. ארוחת הצהריים בשרית וכוללת את כל אבות המזון, בבקרים ואחר הצהריים, הילדים נהנים מירקות ופירות, גבינות וכריכים עם ממרחים שונים.

הגן פועל בשוטף על העברת תכנים חינוכיים והעשרה, קבלת שבת בימי שישי וחגיגת חגים וימי הולדת. האווירה החמה והמשפחתית שנוצרת בגן ממשיכה עם ילדים והמשפחות הלאה ועובדה לכך אפשר לראות כאשר ילדים אשר התחנכו בגן, חוזרים אליו היום בתור הורים ומעוניינים שלילדיהם תהיה את אותה החוויה והחינוך וזוהי כנראה ההוכחה החזקה מכולן ואין הרבה גנים היום שיכולים להתגאות בדורות הרבים שהם גידלו.

גן בון בון

הגן פועל בימים א'-ה': 17:00-07:00 וביום ו': 12:15-07:00

כתובת: דגל ראובן 47, פתח תקוה

טל': 072-3222080

אימייל: [email protected]

גן בון בון. צילום: עידן חן

גן בון בון. צילום: עידן חן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר