מעצבי פנים מומלצים ברמת גן: העיצוב שתמיד חלמתם עליו. צילום: Dragon Images, shutterstock
מעצבי פנים מומלצים ברמת גן: העיצוב שתמיד חלמתם עליו. צילום: Dragon Images, shutterstock

מעצבי פנים מומלצים ברמת גן: העיצוב שתמיד חלמתם עליו

כשעובדים עם מעצב פנים מקצועי ומוביל בתחומו, כמעט כל חלום עיצובי הוא אפשרי. הכתבה הבאה תספר לכם על כמה מהשמות המומלצים

פורסם בתאריך: 2.2.20 17:09

רועי לוי – לעצב ללקוח את בית החלומות

עם וותק השנים שרועי לוי עוסק בתכנון ועיצוב פנים, הוא ליווה עשרות לקוחות בתהליך תכנון ועיצוב הנכס שלהם.

רועי הינו בוגר המכללה הישראלית לעיצוב, במסלול תכנון ועיצוב פנים. כיום הוא מתכנן ומעצב נכסים פרטיים, החל מדירות קבלן, פנטהאוזים, דירות יוקרה ועד וילות, בכל הארץ. לצד זאת, מלווה רועי פרויקטים מסחריים, ביניהם תכנון ועיצוב חנויות, מסעדות ומשרדים לחברות.

"תמיד הייתה לי תשוקה חזקה לעיצוב", מספר רועי, "והחלטתי שעיצוב פנים זה המקצוע שאיתו אוכל לממש את עצמי, להפיץ את הידע והקו העיצובי שלי ולסייע ללקוחותיי להגשים את חלומם".

רועי לוי כאן כדי להגשים לכם חלומות. צילום: תומר טורם

רועי לוי כאן כדי להגשים לכם חלומות. צילום: תמר טורם

להבין את צרכי הלקוח

את המסע המשותף לשיפוץ ועיצוב הנכס, מתחיל רועי בפגישת הכרות עם הלקוח, שבמהלכה מתדיינים על אופי הפרויקט והיקפו. כשמחליטים לצאת יחד לדרך, השלב הראשון שעליו מקפיד רועי הוא לשבת עם הלקוחות על מנת להכיר אותם ואת אופי הבית לעומק. "בית הוא לא סתם חלל, הוא כזה שאמור לשרת באופן אידיאלי את מי שגר בו", מדגיש רועי.

"לכן חשוב לי להכיר את הלקוחות, ללמוד על אורח החיים שלהם, כמה נפשות גרים בבית, האם הם מרבים לארח? האם הם נוהגים לשבת בסלון או מעדיפים לצפות בטלוויזיה בחדרים? האם הם אוהבים לבשל הרבה, או שהמטבח אינו כה מרכזי בחייהם ועוד המון פרטים שמסייעים לי להבין את אורח החיים ולתכנן עבורם את חללי הבית כך שיתאימו באופן אידיאלי לצרכים ולהעדפות שלהם".

בשלב זה רועי מתעכב גם על נושא התקציב. "במסגרת תיאום הציפיות, אני שם דגש גם על נושא התקציב, מתוך מטרה להבין מה התקציב שעומד לרשות הלקוחות ועד כמה הוא תואם לאופי ולהיקף הפרויקט. אני עושה הערכת עלויות לשיפוץ, כולל חומרים ובעלי מקצוע, ומשקף את ההערכה הזו ללקוחות.

מסע משותף לשיפוץ ועיצוב הנכס. צילום: ליאור טורם

מסע משותף לשיפוץ ועיצוב הנכס. צילום: ליאור טורם

לפעמים אני נדרש להבהיר ללקוחות שהתקציב שעליו חשבו לא יספיק להיקף השיפוץ ולרמת גימור החומרים עליהם חשבו כשדמיינו את התוצאה הסופית, ולכן נושא התקציב והערכת העלויות חשוב כל-כך דווקא בשלב זה, כדי להבין לקראת מה הם צועדים ולקבל החלטה אם הם יכולים לעדכן את התקציב או לשנות מעט את אופי השיפוץ כדי לעמוד בתקציב", הוא מספר.

לאחר מכן רועי מציג בפניי הלקוחות מספר אפשרויות לתכנון וחלוקת חללי הנכס, ומהן נבחרת האפשרות העדיפה על הלקוח. מהתוכנית שנבחרה מכין רועי את תוכניות העבודה השונות לבעלי המקצוע. "בשנות עבודתי בתחום הכרתי מגוון בעלי מקצוע אמינים, מקצועיים ואיכותיים, ובהתאם לצורך אני מציע ללקוחות לעבוד עמם, בעלויות שפויות", הוא אומר.

עיצוב הנכס – משרטוט להדמיה הממוחשבת ועד לסידור הפריטים במרחב

רועי מלווה את הלקוחות לכל אורך תהליך השיפוץ, מתחילתו ועד לסיום הפרויקט ולמעבר הלקוחות אל הנכס.

אחד השירותים והכלים שהוא מציע, הוא הדמיה תלת ממדית ממוחשבת לנכס, על חלליו השונים. כבר על גבי ההדמיה, מוסיף רועי מספר הצעות לעיצוב, חומרים וריהוט החללים, וכן צבעים המתאימים לכל חלל, בהתאם להעדפות הלקוח.

"הלבשת הבית כבר בהדמיה אינה רק לצורך ההדמיה", מדגיש רועי, "לאורך השנים הבנתי שזה שלב חשוב בתהליך, שמסייע ללקוחות לדמיין איך הנכס שלהם ייראה במציאות, ואף מכוון אותם לקראת היציאה לחנויות ובחירת החומרים השונים והריהוט. ההדמיה גורמת להם להבין מה הם רוצים ומה הם לא רוצים שיהיה בנכס, והם מגיעים ממוקדים יותר לרכישה של קרמיקה, רהיטים, נגרות ועוד".

טרם היציאה לחנויות, רועי מכין, יחד עם הלקוח, מעין 'רשימת קניות' וכתב כמויות הכולל את כל מה שנדרש לנכס – קרמיקות, סניטריה, ריצוף, נגרות, ריהוט ופריטים ייחודיים.

רועי לוי- ליווי הלקוחות לכל אורך תהליך השיפוץ. צילום: תומר טורם

רועי לוי- ליווי הלקוחות לכל אורך תהליך השיפוץ. צילום: תמר טורם

בנוסף, מתכנן רועי ללקוחות רהיטים בהזמנה אישית, המותאמים במידותיהם לחללים בנכס ולהעדפות הלקוח, החל מפריטי נגרות שונים, קיר טלוויזיה ייחודי, חיפויי קיר, מערכות ישיבה לסלון, פריטי ריהוט שונים, גופי תאורה, מחיצות עיצוביות ועד נישות ועבודות גבס מיוחדות.

חשיבותו של מעצב פנים בתהליך השיפוץ

לסיום, משתף רועי שליווי תהליך השיפוץ על ידי מעצב פנים הינו בעל משמעות ומשקל רב. "שיפוץ הוא תהליך שעשוי להיות לא פשוט וכרוך במתח ומשימות רבות. מבחינתי, להיכנס לשיפוץ ללא איש מקצוע שמבין בתחום דומה לצניחה ממטוס בלי מנצח טוב. זה עלול להשתבש. חשוב להבין שמעצב פנים עושה הרבה מעבר לתכנון ועיצוב הנכס שלכם. מעצב טוב הוא כזה שקודם כל מבין את הצרכים שלכם ואופי הבית ויודע לתרגם אותם לתכנון וחלוקה של החללים בנכס, ובכך מייצר עבורכם מקום נעים, פונקציונלי ומתוכנן עד הפרט האחרון", אומר רועי.

רועי לוי
טלפון: 050-2181417
קישור לאתר של רועי לוי
קישור לעמוד הפייסבוק של רועי לוי
קישור לעמוד האינסטגרם של רועי לוי

רועי לוי- מייצר עבורכם מקום נעים ופונקציונלי. צילום: תומר טורם

רועי לוי- מייצר עבורכם מקום נעים ופונקציונלי. צילום: תמר טורם


רינת שימון יוסף – לתכנן נכס שימושי ומעוצב

רינת שימון יוסף הינה מעצבת פנים בעלת ניסיון של למעלה מעשר שנים בתחום. את לימודיה בעיצוב פנים השלימה במכון הטכנולוגי בחולון ולאחר מספר שנים בהן עבדה במגוון משרדים כמעצבת פנים, יצאה לדרך עצמאית. בחמש השנים האחרונות היא מלווה לקוחות בתהליך בנייה, שיפוץ ועיצוב דירות ובתים פרטיים, בכל חלקי הארץ.

"אני אוהבת את המקצוע שלי, כי כל שיפוץ הוא הרפתקה חדשה, עולם ומלואו, ואין פרויקט אחד שדומה לקודמו", היא אומרת.

"אני אוהבת את המקצוע שלי, כל שיפוץ הוא הרפתקה חדשה". צילום: מורן וייזל

דגש על תכנון חללים פרקטיים

"מגיעים אליי לקוחות רבים שרוצים לשפץ, בין אם מדובר בנכס שהם גרו בו והצורך בשיפוץ עלה בעקבות שינוי כמו עזיבת הילדים את הבית, ובין אם מדובר בנכס שזה עתה רכשו ורוצים לתכנן אותו ולהתאים אותו לצרכיהם", אומרת רינת.

רינת מדגישה שהיא שמה בעדיפות ראשונה תכנון נכון של חללי הבית. "המטרה שלי היא קודם כל לתכנן חלל מגורים שיהיה שימושי לדיירים, תוך ניצול מקסימאלי של החללים ותכנון הבית כך שיהיה נוח לדייריו. לצד זאת, אני משלבת עיצוב ואסתטיקה", היא אומרת.

רינת שימון יוסף – לתכנן נכס שימושי ומעוצב. צילום: עידן אסלן

רינת שימון יוסף – לתכנן נכס שימושי ומעוצב. צילום: עידן אסלן

רינת מציעה מפגש הכרות ללקוחות ללא עלות, בו היא מבינה באיזה נכס מדובר, מהו היקף השיפוץ והתקציב שעומד לרשותם, מה הם הצרכים והחלומות שלהם. בהתאם, היא מנסחת הצעת מחיר המותאמת לסוג השיפוץ.
"השלב הראשון בתהליך המשותף שלי ושל הלקוחות הוא להבין מה הצרכים שלהם לגבי כל אחד מהחללים בבית", אומרת רינת, "למשל, אם מדובר בחדר לילד, חשוב לי להבין מה גילו של הילד, מה ההורים רוצים שיהיה בחדר – האם מיטת יחיד או מיטה גדולה יותר? מה גודל הארון שירצו להציב בחדר? האם נדרשת לילד גם פינת לימוד ושולחן כתיבה? כאשר המטרה מבחינתי היא לתכנן את החדר כך שיתאים לצרכים המשתנים של הילד לטווח הארוך", היא משתפת.

"זה לגמרי אפשרי לבחור את המטבח מתכנית אחת, ומתכנית אחרת לקחת תכנון מסוים של חלל שהצעתי ולשלב ביניהם". צילום: מורן וייזל

לאחר החשיבה המשותפת עם הלקוחות, יוצרת רינת מספר אופציות לתכנית חלוקת הבית. "זה לגמרי אפשרי לבחור את המטבח מתכנית אחת, ומתכנית אחרת לקחת תכנון מסוים של חלל שהצעתי, ולשלב ביניהם. המטרה היא להגיע לבסוף לתכנית שמתאימה ללקוחות באופן אידיאלי".

ליווי –מיצירת תכניות, בחירת העיצוב ועד לסיום השיפוץ

לאחר בחירת התכנית המתאימה, מייצרת רינת סט של תוכניות – הריסה, בנייה, חשמל, תאורה, אינסטלציה, ריצוף, מיזוג אוויר, תכנית חלונות ותכניות נגרות מפורטות, ליצירת מכרזים עבור בעלי המקצוע השונים.

"כאן מגיע השלב הכיפי", היא אומרת, "אנחנו יוצאים יחד לסיבוב קניות. זה המקום להתלהב ולהתלבט, לפני שבוחרים קרמיקה, סניטריה, ריצוף וכל חומר נוסף שנדרש. אני מקפידה כמובן להתאים את השיפוץ והרכישות השונות לתקציב הלקוח. בנקודה זו אנחנו מתחילים לדבר על סגנון העיצוב המועדף – מהם הצבעים, הטקסטורות וסוג החומרים שהיו רוצים לשלב בבית? לקוחות אומרים לי לפעמים שאין להם מושג מה הסגנון שהם אוהבים. אני מכוונת אותם ויחד אנחנו מתחילים להבין קודם כל מה הם לא אוהבים, ואז לרוב מתגבשת ההבנה לגבי איך היו רוצים שהנכס ייראה".

רינת שימון יוסף- "להגיע לבסוף לתכנית שמתאימה ללקוחות באופן אידיאלי". צילום: עידן אסלן

רינת שימון יוסף- "להגיע לבסוף לתכנית שמתאימה ללקוחות באופן אידיאלי". צילום: עידן אסלן

בשלב בחירת סגנון העיצוב, רינת שולחת ללקוחות מגוון דוגמאות לעיצוב החללים, שמסייעות להם לבחור בסגנון העיצובי שבו הם מעוניינים. רינת מדגישה כי היא אינה מכתיבה את הקו העיצובי, אלא קשובה מאוד להעדפות ולרצונות הלקוח, "אנחנו בונים יחד את העיצוב, המטרה היא שהתוצאה תהיה בדיוק כמו שהלקוח דמיין שייראה הבית שלו", היא אומרת.

השלב הבא הוא בחירת קבלן הביצוע, בו רינת מקיימת מכרז קבלנים ומגישה ללקוחות מספר הצעות מחיר מקבלנים מומלצים שהיא עובדת עמם. לכל אורך תהליך השיפוץ, רינת נמצאת בקשר ישיר עם בעלי המקצוע ומפקחת על העבודה בשטח. "חשוב לי לתת שקט ללקוחות", היא משתפת, "לכן אני מקפידה להיות בקשר ישיר עם הקבלן ולוודא שהשיפוץ מתקדם כמתוכנן".

רינת מספרת כי לקוחותיה נשארים איתה בקשר גם שנים לאחר השיפוץ, משתפים אותה בהתלבטויות עיצוביות, והיא תמיד שמחה לייעץ ולעזור, החל מבחירת צבע לכריות, שילוב תמונה בסלון, צבע טפט לחדר הילדים ועוד.

כמה טיפים לסיום..

רינת משתפת בכמה עצות חשובות למשפצים:
1. אחד הדברים החשובים ביותר הוא לתכנן את התקציב בהתאם למגבלות הקיימות, בטרם יוצאים לדרך.
2. אל תשפטו על פי הקנקן – הפריטים היקרים ביותר אינם בהכרח הטובים ביותר, ולהיפך – לא כל מה שזול הוא בהכרח גרוע.
3. שיפוץ הוא תהליך דינמי שלעתים דורש שינויים תוך כדי תנועה – שמרו על ראש פתוח בתהליך השיפוץ, וגייסו סבלנות לתהליך.

רינת שימון יוסף
טלפון: 052-4871130
קישור לאתר של רינת שימון יוסף
קישור לפייסבוק של רינת שימון יוסף

רינת שימון יוסף

רינת שימון יוסף. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר