הכל לחיות פתח תקוה. צילום באדיבות הלקוח
הכל לחיות פתח תקוה. צילום באדיבות הלקוח

אוכל לכלבים בפתח תקוה: החנויות שאתם חייבים להכיר

רוב חיות הבית שאנחנו מגדלים ניזונות לרוב ממבחר דל יחסית של סוגי מזון. דגים מקבלים מזון אחיד, עבור חתולים אנחנו פותחים פחיות מזון, אך כשזה מגיע לכלבים החוקים משתנים. יצאנו להכיר את החנויות שיגרמו לכם לפנק את הכלב שלכם בצורה הטובה ביותר

פורסם בתאריך: 3.2.20 09:27

הכל לחיות

כלבים, שתפסו את מקומם הראוי כחבריהם הטובים ביותר של בני האדם, זוכים ליחס מועדף מאתנו, עם מגוון עצום של מזונות המתאימים לגזעים, זנים וגדלים שונים ואפילו למחלות ובעיות בריאותיות מהן הם עלולים לסבול.

״המזון אותו צורכים כיום הכלבים מותאם להם כך שידמה כמה שיותר את הדיאטה אליה הם רגילים בטבע״. מסביר אדי, הבעלים של חנות ״הכל לחיות״.

״התפיסה לגבי המזון אותו אוכלים הכלבים שלנו הלכה והשתנתה בשנים האחרונות, מתוך הבנה שבדיוק כשם שלא כל בני האדם זהים, כך המצב גם אצל כלבים. יש כלבים עם רגישויות מסוימות או אלרגיות, יש כלבים עם בעיות בריאותיות, יש זנים מסוימים שמסוגלים לאכול סוג מזון אחד וזנים אחרים שאותו סוג מזון ישפיע עליהם בצורה לא טובה. כשקונים מזון לכלב צריך לחשוב מה יעשה לו טוב, בדיוק כמו שאנחנו קונים לעצמנו מזון וחושבים מה יהיה לנו הכי נכון ובריא לאכול״.

החנות הטריה שנפתחה רק לפני מספר חודשים הוקמה במטרה לעשות מהפכה תודעתית בתפיסה של בעלי הכלבים. לאחר שהקימו אדי ואשתו סטפני את החנות, מספר חודשים בודדים אחרי לידת בנם הראשון אליה, החליטו השניים להתרכז בשיווק ומכירה של מזונות איכותיים לכלבים, כשהעיקרון שמנחה אותם הוא התאמה מדויקת בין הכלב לאוכל שיחכה לו בקערה.

סוגי המזון העומדים לרשות הכלבים מתחלקים לפי סוג הכלב וגודלו, כשאם אתם לא בטוחים מה המזון שיתאים בצורה האופטימלית לכלבכם תוכלו להתייעץ עם אדי וסטפני שישמחו להכווין אתכם.

לצד מחלקת המזונות הסטנדרטים ישנה גם מחלקת מזון רפואי שמטרתה לעזור לכלבים עם בעיות רפואיות שונות באמצעות תזונה נכונה.

ישנם כלבים עם עור רגיש שעבורם מתאים יותר מזון על בסיס סלמון, אחרים עם בעיות עיכול שנוטים לשלשל יקבלו מזון על בסיס כבש. כך תוכלו למצוא ב״הכל לחיות״ מזון לרוב הבעיות הבריאותיות שמהן סובלים כלבים: בעיות בכליות, קיבה רגישה, בעיות לב למיניהן, סוכרת ואפילו השמנת יתר. הבריאות של כלבכם מתחילה ונגמרת במזון שאתם נותנים לו – ככל שתתנו לו מזון יותר טוב כך תבטיחו עוד שנים ארוכות בהן יקשקש בזנב ויקפוץ עליכם עם המון אנרגיה.

כעת משטפלתם בכלב, דאגתם לו לתזונה נכונה ולבריאותו הכללית תוכלו לדאוג לכל שאר הדברים להם הוא זקוק. ב״הכל לחיות״, תוכלו למצוא מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, מלונות, רצועות, משחקים, וכל שאר הדברים שכלבכם צריך.

בעתיד הקרוב אף תוכלו למצוא בחנות את אחד הטרנדים הגדולים ביותר שסוחפים את עולם הכלבים בתקופה האחרונה – נקניקים מיוחדים לכלבים. כפי שכבר הבנתם תעשיית המזון של עולם הכלבים חיה, בועטת ונושכת, ונקניקים לכלבים, שלמעשה מדמים בצורה אידיאלית את תזונתו של הכלב בטבע, הן המילה האחרונה בתחום.

אם כלבכם הוא החבר הכי טוב שלכם ואתם רוצים לפנק אותו בסעודה איכותית שתשמור עליו בשיא הבריאות, שווה לכם לקפוץ ל״הכל לחיות״ כבר היום. החנות תתאים את המזון בצורה מדויקת לצרכיו של כלביכם, תדאג לו לדיאטה נכונה ותבטיח שימשיך ללכת לצדכם בנאמנות לעוד שנים ארוכות.

כתובת: שטמפפר 73, פתח תקוה

טלפון: 03-7610480

שעות פעילות:

א-ה: 19:00-09:30

ו: 09:00 עד שעה לפני כניסת שבת

למעבר לפייסבוק

למעבר לאינסטגרם

הכל לחיות פתח תקוה. צילום באדיבות הלקוח

הכל לחיות פתח תקוה. צילום באדיבות הלקוח


"זוטופיה"

יש פעמים בהם אנו רוצים לקבל את כל האמת בפנים, מבלי לחסוך במילים. פשוט מאוד את התמונה המלאה. הדבר בא לידי ביטוי במיוחד כאשר אנו רוכשים מוצרים חיוניים לביתנו, וכאן רצוי שדעתו של נותן השירות או לחלופין העובד בחנות תהיה כנה ומפורטת. ומהי דוגמה בולטת למוצר חיוני, אם לא מזון לאחד מחברינו הטובים ביותר – הכלב שלנו?

בחנות החיות "זוטופיה" קיים בנוסף למלאי החטיפים, הצעצועים והפריטים המיועדים לסוגי חיות רבים, גם מגוון רחב של סוגי מזון לכלבים באיכויות משתנות שמתאימים לכל כיס. ב"זוטופיה" דוגלים בשיקוף מלא של האמת. בעוד שרכישת מזון נתפסת בעיני רבים כהליך פשוט, האמת היא שמדובר בתהליך מורכב המסתמך על כמה פרמטרים ברורים עליהם רצוי להתדיין עם הלקוח. דיברנו עם ולאד ואלונה, מנהלי המקום על מנת להבין כיצד הם עוזרים ללקוחות המעוניינים בעצתם לבחור את המזון המתאים ביותר עבור הכלב שלהם.

"אנחנו מתאימים את המזון לכלב על פי גילו, גודלו, גזעו, התנהגותו והעדפות הטעם שלו", מסבירה לנו אלונה. "מבחינת הטעם, העניין די פשוט – כל כלב מעדיף טעם אחר, בין אם מדובר בבשר, דגים, עוף וכו'. המבחר שלנו בחנות עונה על כלל הרצונות הללו". אולם חשוב להבין שזהו הפרמטר הקל ביותר לפיצוח מבין שאר הקריטריונים. למעשה, יש עוד דרך חשובה שצריך לעבור עד לבחירת הסופית של המזון.

כמות הקלוריות, החלבונים ושאר הערכים התזונתיים משתנה בין סוגי המזון, ועל כן חשוב לבחור את המפרט התזונתי הנכון ביותר עבור כלל מאפייניו של הכלב, וזאת בעזרת חוות דעתם של בעלי המקום. "כל כלב הוא עולם ומלואו", מסבירה אלונה. ולאד מוסיף: "יש כלבים פעלתניים יותר, כאלה שהם רגועים יותר וכדו'. לפיכך, צריך להתאים את המזון להתנהגותו של הכלב הרלוונטי. לדוגמה, מזון דיאטטי איננו מתאים לכלב פעלתני שכן הוא זקוק למזון עתיר קלוריות אשר יספק לו אנרגיה. כמו כן, חשוב שהגזע של הכלב יילקח בחשבון. הדבר בא לידי ביטוי למשל בגזעים גדולים, אשר עבורם אנו ממליצים על מזון המכיל תוספת גלוקוזאמין. זהו רכיב התורם לחיזוק השרירים והעצמות של הכלב".

ולאד מסביר כי לקוחות רבים מעניקים משמעות גבוהה מידי לאחוז הבשר באוכל, כאשר למעשה הדבר משתנה בהתאם לכלב. התפיסה הכללית של מנהלי המקום גורסת כי הכול תלוי במאפייניו של הכלב ושתפקידם הוא להתאים את האוכל לחיית המחמד על פי הערכים התזונתיים המתאימים ביותר עבור תכונותיו האינדיבידואליות, בדגש על המצב הבריאותי. זוהי גם הסיבה שבחנות תוכלו למצוא בין היתר מזונות המתאימים לבעיות רבות של כלבים, כגון: קיבה רגישה, אלרגיות מסוימות ועוד.

ולאד ואלונה שמחים לעזור ללקוח להתאים את המזון לתקציבו ובהתאם לערך השקיפות העומד בראש מעיינם, הם גם מקפידים להבהיר לו מהי איכות המזון בו הוא בוחר על מנת שיקבל תמונה מלאה של המוצר. אולם בו בזמן חשוב להבין שאחת משאיפותיהם היא להעניק לכל כלב מזון באיכות גבוהה ולאור זאת, הם מפרטים ללקוחותיהם על היתרונות שבבחירת אוכל שכזה במטרה לשכנע אותם לרכוש מזון איכותי. כך, מנסים השניים לתרום בעקיפין לחייהם של כלבים מכל רחבי הארץ.

 

"זוטופיה "

כתובת: חיים עוזר 38, פתח תקווה

טלפון למשלוחים: 054-8872255

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

זוטופיה. צילום: אלונה קלמיקוב

זוטופיה. צילום: אלונה קלמיקוב




כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר