חנות מזון וציוד לבעלי חיים בפתח תקוה: הכל לחיות. צילום באדיבות הלקוח
חנות מזון וציוד לבעלי חיים בפתח תקוה: הכל לחיות. צילום באדיבות הלקוח

חנויות ציוד מזון לבעלי חיים בפתח תקוה: הכירו את המומלצים בתחום

פורסם בתאריך: 3.2.20 09:30

הכל לחיות

העולם שלנו מתחלק לשניים, אנשים עצובים ואנשים עם חיות מחמד. אם אתם לא מאמינים לנו, רק תנסו לדמיין מישהו בוכה בזמן שהכלב שלו מקשקש בזנב וקופץ עליו בלי הפסקה. חיות המחמד שלנו עושות אותנו שמחים, זו עובדה, ומתפקידינו להחזיר להם גם משהו בתמורה.

״הכל לחיות״ היא חנות שבה, בדיוק כפי שהשם מרמז, תוכלו למצוא הכל לחיות המחמד שלכם. החנות שהוקמה רק לפני מספר חודשים, הפכה למוקד עליה לרגל עבור בעלי חיות מחמד למיניהם, בה ניתן למצוא מזון, מוצרי קוסמטיקה, צעצועים וציוד נלווה לבעלי חיים.

את המקום הקימו אדי וסטפני, זוג צעיר שהפך לא מזמן להורים לתינוק קטן וחמוד בשם אליה. לאחר הולדת בנם הבכור החליטו השניים לפתוח עסק משותף שיחבר את המשפחה, והדבר הראשון שקפץ לראשם היה חנות לחיות מחמד.

״כבעלים לשלושה כלבים הדבר הכי טבעי עבורנו היה להפוך את האהבה שלנו למקצוע״, משתף אדי. ״חיפשנו משהו שאנחנו מלאים בתשוקה אליו כדי שנוכל באמת לתת ערך לאנשים. הבחירה הטבעית הייתה לפתוח מקום שבו אנשים יוכלו להתייעץ איתנו על מזון, טיפוח וטיפול בחיות המחמד שלהם״.

״הכל לחיות״ מחולקת למספר מחלקות, כשביניהן מחלקת צעצועים לחיות מחמד, מחלקת כלי ומוצרי טיפוח, מחלקת אביזרים נלווים כגון רצועות, מלונות, ארגזי חול, צעצועים וכל מה שתוכלו לחשוב עליו.

בין היתר תוכלו למצוא במקום גם מחלקת מזון שופעת בה תגלו מבחר גדול של מזון מכל הסוגים המתאים לזנים וגזעים שונים של כלבים, וכן לכלבים עם בעיות ורגישויות שונות.

המזון שתוכלו למצוא במקום נועד לענות בצורה אופטימלית על הצורך בתזונה מותאמת אישית לכל כלב. כלבים מזנים שונים צריכים מזון שונה, וכך גם כלבים עם בעיות רפואיות שונות כגון בעיות בקיבה, בעיות בכליות, בעיות עור, בעיות לב למיניהן ואפילו כלבים בעלי סכרת או כאלה עם השמנת יתר. אם כלבכם סובל מבעיה כלשהי, אחת הדרכים הטובות ביותר להתמודדות עם הבעיה היא באמצעות תזונה נכונה ודיאטה בריאה, עליה תוכלו להתייעץ עם אדי וסטפני שישמחו לעזור.

״חשוב לנו שאנשים ילמדו לטפל בכלב שלהם בצורה נכונה על מנת שיוכלו למנוע בעיות רפואיות מבעוד מועד. כשאדם מגדל כלב ואין לו באמת מושג מה יש באוכל שהוא מביא לו ואיזה סוגי בשר הכי מתאימים לו, הוא עלול לבחור מזון שיעשה לכלב נזק״, מסביר אדי.

״כשאנשים באים אלינו הם אומרים לנו איזה זן של כלב יש להם, מה הרגישויות או האלרגיות שיש לו, האם הוא סובל ממחלות או בעיות רפואיות שונות ורק אז אנחנו ממליצים לו על המזון הנכון עבורו. זה קריטי שאנשים יבינו את החשיבות שיש למזון על חיות המחמד שלהם ושיראו בבחירת מזון מותאם אישית לכלבם כדבר שאסור להתפשר עליו.

אם אתם בעליהם הגאים והשמחים של חיית מחמד, בין אם מדובר בכלב, חתול או אפילו תוכי צבעוני שאוהב לחקות אתכם, ב״הכל לחיות״ תוכלו למצוא את סל המוצרים המושלם לחיות מחמד שלכם וליהנות משירות מעולה ומחירים נוחים לכל כיס.  

כתובת: שטמפפר 73, פתח תקווה

טלפון: 03-7610480

 

שעות פעילות:

א-ה: 19:00-09:30

ו: 09:00 עד שעה לפני כניסת שבת

למעבר לפייסבוק

למעבר לאינסטגרם

הכל לחיות פתח תקוה. צילום באדיבות הלקוח

הכל לחיות פתח תקוה. צילום באדיבות הלקוח


זוטופיה

כשנמצא בחיינו אדם שמוכן להקשיב לנו ולהכיל אותנו, החיים נהיים הרבה יותר קלים. כלומר אחד כזה שיהיה שם עבור כל שאלה, בקשה, טענה או בעיה. כאשר מישהו אחר מבין אותנו ואף מזדהה עם דברינו, מתפשטת בגופנו מעין תחושת נחת שיכולה להפוך כל קושי בחיים להרבה יותר קטן מאיך שהוא הצטייר בעיננו בתחילת הדרך. אך בחיים כמו בחיים, לא קל למצוא אדם שכזה בכל מקום אליו נלך ולכן כשאנו נתקלים באדם שכזה, רצוי לשמור אותו קרוב מאוד לחיקנו.

לא תמיד מדובר באדם שיקשיב לנו. עבור אינספור אנשים מדובר דווקא בחיית המחמד, אותה רבים מחשיבים כחבר הטוב ביותר בחייהם. אך בעוד שהוא מעניק עבורנו בדיוק את ההקשבה לה אנו מצפים ממנו, אנחנו לא תמיד יודעים להעניק עבורו את מה שהוא צריך מאיתנו. לכן, אל הדיאלוג הפורה שמתקיים בין האדם לחיית המחמד שלו מצטרפים גם גורמים נוספים, ביניהם ניתן למצוא גם את העובדים בחנות החיות בה אתם קונים את הציוד והמזון. אלה אמורים להיות בני אדם שלא רק יודעים להקשיב לאחרים, אלא גם כאלה שיודעים להבין את צרכיו של בעל החיים שלנו.

בזוטופיה מבינים את חיית המחמד שלכם. צילום: אלונה קלמיקוב

בזוטופיה מבינים את חיית המחמד שלכם. צילום: אלונה קלמיקוב

הכירו את "זוטופיה- כל מה שבעל חיים צריך" – חנות הציוד והמזון לבעלי חיים שבה לא רק שמחים להקשיב לכל שאלה או בקשה שעולה בראשכם, אלא גם מקשיבים לבעל החיים שלכם. ולאד, מנהל המקום, הוא אדם שלפני הכול יודע להקשיב לאנשים ושמח לעזור להם. מעבר לכך, מדובר באדם שחי עם בעלי חיים עוד לפני שהוא זוכר את עצמו, ולכן הוא גם יודע טוב מאוד עד כמה ציוד ומזון לבעלי חיים הם קריטיים עבור מערכת היחסים בין האדם לחיה בכלל ועבור מצבו הבריאותי והנפשי של בעל החיים בפרט.

את הקשר עם בעלי החיים החליט ולאד להפוך למקצוע לאחר שעלה לארץ. הוא עבד בחנות לציוד ומזון לבעלי חיים, שם רכש ידע רב הנוגע להתאמת סוגי המזון והציוד לבעל החיים הרלוונטי. האופן שבו למד ולאד להתאים את כל אלה, לא נוגע רק לגזע של חיות המחמד, אלא גם לאישיות האינדיבידואלית ולמצבו הבריאותי של בעל החיים הספציפי לו הוא מעניק שירות. כעבור כמה שנים החליט ולאד לעבור לדרך עצמאית, לפתוח עסק משלו והשאר היסטוריה.

ולאד במקום הטבעי שלו. צילום: אלונה קלמיקוב

ולאד במקום הטבעי שלו. צילום: אלונה קלמיקוב

ב"זוטופיה- כל מה שבעל חיים צריך" תמצאו מגוון רחב של מוצרים איכותיים עבור כלבים, בעלי כנף, מכרסמים, חתולים ודגים, כגון: צעצועים, מבחר ענק של סוגי מזון במחירים משתנים, אביזרי אילוף ועוד. ולאד, לצד אשתו אלונה שעוזרת לו בניהול העסק, שואפים להעניק לכל בעל חיים את המזון הבריא, האיכותי והמתאים ביותר עבורו, אך בו בזמן מתחשבים בתקציב ובבקשות האישיות של הלקוח. כמו כן, על מנת להתאים עבורכם את המוצרים בצורה המיטבית, ולאד ואלונה יותר מישמחו שתספרו להם רבות על חיית המחמד שלכם וכך לקבל עליה תמונה מקיפה.

לשמחתם של ולאד ואלונה, ישנם לקוחות שהפכו כבר מזמן לקבועים בחנות, וזאת למרות שהם בכלל לא חייבים להגיע פיזית למקום הודות לשירות המשלוחים היעיל והחינמי של "זוטופיה- כל מה שבעל חיים צריך". אגב, את הטלפון של החנות שדרכו תזמינו את המשלוחים אתם מוזמנים לשמור בטלפון שלכם שכן תוכלו להשתמש בו גם עבור שיחות ייעוץ עם ולאד ואלונה. האמת היא שבאופן כללי רצוי לשמור את הטלפון של זוטופיה שכן כפי שאמרנו בהתחלה, כשמוצאים אדם שמקשיב לנו כדאי לשמור אותו קרוב לחיקנו.

 

"זוטופיה- כל מה שבעל חיים צריך "

כתובת: חיים עוזר 38, פתח תקווה

טלפון למשלוחים: 054-8872255

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

מרגישים בבית בזוטופיה. צילום: אלונה קלמיקוב

מרגישים בבית בזוטופיה. צילום: אלונה קלמיקוב


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר